Linkedin
Facebook
Twitter
Blog

Compendium Centrum Edukacyjne – WDROŻENIE MS D365 Sales oraz Marketing – Case Study

Compendium Centrum Edukacyjne

Microsoft Dynamics 365 dzięki wdrożonym aplikacjom Marketing oraz Sales pozwala Compendium Centrum Edukacyjne prowadzić zautomatyzowane kampanie marketingowe i lepiej dbać o swoich klientów.

Compendium Centrum Edukacyjne

Compendium Centrum Edukacyjne od 2000 roku dostarcza autoryzowane oraz autorskie szkolenia dla branży IT w Polsce oraz Europie Środkowo-Wschodniej. W swojej ofercie posiadamy ponad 30 autoryzacji wiodących producentów branży IT, m.in. Microsoft, SUSE, Apple, Check Point, Fortinet, Cloudera, Huawei, Oracle i wielu innych. Compendium CE jest częścią grupy kapitałowej Veracomp. Compendium Centrum Edukacyjne powstało jako odpowiedź na rosnące potrzeby szkoleniowe rynku IT. Misją Compendium jest dostarczanie najwyższej jakości szkoleń z zakresu zaawansowanych produktów i technologii teleinformatycznych na terenie Europy Środkowowschodniej. Strategia budowania najwyższej jakości oparta jest na profesjonalnym zespole wykładowców, ścisłej współpracy z wiodącymi producentami branży IT i technologii oraz wysokim standardzie usług.

Wyzwania

Głównym celem wdrożenia systemów Microsoft Dynamics 365 Marketing oraz Sales było usprawnienie i zautomatyzowanie procesów biznesowych i marketingowych, a także zoptymalizowanie prac związanych z obsługą szkoleń.

Wdrożenie nowoczesnego rozwiązania opartego na „chmurze” przyczyniło się do szybszego i łatwiejszego dostępu do wszystkich informacji, które są niezbędne do realizacji zaimplementowanych procesów biznesowych, a dzięki ich zautomatyzowaniu usprawni i ułatwi ich obsługę.

Na etapie analizy procesów zdefiniowano następujące cele operacyjne i biznesowe dla wdrożenia nowych systemów CRM oraz Marketing Automation:

  • Widok klienta 360 stopni, jakie szkolenia klient i jego pracownicy odbyli i jakimi produktami są jeszcze potencjalnie zainteresowani.
  • Skoncentrowanie działań marketingowych i handlowych na konkretnych grupach odbiorców.
  • Usprawnienie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej podczas obsługi terminów szkoleń.

Po dogłębnej analizie potrzeb Compendium, zrealizowane zostało wdrożenie m.in. w obszarach:

  • pozyskiwania Klientów,
  • obsługi sprzedaży,
  • planowania terminów szkoleń,
  • obsługi szkoleń,
  • e-mail marketingu,
  • segmentacji Klientów,
  • raportowania.

Rezultaty

Dzięki Dynamics 365 Compendium Centrum Edukacyjne było w stanie zrobić więcej w krótszym czasie — firma wykorzystała moduł Marketing, aby docierać do tysięcy Klientów i umożliwić im rozwój ich kompetencji i dać narzędzia do samodzielnego rozwiązania własnych problemów. Wszystko to przyczynia się do większego zadowolenia Klientów i bardziej skutecznej organizacji pracy w Compendium.
Większa przejrzystość, którą Dynamics 365 zapewnia już w wersji „Out of the box”, oznacza, że firma może łatwiej wprowadzać nowych klientów, śledzić całą historię ich zaangażowania oraz rozwiązywać problemy i świadczyć usługi bardziej wydajnie, a wszystko to przy jednoczesnym wzroście przychodów. Rezultatem są lepsze relacje z klientami i większa lojalność.
Jednocześnie Dynamics 365 Marketing pozwala Compendium na personalizowanie i odpowiednie targetowanie komunikacji do swoich Klientów. Za pomocą narzędzi do segmentacji i projektowania marketingowego contentu, pracownicy Compendium są w stanie właściwie dostosować swój przekaz do odbiorcy, angażując go, umacniając relację lub zwracając uwagę na nowości, jakie pojawiają się w portfolio firmy.

„Dynamics 365 Marketing to narzędzie które robi różnicę. Daje niezwykle ważną szansę pozyskania, budowania i zarządzania zaufaniem Klientów za pomocą nowoczesnej platformy. Cieszę się, że Compendium zdecydowało się na pełne wykorzystanie tych możliwości.”

Paweł Krulikowski
Head of Dynamics CRM Department
Intersys

„„Ogromną przewagą platformy Microsoft Dynamics 365 jest komplementarność całego ekosystemu. To właśnie dzięki kompletności tego rozwiązania, już dzisiaj pracownicy działów sprzedaży i marketingu Compendium mogą efektywnie współpracować w jednym rozwiązaniu, widząc w czasie rzeczywistym efekty tej kooperacji. Z perspektywy organizacji przekłada się to na większą efektywność prowadzonych działań oraz przejrzystą komunikację pomiędzy działami biznesowymi. W Intersys jesteśmy dumni z tego, że jako pierwsi w Polsce rozpoczęliśmy wdrożenia Dynamics 365 Marketing, co pozwala dostarczać naszym Klientom kompletna platformę.””

Adam Sobczyk
Chief Commercial Officer
Intersys

„Gdy nasza firma stanęła przed wyzwaniem zmiany używanego rozwiązania CRM & Training Management System (TMS) na bardziej nowoczesne, nasz wybór padł na firmę Intersys, która od samego początku procesu – zbierania ofert wywarła na nas najlepsze wrażenie pod kątem znajomości tematu i profesjonalizmu. Dzięki współpracy ze specjalistami firmy Intersys udało nam się bezproblemowo wdrożyć w naszej firmie nowoczesne rozwiązanie CRM & TMS bazujące na platformie Microsoft Dynamics 365. Warto również wspomnieć, że wdrożenie to wymagało od zespołu Intersys sporo kreatywności i pracy, ze względu na specyfikę działalności naszej firmy zespół Intersys musiał stworzyć dla nas dedykowany moduł TMS, który odpowiadałby na wszystkie nasze potrzeby. Ukoronowaniem współpracy z firmą Intersys było uruchomienie modułu Marketing, jednego z najnowocześniejszych dostępnych rozwiązań do automatyzacji działań marketingowych. Dzięki czemu całe spektrum naszej komunikacji z klientem i jego obsługą możemy wykonywać w oknie przeglądarki czy urządzenia mobilnego z dowolnego miejsca na świecie. ”

Bartosz Niepsuj
Dyrektor Generalny
Compendium Centrum Edukacyjne