Linkedin
Facebook
Twitter
Blog

Intersys uczestnikiem MICROSOFT INSPIRE 2021

Intersys uczestnikiem MICROSOFT INSPIRE 2021
Za nami Microsoft Inspire 2021 – coroczny event organizowany przez Microsoft – największe wydarzenie partnerskie roku, oferujące wiele możliwości rozwoju przedsiębiorstwa poprzez interakcję z partnerami z całego świata, liderami branży i specjalistami firmy Microsoft. Najlepsi eksperci prowadzili tematyczne sesje dotyczące produktów i współpracy z partnerami.
Tradycyjnie byliśmy uczestnikami tego eventu, a na  Facebooku oraz LinkedInie można zobaczyć relacje z najciekawszych sesji na konferencji.

Marcin Kwaśniewski uczestniczył w sesji „Digital Optimism” prowadzonej przez Judsona Althoffa, z której możemy dowiedzieć się więcej o #HoloLens, technologii Microsoft używanej przez Forda do projektowania przestrzeni biurowych dla pracowników, czy przeprowadzania wirtualnych spotkań dając uczestnikom bardziej realne doznania, niż kamerka z MS Teams.
Kolejną nowością jest #FedExSurround – rozwiązanie biznesowe, które udostępnia dane do pracy w sieciach cyfrowych i fizycznych. FedEx dostarcza 20 milionów przesyłek dziennie, również szczepionki przeciw COVID-19, do tego stosuje technologie do monitorowania temperatury w kontenerach.

W kolejnej sesji „The Cloud Built for a New World of Work” prowadzonej przez Jareda Spataro oraz Alysa Taylor, Marcin Kwaśniewski dowiedział się więcej o dodatkowych funkcjonalnościach na MS Teamsach i aplikacjach towarzyszących.
Mając na uwadze nową codzienność pracy i jej zdalny charakter, aplikacje Teams, OneNote, Outlook oraz Whiteboard poszerzają swój wachlarz funkcjonalności, aby jeszcze bardziej wyjść naprzeciw oczekiwaniom użytkowników dając im do dyspozycji:
👉Fluid components, za pomocą których w szybki i w łaty sposób możemy w wątku konwersacji tworzyć tabele, checklisty, bulletlisty itp.

Teams integracja z Dynamics 365
Cały sens integracji polega na tym, że rekordy CRM można wywoływać w aplikacji Teams bez potrzeby przełączania się miedzy aplikacjami. Nie tylko można je wywoływać, ale również na bieżąco wprowadzać zmiany. Skraca to czas pracy bez tzw. emaili ping pong. Co więcej, rekordy CRM mogą być również wywoływany podczas rozmowy z klientem w trakcie video konferencji. Wszystkie kluczowe informacje na temat klienta są dostępne na wyciągnięcie ręki; szczegóły, kontakty, działania zaplanowane/niezrealizowane, notatki czy dotąd przeprowadzone transakcje.
Serdecznie zapraszamy na naszego bloga, gdzie opublikowaliśmy bardziej szczegółowe podsumowanie wybranych sesji, w których uczestniczyła Justyna Jamuła.