Linkedin
Facebook
Twitter
Blog

Usprawnienie sprzedaży i maksymalizacja jej efektów – RAPORT

Niewłaściwie zorganizowana praca zespołu sprzedaży nie tylko nie pozwala na wzrost rezultatów, ale wręcz utrudnia ich osiąganie. Badania Accenture pokazują, że tzw. „czynniki rozpraszające” obniżają efektywność sprzedawców aż o 14%. Jednocześnie Gallup informuje, że aż 59% handlowców jako główny czynnik rozpraszający wskazuje zbyt wiele narzędzi sprzedażowych, które w teorii mają usprawniać ich pracę. Na dodatek aż 50% zatrudnionych w działach sprzedaży nie ma jasności co do oczekiwań względem ich pracy. Różnorodność narzędzi sprzedażowych w istocie może powodować zamęt w codziennej pracy handlowca.

Optymalna sytuacja ma miejsce wtedy, gdy system wykorzystywany dla wsparcia działu sprzedaży uspójnia jego działanie, pozwalając handlowcom koncentrować się na trzech kluczowych aspektach:
– maksymalnej personalizacji kontaktów z Klientami i potencjalnymi Klientami,
– korzystaniu ze wskazówek w dążeniu do optymalnych wyników sprzedaży,
– gromadzeniu wartościowych insightów od Klientów, które pozwolą na podejmowanie efektywnych działań.

Wypełnij formularz, pobierz raport i dowiedz się więcej, jak optymalizować pracę swoich handlowców oraz maksymalizować jej efekty.

Podając swój adres e-mail, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych przez Intersys Group sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy 01-793) przy ul. Rydygiera 15. Wyrażam zgodę na przekazywanie mi przez Intersys Group sp. z o.o. informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.