Linkedin
Facebook
Twitter
Blog

INTERSYS EVENT: TRENDY I WYZWANIA W SPRZEDAŻY, NA RYNKU SMB

Intersys Event: Trendy i wyzwania w sprzedaży, na rynku SMB

Jesteś kierownikiem sprzedaży poszukującym możliwości zwiększenia efektywności swojego zespołu?

Czy może dyrektorem sprzedaży rozważającym, jak nowoczesne aplikacje CRM oraz BI wpływają na innowacyjność i konkurencyjność przy tworzeniu strategii sprzedażowej?

A może na co dzień pracujesz z Klientami i zastanawiasz się, jak aplikacje biznesowe mogą usprawnić Twoją codzienną pracę?

Jeśli odpowiedź, na którekolwiek z tych pytań brzmi tak – te warsztaty są dla Ciebie.

Podczas spotkania:

  • Omówimy wyniki unikatowego badania Computerworld o trendach w sprzedaży, czyli jak być konkurencyjnym w tych niełatwych czasach.
  • Poruszymy istotny temat filozofii wykorzystania CRM, jako podstawy do budowy przewagi konkurencyjnej, obniżania kosztów oraz zwiększania sprzedaży.
  • Pokażemy na przykładzie demo na żywo, aplikacji biznesowych, jak poradzić sobie z kluczowymi wyzwaniami stojącymi obecnie przed firmami z sektora SMB:
    • Wielokanałowa digitalizacja komunikacji – w dobie post COVID nasi Klienci nie chcą się już spotykać, jak w związku z tym do nich dotrzeć? Na pomoc przychodzą Chatboty, Teamsy oraz natywne połączenie z aplikacjami Dynamics 365 oraz Microsoft 365.
    • SMarketing – połączenie sił sprzedaży i marketingu.
    • O Kliencie wewnątrz organizacji – na żywo, czyli praca z innymi działami, w czasie rzeczywistym, kluczem do efektywnego reagowania na oczekiwania Klientów.
    • Robotyzacja – wsparcie handlowców dzięki automatyzacjom, czyli jak robić więcej, w tym samym czasie.

 

Dla kogo jest to spotkanie:

👉 dyrektorzy, kierownicy, managerowie, specjaliści ds. sprzedaży i rozwoju biznesu, w firmach z sektora SMB.

Zarejestruj się na wydarzenie

(liczba miejsc ograniczona / maksymalnie 2 osoby z jednej firmy)

    Chcę zwiedzić Muzeum Polskiej Wódki

    Podając swój adres e-mail, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych przez Intersys Group sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy 01-612) przy ul. Mysłowicka 3. Wyrażam zgodę na przekazywanie mi przez Intersys sp. z o.o. informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

    Oświadczam, że zostałem poinformowany o przysługujących mi prawach związanych z gromadzeniem i przetwarzaniem danych osobowych oraz akceptuję Politykę Prywatności Intersys Group sp. z o.o.

    Intersys Event: Trendy i wyzwania w sprzedaży, na rynku SMB

      Chcę zwiedzić Muzeum Polskiej Wódki

      Podając swój adres e-mail, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych przez Intersys Group sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy 01-612) przy ul. Mysłowicka 3. Wyrażam zgodę na przekazywanie mi przez Intersys sp. z o.o. informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

      Oświadczam, że zostałem poinformowany o przysługujących mi prawach związanych z gromadzeniem i przetwarzaniem danych osobowych oraz akceptuję Politykę Prywatności Intersys Group sp. z o.o.

      Informacje przekazane na spotkaniu będą pigułką wiedzy o tym jak rozwiązania IT nastawione na wsparcie biznesu pomogą w osiągnięciu pozycji lidera na rynku.

      Uczestnicy otrzymają możliwość:

      👉 Pobrania unikalnego raportu Computerworld „Gra o Rynek”.

      👉 Dedykowanych warsztatów Dynamics 365.

       

      📢 Wydarzenie jest bezpłatne!

      📢 Zapewnimy pyszny poczęstunek i kawę

      📢 Zapewniamy możliwość zwiedzania Muzeum Polskiej Wódki

      📢 Liczba miejsc ograniczona, Organizator potwierdzi rejestrację najpóźniej na tydzień przed spotkaniem

      * Rejestrując się na wydarzenie, wyrażają Państwo zgodę na udostępnienie wizerunku na potrzeby promocji eventu w social media i artykułach marketingowych

      Intersys to ekspert w zakresie dostarczania i optymalizacji informatycznych rozwiązań biznesowych, które zwiększają efektywność działania organizacji. Firma posiada wieloletnie doświadczenie we wdrożeniach systemów opartych o platformę technologiczną Microsoft i dostosowaniu ich do indywidualnych potrzeb klienta.

      Intersys ma najbardziej doświadczony zespół wdrożeniowy w Polsce i cieszy się prestiżowym statusem Złotego Partnera Microsoft.

      Intersys w liczbach:
      • na rynku od 2004 roku,
      • ponad 70 profesjonalistów na pokładzie,
      • ponad 200 zadowolonych Klientów,
      • więcej niż 350 zrealizowanych projektów opartych o technologie Microsoft.

      Prelegenci

      Adam Sobczyk – Chief Commercial Officer @ Intersys

      Z branżą nowych technologii konsumenckich oraz biznesowych związany od 10 lat. Na co dzień odpowiada za doradztwo w zakresie cyfrowej transformacji dla firm z obszaru EMEA oraz APAC. Posiada szeroką wiedzę o marketingu oraz sprzedaży B2B zdobytą w wielu przedsiębiorstwach, zarówno na stanowisku menedżerskim, handlowym jak i właścicielskim. Doradzał w zakresie kreowania strategii marketingowych oraz sprzedażowych na każdym etapie lejka sprzedażowego setkom przedsiębiorstw o zróżnicowanej wielkości oraz z różnych branż. Ewangelista dobrych praktyk związanych z adopcją podczas wdrażania aplikacji biznesowych, posiada doświadczenie w prowadzeniu projektów CRM, Marketing Automation oraz Business Intelligence. Pasjonat technologii konsumenckich i biznesowych oraz motoryzacji. Absolwent Wydziału Zarządzania, Uniwersytetu Warszawskiego. W Intersys pracuje od pięciu lat, odpowiada za strategię oraz jej egzekucję dla działu sprzedaży i marketingu.

      Paweł Krulikowski – Head of Dynamics 365 CRM Department @ Intersys

      Paweł związany jest z Microsoft Dynamics od 2014 roku. Wdrażał systemy klasy CRM w Polsce i za granicą (Austria, Holandia, Wielka Brytania) dla branży medialnej, sportów elektronicznych czy bankowości. W projektach pracował w rolach Konsultanta, Analityka oraz Project Managera. Z wykształcenia jest ekonomistą i politologiem. Uwielbia bezpośredni kontakt z Klientem i nowe wyzwania.