Zapraszamy na bezpłatne śniadanie biznesowe.
6 grudnia 2018 (czwartek)
godzina 9:00
Warszawa
Business Link PGE Narodowy
Według najnowszych badań rynkowych przedstawiciele handlowi poświęcają na sprzedaż zaledwie 34% swojego czasu pracy, przez co ponad połowa z nich (57%) sygnalizuje, że nie da rady wykonać w tym roku założonych planów sprzedaży. Powyższe dane dobitnie wskazują, jak duże wyzwanie stoi przed menedżerami sprzedaży i zarządami przedsiębiorstw.
Podczas śniadanie biznesowego, przy gorącej kawie oraz przekąskach pokażemy, z jakimi wyzwaniami stykają się osoby zarządzające działami sprzedaży oraz jak sobie z nimi poradzić, aby osiągnąć szczęście w biznesie.
Jeśli:
- Zarządzasz działem sprzedaży i jesteś liderem, który nieustannie dąży do perfekcji,
- Chcesz efektywniej wspierać handlowców w realizacji założonych celów strategicznych przedsiębiorstwa,
- Chcesz zwiększyć sprzedaż przy jednoczesnej oszczędności cennego czasu,
- Chcesz wiedzieć co robi konkurencja oraz jak z nią wygrywać,
- Chcesz ograniczyć churny i zwiększyć satysfakcję Klientów,
To śniadanie biznesowe jest dla Ciebie!
Podczas śniadania biznesowego pokażemy, jakie możliwości analityczne oferuje połączenie narzędzi klasy CRM i BI oraz w jaki sposób wspierają one zespoły handlowe w realizacji budżetów sprzedażowych:
- CRM jako filozofia działania nowoczesnych przedsiębiorstw
- Jak zwiększyć adopcję wdrażanego rozwiązania i zapewnić sukces projektu
- Prezentacja na żywo Dynamics 365
- W jaki sposób system CRM wspiera handlowców w realizacji procesu sprzedażowego
- Jak handlowcy dzięki raportowaniu operacyjnemu mogą w czasie rzeczywistym monitorować efekty swojej pracy
- Jak dzięki środowisku One Microsoft możemy zbudować widok 360 stopni na działania z Klientami oraz usprawnić komunikację zewnętrzną i wewnętrzną
- Grywalizacja, czyli jak zbudować zdrową rywalizację w zespołach handlowych
- Przerwa śniadaniowa
- Cyfrowa transformacja, czyli jak być liderem na rynku w XXI wieku
- Prezentacja na żywo Power BI
- Jak efektywnie prognozować sprzedaż i budować budżet sprzedażowy na kolejny rok
- Jak monitorować pracę swojego zespołu handlowego, bez pracochłonnych Exceli oraz manualnych raportów
- Jak analizować churn-y i zapobiec retencji Klientów
- Jak monitorować działania konkurencji i stworzyć przewagę konkurencyjną
Doradzimy również, jak oszczędzić cenny czas menedżerów sprzedaży i zarządu, co przełoży się na większą efektywność organizacyjną oraz przyjemność z wykonywanej pracy.
Zachęcamy do uczestnictwa oraz odwiedzenia strony www.intersys.pl
Uwaga! Lista miejsc ograniczona, dlatego ostateczne potwierdzenie rejestracji zostanie przesłane mailowo.
Wydarzenie poprowadzą:
Adam Sobczyk – Head of Sales and Marketing Department
Z branżą nowych technologii konsumenckich oraz biznesowych związany od 7 lat. Na co dzień odpowiada za doradztwo w zakresie cyfrowej transformacji dla firm na rynku polskim oraz europejskim. Posiada szeroką wiedzę o potrzebach rynku B2B zdobytą podczas wieloletniej pracy w wydawnictwach technologicznych, w tym jako dziennikarz. Przez dwa lata jako pracownik największego wydawnictwa technologicznego International Data Group Poland, doradzał w zakresie kreowania strategii marketingowych oraz sprzedażowych na każdym etapie lejka sprzedażowego (content marketing, lead generation, lead nurturing). Pasjonat technologii konsumenckich i biznesowych oraz motoryzacji. Absolwent Wydziału Zarządzania, Uniwersytetu Warszawskiego. W Intersys pracuje od dwóch lat, odpowiada za strategię oraz działania operacyjne działu sprzedaży i marketingu; członek elitarnego programu Microsoft Partner Seller, dla najlepszych sprzedawców w kanale partnerskim.
Krzysztof Kozieł – Dynamics 365 Consultant
Doświadczony konsultant, specjalizujący się we wdrażaniu i optymalizacji narzędzi informatycznych maksymalizujących poprawne planowanie i efektywność operacji biznesowych. Przez blisko 10 lat związany z analizą wskaźników operacyjnych sektorów bezpośredniej sprzedaży i obsługi klienta. W swojej karierze zawodowej był odpowiedzialny m.in. za raportowanie kluczowych wyznaczników efektywności tzw. „pierwszej linii” oraz wdrażanie najwyższych standardów Customer Operations Performance Center. Posiada też doświadczenie w implementacji procesów raportowych podnoszących sprawność działalności strategicznej firmy. Narzędzia klasy Business Intelligence zna „od podszewki”. W Intersys zajmuje się optymalizacją efektywności rozwiązań klasy CRM.