Marketing Automation

Marketing Automation

Marketing Automation jest segmentem systemów informatycznych służących zarządzaniu marketingiem i sprzedażą. Usprawnia, automatyzuje i mierzy wszystkie działania marketingowo-sprzedażowe, równocześnie łącząc je z indywidualnym odbiorca i efektem. Głównym celem automatyzacji marketingu i sprzedaży jest zwiększenie wolumenu sprzedaży poprzez idealne dopasowanie wysyłanych komunikatów do potrzeb, zainteresowań i możliwości potencjalnych klientów.

Technologia Marketing Automation pozwala na:

  • Lead Nurturing;
  • utrzymanie klienta;
  • pomiar ROI;
  • segmentację behawioralną i transakcyjną kontaktów;
  • scoring kontaktów;
  • personalizację komunikacji;
  • połączenie działań marketingowych i sprzedażowych;
  • określenie optymalnych ścieżek konwersji;
  • integrację wielu różnych źródeł danych i obsługę Big Data

undefined

Z rozwiązania SalesManago korzysta już ponad 1000 klientów w segmencie B2B, B2C i eCommerce. Klientami są globalne korporacje, średnie i małe firmy.

undefined

Informacje szczegółowe znajdują się na stronie www.salesmanago.pl