Linkedin
Facebook
Twitter
Blog

INTERSYS EVENTS: GRA O RYNEK – JAK SPRZEDAWAĆ WIĘCEJ, DZIĘKI BRANŻOWYM ROZWIĄZANIOM CRM ORAZ SFA

Według raportu „Gra o rynek” przygotowanego przez redakcję Computerworld, ponad 71% respondentów wskazało 3 najważniejsze trendy w sprzedaży:

👉 dostosowanie oferty do Klienta, 
👉 stały kontakt z Klientem offline/online
👉 oraz wykorzystanie mechanizmów sztucznej inteligencji.

Jednocześnie, aż 41% deklaruje, iż nie posiada dedykowanego, branżowego rozwiązania SFA, ani CRM.

W odpowiedzi na ten dysonans w oczekiwaniach rynku, a możliwościach przedsiębiorstw przygotowaliśmy dedykowany cykl spotkań w największych miastach Polski, podczas których:

👉 Opowiemy o trendach w sprzedaży w Polsce, czyli jak sprzedawać w dobie post-COVID

👉 Pokażemy różnice pomiędzy rozwiązaniami CRM oraz SFA i doradzimy, które rozwiązanie jest dla kogo.

👉Zaprezentujemy na żywo możliwości platformy rozwiązań CRM, SFA, Marketing Automation oraz BI:

o widok 360 stopni na rynek i Klientów,

o możliwości dynamicznej segmentacji i prowadzenia aktywności digital marketingowych do Klientów,

o zarządzanie zgodami RODO,

o planowanie i optymalizacja trasy mobilnych handlowców,

o proces ofertowania,

o proces realizacji zamówienia,

o akcje promocyjne,

o podpisywanie umów,

o ankietowanie Klientów,

o audyt półek sklepowych,

o biznesowa analityka i raportowanie,

o oraz wiele innych.

Dla kogo jest to spotkanie:

👉 Kadry menedżerskiej związanej z obszarami sprzedaży, operacjami, rozwoju biznesu, IT oraz zarządzania.
👉 Branże przede wszystkim: budowlana, produkcja, farmacja, motoryzacja, retail, ale również inne posiadające rozbudowane zespoły sprzedażowe.

Informacje przekazane na spotkaniu będą pigułką wiedzy o możliwościach pełnego ekosystemu aplikacyjnego, gotowego sprostać nowym wymaganiom rynkowym.

📢 Wydarzenie jest bezpłatne!
📢 Zapewnimy pyszny poczęstunek i kawę 🙂
📢 Liczba miejsc ograniczona, Organizator potwierdzi rejestrację najpóźniej na tydzień przed spotkaniem

Zarejestruj się na wydarzenie

(liczba miejsc ograniczona / maksymalnie 2 osoby z jednej firmy)

📅 DATA: 03.06.2022

⌚️ GODZINA: 13:00 – 16:20

📍 LOKALIZACJA: Microsoft Technology Center, al. Jerozolimskie 195A, 02-222 Warszawa

* Rejestrując się na wydarzenie, wyrażają Państwo zgodę na udostępnienie wizerunku na potrzeby promocji eventu w social media i artykułach marketingowych

Intersys to ekspert w zakresie dostarczania i optymalizacji informatycznych rozwiązań biznesowych, które zwiększają efektywność działania organizacji. Firma posiada wieloletnie doświadczenie we wdrożeniach systemów opartych o platformę technologiczną Microsoft i dostosowaniu ich do indywidualnych potrzeb klienta.

Intersys ma najbardziej doświadczony zespół wdrożeniowy w Polsce i cieszy się prestiżowym statusem Złotego Partnera Microsoft.

Intersys w liczbach:
  • na rynku od 2004 roku,
  • ponad 70 profesjonalistów na pokładzie,
  • ponad 200 zadowolonych Klientów,
  • więcej niż 350 zrealizowanych projektów opartych o technologie Microsoft.

Prelegenci

Adam Sobczyk – Chief Commercial Officer @ Intersys

Z branżą nowych technologii konsumenckich oraz biznesowych związany od 10 lat. Na co dzień odpowiada za doradztwo w zakresie cyfrowej transformacji dla firm z obszaru EMEA oraz APAC. Posiada szeroką wiedzę o marketingu oraz sprzedaży B2B zdobytą w wielu przedsiębiorstwach, zarówno na stanowisku menedżerskim, handlowym jak i właścicielskim. Doradzał w zakresie kreowania strategii marketingowych oraz sprzedażowych na każdym etapie lejka sprzedażowego setkom przedsiębiorstw o zróżnicowanej wielkości oraz z różnych branż. Ewangelista dobrych praktyk związanych z adopcją podczas wdrażania aplikacji biznesowych, posiada doświadczenie w prowadzeniu projektów CRM, Marketing Automation oraz Business Intelligence. Pasjonat technologii konsumenckich i biznesowych oraz motoryzacji. Absolwent Wydziału Zarządzania, Uniwersytetu Warszawskiego. W Intersys pracuje od pięciu lat, odpowiada za strategię oraz jej egzekucję dla działu sprzedaży i marketingu.

Paweł Krulikowski – Head of Dynamics 365 CRM Department @ Intersys

Paweł związany jest z Microsoft Dynamics od 2014 roku. Wdrażał systemy klasy CRM w Polsce i za granicą (Austria, Holandia, Wielka Brytania) dla branży medialnej, sportów elektronicznych czy bankowości. W projektach pracował w rolach Konsultanta, Analityka oraz Project Managera. Z wykształcenia jest ekonomistą i politologiem. Uwielbia bezpośredni kontakt z Klientem i nowe wyzwania.