Linkedin
Facebook
Twitter
Blog

INTERSYS NA DIRECTIONS 2022

DIRECTIONS emea 2022

#IntersysNaDirections 

Jesteśmy już po konferencji #DirectionsEMEA2022, która w tym roku odbyła się w dniach 9-11 listopada. Wydarzenie koncentrowało się na dostarczaniu najnowocześniejszych prezentacji i sesji o tym, jak rynek małych i średnich firm może uwolnić swój pełny potencjał technologiczny, dzięki rozwiązaniom #ERP, #CRM i chmurowym w postaci Microsoft Power Platform, Microsoft Dynamics 365 Business Central, i Azure. #DIRECTIONS4PARTNERS to miejsce, w którym społeczność partnerów łączy się z firmą Microsoft, aby kontynuować efektywną współpracę i rozwój z Dynamics 365 Business Central.

Oczywiście na konferencji nie mogło zabraknąć Intersys, w tym roku reprezentowali nas eksperci: Dawid Kędra, Karolina Ożóg, Szymon Pociask oraz Adam Sobczyk.

Zachęcamy do odwiedzenia naszych profili na Facebooku oraz LinkedIn, gdzie na bieżąco publikowaliśmy newsy z Directions EMEA 2022.

Poniżej krótkie podsumowanie niektórych sesji, w których uczestniczyliśmy.

❗️❗️ℹ📢 Keynote 1 za nami! Kolejni eksperci z branży💎👑:
Deann Evans, Hayley Bass, Horina Serbanescu, Jannik Bausager oraz Mike Morton zaprezentowali kilka ciekawych informacji.
👉Business central to jeden z dwóch najszybciej rozwijających się produktów w dziale Microsoft Business App.
👉Business Central online jest dostępny w 100+ krajach.
👉W AppSource jest więcej aplikacji dla Business Central, niż jakikolwiek inny produkt firmy Microsoft.
❗️❗️ℹ📢 Dawid Kędra uczestniczył w sesji: „Capable – To promise and production scheduling” prowadzonej przez Martin Karlowitsch.
👉Sesja przeznaczona była dla firm opierających wielkość swojej produkcji na zamówieniach sprzedaży. Pokazała, w jaki sposób można wykorzystać i połączyć możliwości standardowe Business Central, jak obietnice zamówień z rozszerzeniami od Netronic, #VisualProductionScheduler oraz #VisualAdvancedProductionScheduler w celu efektywnego planowania i wizualizacji produkcji, tak aby móc określić datę dostarczenia towaru dla Klienta oraz fizycznie zaplanować produkcje, aby tej daty dotrzymać. Została zwrócona również uwaga na sytuacje, w których zaleca się wykorzystanie tych funkcjonalności, a w których należy być ostrożnym.
❗️❗️ℹ📢 Szymon Pociask uczestniczył w sesji: „BC migrations at scale and how to manage the migrated customers’ base in the cloud?” prowadzonej przez Andrius Cyvas, Martynas Butrimanskas oraz Michael Hartmann.
Rozmawiano o największych wyzwaniach, które są przed nami:
👉migracje do nowszych wersji i chmury,
👉zmiany prawne i jak system się do tego dostosuje,
👉braku zasobów,
👉jak zatrzymywać talenty, które na końcu wnoszą wartość dodaną dla Klienta.
Wspólna praca Partnera i Klienta w stabilnych zespołach to jedyny przepis na sukces, żeby na koniec dnia potrzeby biznesowe i funkcjonalne w produkcie IT zostały spełnione.
❗️❗️ℹ📢 Adam Sobczyk był uczestnikiem sesji: „Accessing Business Central with a Microsoft 365 license” prowadzonej przez 🔴 Mike Borg Cardona oraz Monica Ahuja.
👉Co za przyjemność być świadkiem historycznego momentu dla Microsoft – dzięki czemu licencjonowanie jest tańsze dla klientów! Dlaczego? Microsoft wprowadza dostęp do aplikacji #Dynamics365BusinessCentral poprzez subskrypcje Microsoft 365, poprzez Teams, w ramach określonych scenariuszy. Świetny, kompletny i natywnie zintegrowany ekosystem Microsoft 365, Dynamics 365 i Power Platform to właśnie to, co sprawia, że BizAps firmy Microsoft jest najlepszym w swojej klasie produktem na rynku!
❗️❗️ℹ📢 Kolejna sesja, w której uczestniczył Szymon Pociask to: „What’s new in cloud migration tooling” prowadzona przez Riccardo Cannistrà i Roman Sauber.
👉 Kontynuując temat migracji instalacji z baz on-premise do baz Cloud jesteśmy na technicznej sesji, aby upewnić się, że wiedza produktowa w zespole jest na odpowiednim poziomie. Każde działania w aplikacjach IT opierają się na odpowiedniej wiedzy teoretycznej i praktycznej. Dlatego zespół na Directions szkoli się z obydwu obszarów, aby na koniec wnieść największe know how w realizowanych przez siebie projektach dla Klientów.
❗️❗️ℹ📢 Tym razem Karolina Ożóg uczestniczyła w sesji: „Experience with Dynamics 365 Field Service and API” prowadzonej przez Ove Bristrand.
👉 Field Service może zostać wykorzystany, jako zaawansowana aplikacja do planowania prac serwisowych oraz rejestrowania działań przez pracowników serwisowych prowadzących działania w terenie.
Dostarczone przez Field Service informacje mogą zostać wykorzystane w Business Central w module serwisowym do obsługi zleceń serwisowych, umów serwisowych, czy wystawienia faktur za świadczone usługi serwisowe do klienta.
❗️❗️ℹ📢 Na koniec pierwszego dnia Adam Sobczyk wziął udział w sesji: „There can only be one!” prowadzonej przez Stefan G. Gfrörer.
👉 Na zakończenie #DirectionsEMEA2022 Day1 bardzo ciekawa sesja o znaczeniu roli kierownika projektu Klienta. Zawsze edukujemy naszych Klientów, że Kierownicy Projektów po obu stronach są kluczem do sukcesu projektu. Co więcej, inwestujemy w naszych Klientów, powierzając im dodatkową rolę – Managera ds. sukcesu Klienta odpowiedzialnego za zarządzanie zmianą, czyli „społeczną” część projektu.
❗️❗️ℹ📢 Dawid Kędra i Karolina Ożóg uczestniczyli w sesji prowadzonej przez Aleksandar Totovic dotyczącej zapowiedzianej nowej funkcjonalności w ramach Business Central 2022 Wave 2 (BC1), jaką jest pole VAT Date, które pojawi się w standardzie BC na dokumentach i zapisach.
👉Microsoft prezentuje rozwiązanie i chce poznać opinie środowiska. Jest to bardzo ważna dyskusja, gdyż kraj jak Polska posiadający lokalizację od zewnętrznego partnera od dawna zaopatrzony jest w podobną funkcjonalność. Debatujemy nad różnymi scenariuszami z wykorzystaniem tego pola i trzymamy rękę na pulsie, aby jak najlepiej przygotować siebie i Klientów do ewentualnej zmiany.
❗️❗️ℹ📢 Karolina Ożóg wzięła udział w sesji „BC and Teams – a Match Made In Heaven” prowadzonej przez Shannon Mullins.
👉 Shannon Mullins podzieliła się swoimi pomysłami na to, jak wykorzystać połączenie Business Central i Ms Teams z dodatkiem Power Automate. Pozwoli to na automatyzacje procesów biznesowych w organizacji i usprawni codzienna pracę eliminując konieczność przełączania się między kilkoma aplikacjami.
❗️❗️ℹ📢 Adam Sobczyk uczestniczył w sesji Keynote 2, której prowadzącymi byli: Aida Seifi Labrosse, Dmitry Chadayev, Mike Morton, Monique Hayward, Toby Bowers.
Prezentacja @Ryan Cunningham dotyczyła #PowerPlatform będącego motorem największej zmiany na rynku. Głęboko w sercu Intersys znajduje się budowanie kompetencji w całym ekosystemie Microsoft. Cieszymy się, że nasza inwestycja pozwala naszym Klientom korzystać z najnowszych technologii Microsoft, w tym aplikacji low code.
❗️❗️ℹ📢 Uczestniczyliśmy w sesji „How can I be more efficient working with telemetry”, którą prowadzi Dmitry Chadayev, gdzie omawiany jest jeden z największych trendów i jeden z najbardziej rozwojowych tematów ostatniego czasu – telemetria i jej poprawne, a zarazem praktyczne wykorzystanie w instalacjach Klienta.
👉Telemetria pozwala monitorować dany system na żywo, wykrywać anomalie wydajności oraz diagnozować problemy – przez co jest atrakcyjna przede wszystkim dla administratorów systemów. Odpowiednie odczytanie i wizualizacja danych telemetrycznych z Business Central jest kluczem do czerpania z nich korzyści, co specjaliści na konferencji Directions starają się przekazać. Intersys pracuje z telemetrią, przez co jesteśmy zainteresowani każdymi nowościami i wskazówkami, aby rozwijać się jak najefektywniej w tym obszarze.
❗️❗️ℹ📢 Szymon Pociask uczestniczył w sesji „Convincing your customers to go cloud and shared experiences from the field”, którą prowadzą Peter Jakobsen oraz Soumya Dutta.
👉Słuchaliśmy o korzyściach płynących z wykorzystania Cloud i rozwiązań BC w modelu SaaS. O olbrzymich możliwościach technologicznych, które możliwe są po stronie centr danych MS, dostępności usług, bezpieczeństwie, automatyzacji i zarządzania usługami na poziomie zarządzania swoją subskrypcja Netflixa.
Niesamowita pigułka wiedzy umożliwiająca prowadzenie jeszcze bardziej wartościowych dyskusji w przyszłym roku, odnośnie migracji do Cloud dla istniejących instalacji NAV/BC naszych Klientów.