Linkedin
Facebook
Twitter
Blog

Akademia Intersys

Jesteś zainteresowany związaniem swojej ścieżki zawodowej z tematyką profesjonalnych systemów dla biznesu?

Chciałbyś poznać działanie systemów CRM i zyskać umiejętności pracy z nimi, aby poszerzyć swoje kwalifikacje?

Masz ochotę poznać praktyków analizy biznesowej, zapytać o ich doświadczenie i zrozumieć mechanizm działania narzędzi IT w służbie biznesu?

Chcesz poprzeć swoją wiedzę certyfikatem kompetencji Microsoft Dynamics Expert?

Akademia Intersys to miejsce, w którym poznasz biznesowy system CRM, Microsoft Dynamics 365, i zasady jego wdrażania u klientów, tak aby jak najlepiej spełniał swoją rolę, optymalizując biznes. Swoim doświadczeniem podzielą się eksperci z wieloletnią praktyką w analizie biznesowej pracy z systemami Microsoft Dynamics CRM / 365. Odpowiedzą również na wszystkie pytania, które przyjdą Ci do głowy w trakcie szkolenia.

Akademia Intersys to 24 godziny praktycznej wiedzy. Nie przekazujemy suchej teorii. Wierzymy, że prawdziwą wartość mają tylko informacje poparte doświadczeniem i konkretnymi przykładami wziętymi z praktyki.

Jakiej praktycznej wiedzy możesz spodziewać się podczas szkolenia:

  • Wprowadzenia do Microsoft Dynamics 365 – zasady działania, cele wdrożenia (4h);
  • Informacji o procesach w docelowej firmie, które system obsługuje i usprawnia (4h);
  • Zdobycia umiejętności customizacji kluczowych elementów MS Dynamics 365: pól, widoków, procesów i zasad biznesowych, przepływów pracy (8h);
  • Przedstawienia case studies dla poparcia przekazywanej wiedzy przykładami (on-going);
  • Samodzielnego przygotowania case study, czyli realizacji prostego dostosowania systemu na podstawie listy wymagań przedstawionych przez klienta (8h).

Wprowadzenie do Microsoft Dynamics 365 – zasady działania, cele wdrożenia (4h);

  1. Ogólne informacje o systemie i sposobie jego działania.
  2. Prezentacja podstawowych funkcji Dynamics 365.
  3. Cele i korzyści biznesowe realizowane dzięki systemowi.

Informacje o procesach w docelowej firmie, które system obsługuje i usprawnia (4h);

  1. Dynamics 365 for Sales.
  2. Dynamics 365 for Marketing.
  3. Dynamics 365 for Customer Service.
  4. Dynamics 365 for Field Service.
  5. Dynamics 365 for Project Service Automation.
  6. Dynamics 365 for Operations.
  7. Dynamics 365 for Customer Insights.

Zdobycia umiejętności customizacji kluczowych elementów MS Dynamics 365: pól, widoków, procesów i zasad biznesowych, przepływów pracy (8h);

  1. Tworzenie i modyfikacja zawartości podstawowych pól w modułach Dynamics 365.
  2. Budowa dedykowanych widoków w systemie i wypełnienie ich danymi.
  3. Generowanie osobnych pulpitów dla pracownika i managera.
  4. Dokonywanie operacji na danych zawartych w systemie, np. tworzenie list marketingowych, generowanie baz danych etc.
  5. Opracowywanie workflow w oparciu o narzędzia systemowe.
  6. Kreowanie procesów biznesowych w systemie.

Samodzielne przygotowanie case study, czyli realizacji prostego dostosowania systemu na podstawie listy wymagań przedstawionych przez klienta (8h).

  1. Prezentacja i omówienie zadania do samodzielnej realizacji.
  2. Case study do opracowania we własnym zakresie.
  3. Szczegółowe omówienie prac i potencjalnych błędów z doświadczonym konsultantem.
HARMONOGRAM ZAJĘĆ:
7 listopada, wtorek, 17:00 – 21:00
9 listopada, czwartek, 17:00 – 21:00
14 listopada, wtorek, 17:00 – 21:00
16 listopada, czwartek, 17:00 – 21:00
21 listopada, wtorek, 17:00 – 21:00
23 listopada, czwartek, 17:00 – 21:00

KOSZT UDZIAŁU W SZKOLENIU

to jedyne 350 złotych.

 

Na szkolenie zapraszamy z własnym laptopem, wyposażonym w:

– dostęp do sieci (WIFI + karta sieciowa Ethernet)

– przeglądarkę Chrome, IE lub Firefox w najnowszej wersji

 

ZAPRASZAMY DO PRZESYŁANIA ZGŁOSZEŃ

akademia@intersys.pl

ZAPISY DO 20 PAŹDZIERNIKA