Linkedin
Facebook
Twitter
Blog

Holistyczne podejście do sprzedaży w dobie pracy zdalnej – Warsztat z Intersys oraz Microsoft

Serdecznie zapraszamy na warsztaty organizowane przez Intersys oraz Microsoft, dotyczące aspektów pracy zdalnej działów sprzedaży.

Skupimy się na realiach, jakie aktualnie panują na rynku oraz na wyzwaniach, przed jakimi stoją dyrektorzy sprzedaży w obecnej rzeczywistości.

Opowiemy między innymi o tym, jak:

  • zachęcić handlowców do korzystania z systemu CRM,
  • prowadzić efektywnie zdalną komunikację zarówno wewnętrznie, jak i z klientami,
  • pracować operacyjnie zdalnie ze swoim zespołem sprzedaży,
  • podejmować optymalne decyzje biznesowe na podstawie raportów BI.

PRELEGENCI

Adam Sobczyk

Intersys

Z branżą nowych technologii konsumenckich oraz biznesowych związany od 9 lat. Odpowiada za doradztwo w zakresie cyfrowej transformacji dla firm z obszaru EMEA oraz APAC. Ma szeroką wiedzę o marketingu oraz sprzedaży B2B zdobytą w wielu przedsiębiorstwach. Doradzał w zakresie kreowania strategii marketingowych oraz sprzedażowych na każdym etapie lejka sprzedażowego przedsiębiorstwom o zróżnicowanej wielkości oraz z różnych branż. Ewangelista dobrych praktyk związanych z adopcją podczas wdrażania aplikacji biznesowych. Ma doświadczenie w prowadzeniu projektów CRM, Marketing Automation oraz Business Intelligence. Pasjonat technologii konsumenckich i biznesowych oraz motAoryzacji. W Intersys pracuje od 4 lat, odpowiada za strategię oraz jej egzekucję dla działu sprzedaży i marketingu.

Paweł Krulikowski

Intersys

Paweł pracuje z Microsoft Dynamics od 2014 roku. Wdrażał systemy klasy CRM w Polsce i za granicą (Austria, Holandia, Wielka Brytania) dla branży medialnej, sportów elektronicznych czy bankowości. W projektach pracował w rolach konsultanta, analityka oraz project managera. Z wykształcenia jest ekonomistą i politologiem.

Michał Skowroński

Microsoft

Reprezentuje produkty z obszaru zarządzania relacjami z klientami (CRM) i odpowiada za marketing tych rozwiązań w Europie Środkowo-Wschodniej. Szerzy wiedzę w zakresie nowoczesnego podejścia do sprzedaży, obsługi klienta i marketingu z wykorzystaniem rozwiązań z rodziny Microsoft Dynamics 365. Większość życia zawodowego pracował w sprzedaży i konsultingu aplikacji biznesowych. Jest autorem publikacji, występuje na wielu konferencjach branżowych, w których promuje nowe trendy i metody zwiększenia efektywności w obszarach szeroko pojętego customer experience.