Change Management

Dynamics 365 to platforma, która bezustannie się rozszerza, dostarczając Klientom nowe możliwości. Wraz z rozwojem aplikacji biznesowych Microsoftu, podejście do wdrażania i utrzymywania systemów, w Intersys uległo zmianie. Aby wesprzeć Klientów w sytuacji ciągłej zmiany, w ramach współpracy zapewniamy wsparcie Customer Success Managera, doświadczonej, certyfikowanej osoby, w zakresie zarządzania procesem Change Managementu.

Podczas wdrożenia systemu informatycznego przeprowadzamy klientów zarówno przez analizę potrzeb, wdrożenie i proces utrzymania systemu jaki i zapewniamy wsparcie w zarządzaniu ludzką stroną zmiany podczas projektów IT.

Aby zapewnić:

Ø odpowiedni onboarding kluczowych użytkowników biorących udział w projekcie wdrożeniowym

Ø lepszą adopcję rozwiązania

Ø optymalizację platformy systemowej przy wykorzystaniu nieustannie zwiększających się możliwości, które zapewni Microsoft

Zgodnie z autorskim programem  Intersys Customer Success Journey, wypracowanym na bazie doświadczeń zebranych z setek naszych wdrożeń, przeprowadzamy swoich klientów przez proces zarządzania zmianą.

Podczas projektu organizujemy warsztaty, spotkania, telekonferencje, w ramach których wspieramy klienta przy:

Ø generowaniu spodziewanych wartości biznesowych

Ø weryfikowaniu gotowości Klienta do transformacji cyfrowej

Ø budowie planu pomyślnej adopcji

Ø weryfikacji założonych celów

Ø optymalizacji wdrożonego systemu

Zarządzanie projektem z perspektywy operacyjnej i ludzkiej zapewnia naszym Klientom większe prawdopodobieństwo osiągnięcia stawianych przed wdrożeniem celów i realizacji projektu
w ustalonym budżecie i czasie. Dzięki wypracowanemu modelowi współpracy, zapewniamy lepsze customer experience, dzięki czemu współpracujemy z naszymi Klientami przy wielu projektach przez długie lata.