Dynamics Blog

biznesowe systemy IT - business realIT

Eksperci Intersys
Zarządzanie cennikami i rabatami w Business Central

Zarządzanie cennikami i rabatami w Business Central

Rozwiązanie BC pozwala na skuteczne zarządzanie cennikami i rabatami, co jest bardzo istotne na dynamicznie zmieniającym się rynku. Dzięki cennikom możemy ustalić indy...
Opublikowany
25.4.2024
Business Central Wave 1 2024

Business Central Wave 1 2024

Jak co roku, zgodnie z planem Microsoft zapowiada szereg nowości w systemie Dynamics 365 Business Central w ramach Wave 1 2024, które udostępniane będą w okresie od kw...
Opublikowany
19.4.2024
Inteligentne podsumowania spraw w Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Inteligentne podsumowania spraw w Microsoft Dynamics 365 Customer Service

W obsłudze Klienta liczy się szybkość. Szybkość odpowiedzi, dostarczenia rozwiązania, idąca oczywiście w parze z jakością. Nie da się osiągnąć szybkości i jakości bez...
Opublikowany
17.4.2024
AI DEV DAY – podsumowanie konferencji

AI DEV DAY – podsumowanie konferencji

W dniu 25.03 w siedzibie Microsoftu w Warszawie odbyła się konferencja dotycząca sztucznej inteligencji i jej zastosowania, czyli AI DEV DAY. Nie była to wyłącznie sur...
Opublikowany
12.4.2024
Uporządkowanie wiedzy w obszarze korekty faktur sprzedaży w aplikacji MS Dynamics Business Central

Uporządkowanie wiedzy w obszarze korekty faktur sprzedaży w aplikacji MS Dynamics Business Central

Temat korygowania dokumentów handlowych jest jednym z częściej pojawiających się pytań w obszarze funkcjonalności systemów ERP. Pomimo dołożonych starań – znajomości p...
Opublikowany
10.4.2024
Copilot for Sales w Microsoft Outlook i Dynamics 365 Sales

Copilot for Sales w Microsoft Outlook i Dynamics 365 Sales

Maile. Codzienność pracy praktycznie każdego współczesnego pracownika. Badania twierdzą, że średnio w pracy spędzamy od 2 do 3 godzin dziennie czytając i odpowiadając...
Opublikowany
3.4.2024
Pojęcie kompletacji zestawów w systemie Business Central cz. II

Pojęcie kompletacji zestawów w systemie Business Central cz. II

W poprzednim wydaniu OOTB #88 udało nam się omówić pierwszy rodzaj kompletacji w systemie Business Central, jaką była kompletacja na magazyn. Wiemy już, że dotyczyła...
Opublikowany
20.3.2024
Zewnętrzne informacje o Klientach w Microsoft Dynamics 365 Sales Copilot

Zewnętrzne informacje o Klientach w Microsoft Dynamics 365 Sales Copilot

Informacja przede wszystkim. Będąc sprzedawcą każdy szczegół, detal, news o potencjalnym czy istniejącym Kliencie może przekształcić się w znaczący krok do ostatecznej...
Opublikowany
13.3.2024
Pojęcie kompletacji zestawów w systemie Business Central cz. I

Pojęcie kompletacji zestawów w systemie Business Central cz. I

W systemie Business Central kompletacja jest procesem łączenia zapasów, które są częścią oferowanego asortymentu, tworząc z nich zestawy. Wyróżniamy dwa typy procesu k...
Opublikowany
6.3.2024
Podsumowania Copilot w aplikacji Microsoft Dynamics 365 Sales

Podsumowania Copilot w aplikacji Microsoft Dynamics 365 Sales

Rewolucja sztucznej inteligencji dociera wszędzie. Systemy CRM w tym zakresie nie są wyjątkiem. Jednym z podstawowych narzędzi, jakie wprowadził od niedawna do systemó...
Opublikowany
28.2.2024
Usprawnienia konfiguracji interfejsu użytkownika w Business Central

Usprawnienia konfiguracji interfejsu użytkownika w Business Central

System Microsoft Dynamics 365 Business Central umożliwia nam dostosowania interfejsu użytkowników, dzięki czemu ich praca z systemem może być bardziej wydajna. W firma...
Opublikowany
21.2.2024
Łączenie działań z wieloma rekordami w Dynamics 365

Łączenie działań z wieloma rekordami w Dynamics 365

Firma Microsoft stale stara się rozwijać i daje swoim użytkownikom coraz więcej funkcjonalności, które mają za zadanie ułatwiać pracę w swoim środowisku. Jedną z nowyc...
Opublikowany
14.2.2024