Linkedin
Facebook
Twitter
Blog

Intersys Events: Automatyzacja Marketingu w firmach usługowych

Rok 2020 pokazał jak ważne jest prowadzenie działań marketingowych w kanałach digital oraz dbanie o spójność przekazu we wszystkich dostępnych kanałach. Zapraszamy na bezpłatne spotkanie biznesowe podczas którego eksperci pokażą jak zautomatyzować działania marketingowe oraz zwiększyć efektywność marketingu w generowaniu leadów.

  • Email Marketing
  • Kampanie Multichannel
  • Precyzyjne targetowanie i klasyfikacja leadów
  • Obsługa eventów online
  • Współpraca różnych zespołów we wspólnym środowisku IT

Wszystkie te działania można prowadzić z użyciem jednej platformy IT.

Microsoft Dynamics 365 (CRM) Marketing dostarcza pełny zakres informacji o działaniach zespołów sprzedaży i marketingu oraz ich efektywności. Umożliwia wyciąganie wniosków ze zrealizowanych aktywności i stawianie rozwojowych, a jednocześnie realistycznych celów na przyszłość, a także przekazywanie bieżących uwag i wskazówek. Pełna integracja z Office 365, pocztą Outlook, komunikatorem Teams czy OneNote pozwala na dynamiczną komunikację i wymianę wiedzy.

Podczas naszego spotkania omówimy trendy rynkowe w marketingu firm usługowych oraz zaprezentujemy funkcjonowanie Microsoft Dynamics 365 Marketing.

O Intersys: Firma Intersys Group Sp. z o.o. została założona w czerwcu 2004 roku. Specjalizujemy się w dostarczaniu najwyższej jakości informatycznych produktów biznesowych oraz usług związanych z ich skutecznym uruchomieniem.

Jesteśmy partnerem Microsoft z największym stażem wdrożeniowym w zakresie Microsoft Dynamics CRM. Swoje doświadczenie budujemy od ponad 16 lat. Możemy pochwalić się największym doświadczonym zespołem wdrożeniowym w Polsce w tym obszarze. Posiadamy status złotego partnera Microsoft.

 

Spotkaj się z naszymi ekspertami: Pawłem Krulikowskim, Michałem Skowrońskim i Adamem Sobczykiem, który zaprezentują, jak zbudować skuteczną strategię marketingową z użyciem narzędzi Marketing Automation, niezależnie od tego, czy masz do czynienia z dziesiątkami, czy tysiącami kontaktów. Zagłębią się w każdy aspekt wykorzystania Microsoft Dynamics 365 Marketing i PowerBI w analizie danych przy użyciu dynamicznych raportów oraz podzielą się wiedzą, której potrzebujesz, aby usprawnić działania marketingowe w Twojej firmie.

📢 Wydarzenie jest bezpłatne!
📢 Zapewnimy pyszny poczęstunek i kawę 🙂
📢 Możliwość zwiedzania Muzeum Polskiej Wódki
📢 Liczba miejsc ograniczona, Organizator potwierdzi rejestrację najpóźniej na tydzień przed spotkaniem

Spotkanie odbędzie się w Muzeum Polskiej Wódki

07.12.2021

godz. 13:30 ; Plac Konesera 1, 03-736 Warszawa – Sala VIP

Zarejestruj się na wydarzenie

(liczba miejsc ograniczona / maksymalnie 2 osoby z jednej firmy)

    Chcę zwiedzić Muzeum Polskiej Wódki

    Podając swój adres e-mail, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych przez Intersys Group sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy 01-612) przy ul. Mysłowicka 3. Wyrażam zgodę na przekazywanie mi przez Intersys sp. z o.o. informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

    Oświadczam, że zostałem poinformowany o przysługujących mi prawach związanych z gromadzeniem i przetwarzaniem danych osobowych oraz akceptuję Politykę Prywatności Intersys Group sp. z o.o.

    Prelegenci

    Adam Sobczyk – Chief Commercial Officer @ Intersys

    Z branżą nowych technologii konsumenckich oraz biznesowych związany od 10 lat. Na co dzień odpowiada za doradztwo w zakresie cyfrowej transformacji dla firm z obszaru EMEA oraz APAC. Posiada szeroką wiedzę o marketingu oraz sprzedaży B2B zdobytą w wielu przedsiębiorstwach, zarówno na stanowisku menedżerskim, handlowym jak i właścicielskim. Doradzał w zakresie kreowania strategii marketingowych oraz sprzedażowych na każdym etapie lejka sprzedażowego setkom przedsiębiorstw o zróżnicowanej wielkości oraz z różnych branż. Ewangelista dobrych praktyk związanych z adopcją podczas wdrażania aplikacji biznesowych, posiada doświadczenie w prowadzeniu projektów CRM, Marketing Automation oraz Business Intelligence. Pasjonat technologii konsumenckich i biznesowych oraz motoryzacji. Absolwent Wydziału Zarządzania, Uniwersytetu Warszawskiego. W Intersys pracuje od pięciu lat, odpowiada za strategię oraz jej egzekucję dla działu sprzedaży i marketingu.

    Paweł Krulikowski – Head of Dynamics 365 CRM Department @ Intersys

    Paweł związany jest z Microsoft Dynamics od 2014 roku. Wdrażał systemy klasy CRM w Polsce i za granicą (Austria, Holandia, Wielka Brytania) dla branży medialnej, sportów elektronicznych czy bankowości. W projektach pracował w rolach Konsultanta, Analityka oraz Project Managera. Z wykształcenia jest ekonomistą i politologiem. Uwielbia bezpośredni kontakt z Klientem i nowe wyzwania.

    Michał Skowroński @Microsoft

    Michał Skowroński reprezentuje w Microsoft wachlarz produktów z obszaru zarządzania relacjami z klientami (CRM) i odpowiada za marketing oraz strategię rynkową obecności tych rozwiązań w regionie Europy Środkowowschodniej. Dodatkowo, zajmuje się szerzeniem wiedzy w zakresie nowoczesnego podejścia do sprzedaży, obsługi klienta i marketingu z wykorzystaniem chmury i nowoczesnych technologii z rodziny Microsoft Dynamics 365.
    Większość życia zawodowego Michał spędził na sprzedaży i szeroko pojętego doradztwa w obszarze aplikacji biznesowych. Jest autorem publikacji oraz prelegentem podczas wielu konferencji branżowych, w których promuje nowe trendy i metody zwiększenia efektywności w dziedzinie nowoczesnego Customer Experience.

    * Rejestrując się na wydarzenie, wyrażają Państwo zgodę na udostępnienie wizerunku na potrzeby promocji eventu w social media i artykułach marketingowych