Linkedin
Facebook
Twitter
Blog

WEBINAR Zaawansowana analityka danych o Klientach – omówienie badania Computerworld

CUSTOMER DATA PLATFORM
04.02.2021 odbył się WEBINAR, który zorganizowaliśmy wspólnie z redakcją IDG, podczas którego nasi eksperci omówili wyniki badania Computerworld pt.: „Zaawansowana analityka danych o Klientach” i pokazali, jak Customer Data Platform może skierować przedsiębiorstwa do wdrożenia filozofii „Customer first”.

Czy w Twojej organizacji jest zbudowany widok 360 stopni na Klientów?

Według wyników badania rynkowego, aż 85% przedsiębiorstw korzysta z zaawansowanych rozwiązań wspierających zarządzanie kontaktem z Klientami. Z drugiej jednak strony tylko 11% korzysta z narzędzi Customer Data Platform, które są jedynym rozwiązaniem na rynku pozwalającym nie tylko agregować, ale również unifikować, segmentować i wzbogacać dane dzięki mechanizmom sztucznej inteligencji.

Jeśli jesteś:

    • Managerem działu sprzedaży, który chce windować sprzedaż dzięki lepiej dopasowanym ofertom i szybszej reakcji na potrzeby Klienta,
    • Managerem działu marketingu, który chce tworzyć lepiej dopasowane i efektywne kampanie marketingowe dzięki segmentowaniu Klientów w czasie rzeczywistym, przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji,
    • Managerem działu obsługi Klienta, który chce maksymalizować jakość obsługi Klienta i satysfakcję Klientów dzięki predykcji i proaktywnemu podejściu wynikającemu z uczenia maszynowego na podstawie danych historycznych,
    • Managerem dowolnej jednostki biznesowej, która może zyskać na efektywnym wykorzystaniu danych Klientów np.: R&D, Logistyki, IT, Finansów.

Poniższe wideo jest dla Ciebie!

Microsoft Dynamics 365 Customer Insights pozwala zwiększać zaangażowanie Klientów dzięki inteligentnej analizie ich zachowań. Zapewnia pracownikom cenne informacje, które pozwolą im lepiej zrozumieć i odpowiedzieć na potrzeby Klientów. Według Forrestera, Customer Insights jest nie tylko liderem w swojej klasie, ale również jedynym narzędziem, które posiada możliwości Customer Data Platform, w ramach jednej platformy!

Podczas transmisji na żywo, nie tylko omówiliśmy wyniki badania, ale również pokazaliśmy praktyczne możliwości analityczne, jakie oferuje Customer Insights:

    • budowa prawdziwego Widoku 360 stopni,
    • dynamiczna segmentacja Klientów,
    • wzbogacanie danych oraz przewidywania dzięki sztucznej inteligencji,
    • analiza zachowań Klientów, w czasie rzeczywistym,
    • możliwości wykorzystania danych w innych systemach – CRM, Marketing Automation.
CUSTOMER DATA PLATFORM

Wyniki badania są dostępne do pobrania -> TUTAJ

Prelegenci

PAWEŁ KRULIKOWSKI

Intersys | Head of Microsoft Dynamics 365

Paweł związany jest z Microsoft Dynamics od 2014 roku. Wdrażał systemy klasy CRM w Polsce i za granicą (Austria, Holandia, Wielka Brytania) dla branży medialnej, sportów elektronicznych czy bankowości. W projektach pracował w rolach Konsultanta, Analityka oraz Project Managera. Z wykształcenia jest ekonomistą i politologiem. Uwielbia bezpośredni kontakt z Klientem i nowe wyzwania.

ADAM SOBCZYK

Intersys | Chief Commercial Officer

Z branżą nowych technologii konsumenckich oraz biznesowych związany od 10 lat. Na co dzień odpowiada za doradztwo w zakresie cyfrowej transformacji dla firm z obszaru EMEA oraz APAC. Posiada szeroką wiedzę o marketingu oraz sprzedaży B2B zdobytą w wielu przedsiębiorstwach, zarówno na stanowisku menedżerskim, handlowym jak i właścicielskim. Doradzał w zakresie kreowania strategii marketingowych oraz sprzedażowych na każdym etapie lejka sprzedażowego setkom przedsiębiorstw o zróżnicowanej wielkości oraz z różnych branż. Ewangelista dobrych praktyk związanych z adopcją podczas wdrażania aplikacji biznesowych, posiada doświadczenie w prowadzeniu projektów CRM, Marketing Automation oraz Business Intelligence. Pasjonat technologii konsumenckich i biznesowych oraz motoryzacji. Absolwent Wydziału Zarządzania, Uniwersytetu Warszawskiego. W Intersys pracuje od pięciu lat, odpowiada za strategię oraz jej egzekucję dla działu sprzedaży i marketingu.