Dalszy rozwój
W Intersys świetnie rozumiemy jak ważne jest efektywne i proaktywne wsparcie naszych Klientów, już po zrealizowaniu projektu wdrożeniowego, dlatego obsługa naszych Klientów zajmuje się dedykowany Dział Utrzymania Systemów.
W ramach umowy serwisowej, zapewniamy dostęp do portalu serwisowego. Klient wykorzystując swój indywidualny login, zgłasza sprawy serwisowe i rozwojowe. Dzięki wykorzystaniu dedykowanego portalu, umożliwiamy klientom wgląd do historii zgłoszeń
i korespondencji.
Wszystkimi zarejestrowanymi sprawami zajmuje się dział serwisowy,
w ramach którego klient otrzymuje dedykowanego opiekuna (Single Point of Contact). Dzięki temu komunikacja przy realizacji prac nie stanowi wyzwania. Dedykowani konsultanci posiadają szerokie doświadczenie w obszarze wdrożeń i rozwoju wszystkich oferowanych przez nas aplikacji i rozwiązań.
W ramach stałych umów serwisowych, możemy gwrantować szereg usług:
- Usługa Hot – line – dostęp 5 dni w tygodniu między 9:00 – 17:00
- Porady, doradztwo, usuwanie błędów
- Zdalne oraz wyjazdowe audyty
- Kontrola wykonywania kopii zapasowych
- Okresowe podsumowanie zgłoszeń serwisowych
- Instalacja poprawek publikowanych przez Microsoft
- Okresowe biuletyny informacyjne
W ramach usług rozwojowych, Intersys świadczy usługi:
- Modyfikacje lub ulepszanie funkcjonalności i procesów
- Stworzenie dodatkowych funkcjonalności, raportów
- Dodatkowe szkolenia dla użytkowników
- Stworzenie instrukcji stanowiskowych
- Przygotowanie dokumentacji funkcjonalnej
- Wykonanie aktualizacji systemu
- Implementacja rozwiązań branżowych IP
W celu analizy liczby i rodzajów zgłoszeń Intersys umożliwia przygotowanie raportów zarządczych przy wykorzystaniu narzędzia Microsoft Power BI.