Linkedin
Facebook
Twitter
Blog

Efektywne i przyjemne zarządzanie sprzedażą – śniadanie biznesowe 6.12

Zapraszamy na bezpłatne śniadanie biznesowe.

 

6 grudnia 2018 (czwartek)
godzina 9:00
Warszawa
Business Link PGE Narodowy

Według najnowszych badań rynkowych przedstawiciele handlowi poświęcają na sprzedaż zaledwie 34% swojego czasu pracy, przez co ponad połowa z nich (57%) sygnalizuje, że nie da rady wykonać w tym roku założonych planów sprzedaży. Powyższe dane dobitnie wskazują, jak duże wyzwanie stoi przed menedżerami sprzedaży i zarządami przedsiębiorstw.

Podczas śniadanie biznesowego, przy gorącej kawie oraz przekąskach pokażemy, z jakimi wyzwaniami stykają się osoby zarządzające działami sprzedaży oraz jak sobie z nimi poradzić, aby osiągnąć szczęście w biznesie.

Jeśli:

  • Zarządzasz działem sprzedaży i jesteś liderem, który nieustannie dąży do perfekcji,
  • Chcesz efektywniej wspierać handlowców w realizacji założonych celów strategicznych przedsiębiorstwa,
  • Chcesz zwiększyć sprzedaż przy jednoczesnej oszczędności cennego czasu,
  • Chcesz wiedzieć co robi konkurencja oraz jak z nią wygrywać,
  • Chcesz ograniczyć churny i zwiększyć satysfakcję Klientów,

To śniadanie biznesowe jest dla Ciebie!

Podczas śniadania biznesowego pokażemy, jakie możliwości analityczne oferuje połączenie narzędzi klasy CRM i BI oraz w jaki sposób wspierają one zespoły handlowe w realizacji budżetów sprzedażowych:

  1. CRM jako filozofia działania nowoczesnych przedsiębiorstw
  2. Jak zwiększyć adopcję wdrażanego rozwiązania i zapewnić sukces projektu
  3. Prezentacja na żywo Dynamics 365
    1. W jaki sposób system CRM wspiera handlowców w realizacji procesu sprzedażowego
    2. Jak handlowcy dzięki raportowaniu operacyjnemu mogą w czasie rzeczywistym monitorować efekty swojej pracy
    3. Jak dzięki środowisku One Microsoft możemy zbudować widok 360 stopni na działania z Klientami oraz usprawnić komunikację zewnętrzną i wewnętrzną
    4. Grywalizacja, czyli jak zbudować zdrową rywalizację w zespołach handlowych
  4. Przerwa śniadaniowa
  5. Cyfrowa transformacja, czyli jak być liderem na rynku w XXI wieku
  6. Prezentacja na żywo Power BI
    1. Jak efektywnie prognozować sprzedaż i budować budżet sprzedażowy na kolejny rok
    2. Jak monitorować pracę swojego zespołu handlowego, bez pracochłonnych Exceli oraz manualnych raportów
    3. Jak analizować churn-y i zapobiec retencji Klientów
    4. Jak monitorować działania konkurencji i stworzyć przewagę konkurencyjną

Doradzimy również, jak oszczędzić cenny czas menedżerów sprzedaży i zarządu, co przełoży się na większą efektywność organizacyjną oraz przyjemność z wykonywanej pracy.

Zachęcamy do uczestnictwa oraz odwiedzenia strony www.intersys.pl

Uwaga! Lista miejsc ograniczona, dlatego ostateczne potwierdzenie rejestracji zostanie przesłane mailowo.

Podając swój adres e-mail, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych przez Intersys Group sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy 01-793) przy ul. Rydygiera 15. Wyrażam zgodę na przekazywanie mi przez Intersys sp. z o.o. informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Oświadczam, że zostałem poinformowany o przysługujących mi prawach związanych z gromadzeniem i przetwarzaniem danych osobowych oraz akceptuję Politykę Prywatności Intersys Group sp. z o.o.

Wydarzenie poprowadzą:

Adam Sobczyk – Head of Sales and Marketing Department

Z branżą nowych technologii konsumenckich oraz biznesowych związany od 7 lat. Na co dzień odpowiada za doradztwo w zakresie cyfrowej transformacji dla firm na rynku polskim oraz europejskim. Posiada szeroką wiedzę o potrzebach rynku B2B zdobytą podczas wieloletniej pracy w wydawnictwach technologicznych, w tym jako dziennikarz. Przez dwa lata jako pracownik największego wydawnictwa technologicznego International Data Group Poland, doradzał w zakresie kreowania strategii marketingowych oraz sprzedażowych na każdym etapie lejka sprzedażowego (content marketing, lead generation, lead nurturing). Pasjonat technologii konsumenckich i biznesowych oraz motoryzacji. Absolwent Wydziału Zarządzania, Uniwersytetu Warszawskiego. W Intersys pracuje od dwóch lat, odpowiada za strategię oraz działania operacyjne działu sprzedaży i marketingu; członek elitarnego programu Microsoft Partner Seller, dla najlepszych sprzedawców w kanale partnerskim.

Krzysztof Kozieł – Dynamics 365 Consultant

Doświadczony konsultant, specjalizujący się we wdrażaniu i optymalizacji narzędzi informatycznych maksymalizujących poprawne planowanie i efektywność operacji biznesowych. Przez blisko 10 lat związany z analizą wskaźników operacyjnych sektorów bezpośredniej sprzedaży i obsługi klienta. W swojej karierze zawodowej był odpowiedzialny m.in. za raportowanie kluczowych wyznaczników efektywności tzw. „pierwszej linii” oraz wdrażanie najwyższych standardów Customer Operations Performance Center. Posiada też doświadczenie w implementacji procesów raportowych podnoszących sprawność działalności strategicznej firmy. Narzędzia klasy Business Intelligence zna „od podszewki”. W Intersys zajmuje się optymalizacją efektywności rozwiązań klasy CRM.