W grudniu zorganizowaliśmy dwa śniadania biznesowe w Business Link PGE Narodowy.
6.12
Krzysztof Kozieł i Adam Sobczyk opowiadali o skutecznym zarządzaniu sprzedażą z Dynamics 365 i Power BI podczas spotkania zatytułowanego
„Efektywne i przyjemne zarządzanie sprzedażą, czyli jak zoptymalizować pracę z CRM i Business Intelligence”.
11.12
Krzysztof Kozieł i Anna Sufa prezentowali przepis na zapewnienie świetnych doświadczeń klientów w kontakcie z marką podczas śniadania pt.
„Zagwarantuj optymalne Customer Experience dzięki profesjonalnej obsłudze Klienta przy użyciu wielokanałowości”.
Wydarzenie organizowaliśmy we współpracy z partnerem, firmą Focus Telecom, którą reprezentował Dyrektor Sprzedaży Usług Komunikacji Grupowej, Jacek Piątkowski.
Dziękujemy wszystkim gościom za liczne przybycie, zaangażowanie w dyskusję i zapraszamy do obejrzenia krótkiej fotorelacji ze spotkań.
Do zobaczenia na kolejnych eventach.