Linkedin
Facebook
Twitter
Blog

Mądrze zaplanuj swój wzrost z CRM

Korzyści z wdrożenia odpowiedniego systemu klasy CRM

Jak pokazuje „CRM Industry User Research” przygotowany przez Capterra, firmy, które skutecznie wdrożyły rozwiązanie klasy CRM, aż 39% użytkowników narzędzi CRM zwróciło uwagę na zwiększenie potencjału w zakresie cross-sell i up-sell. Dla 47% przedsiębiorców wdrożenie odpowiedniego systemu zauważalnie przełożyło się na zatrzymanie klientów i ich większą satysfakcję.

Z kolei według badań Insight Technology Group, firmy, które trafnie wybrały narzędzie CRM, odnotowały wzrost przychodów o 42%, zmniejszenie kosztów sprzedaży o 35% oraz skrócenie cyklu sprzedaży o 25%.

Dlaczego warto dobrze przygotować się do wdrożenia narzędzia CRM?

Sekretem sukcesu nowego systemu jest dobre przemyślenie potrzeb firmy i szczegółowe zaplanowanie funkcjonalności swojego przyszłego systemu. Do wdrożenia warto przygotować się starannie, korzystając z pomocy doświadczonego konsultanta, który przeprowadzi audyt niezbędnych zmian, zapozna się z modelem działania biznesu i zarekomenduje optymalne dla wzrostu rozwiązania systemowe, także ich indywidualne dostosowanie do wymogów przedsiębiorstwa oraz rynku.

O zaletach gruntownego przygotowania analitycznego przed wdrożeniem pisaliśmy na naszym blogu firmowym, zapraszamy do zapoznania się z tekstem.

Zachęcamy również do kontaktu z naszym doradcą, aby dowiedzieć się więcej o optymalnym procesie wyboru, dostosowania i wdrożenia skutecznego narzędzia klasy CRM oraz jakie korzyści potrafią dzięki temu osiągnąć nasi klienci.

Jak Dynamics 365 może wesprzeć Twoją firmę

Kompleksowe narzędzie profesjonalnego zarządzania relacjami z Klientem istotnie usprawnia i wzmacnia ścieżki rozwoju przedsiębiorstwa.

Usprawnienie funkcjonowania i rozliczania pracy zespołów handlowych jest łatwo osiągalne dzięki wyznaczaniu zadań i targetów dla każdego pracownika bezpośrednio z systemu, a następnie egzekwowaniu efektów pracy i monitorowaniu wyników. Narzędzia klasy Business Intelligence pomogą następnie wyciągnąć wnioski z dotychczasowych działań sprzedażowych i optymalizować je na przyszłość.

Koordynowanie działań marketingowych, jak również monitorowanie i optymalizacja ich rezultatów nie sprawia trudności z intuicyjną segmentacją grup docelowych, rejestrowaniem kanałów i kosztów kampanii wraz z klasyfikacją pozyskanych leadów. Skuteczność kampanii można następnie monitorować przy użyciu widoków w pulpitach nawigacyjnych lub narzędzi klasy Business Intelligence.

Wypracowanie najwyższych standardów obsługi Klienta i utrzymanie jej wysokiego poziomu staje się możliwe dzięki rozbudowanym narzędziom z zakresu Customer Service. System pozwala sprawnie budować i egzekwować SLA, tworzyć repozytoria wiedzy i sprawnie tworzyć złożone kolejki zadań, aby zapewnić każdemu Klientowi maksymalną satysfakcję z jakości obsługi.

Zestaw narzędzi optymalizujących pracę w zespole zapewnia komunikację i jednoczesną pracę na dokumentach w czasie rzeczywistym, jak również szereg praktycznych rozwiązań przeznaczonych do harmonogramowania, przydzielania i rozliczania zadań, kosztorysowania na podstawie etapów projektu i godzin poświęconych na jego realizację.

Zarejestruj się przez poniższy formularz, aby otrzymać raport o najlepszym systemie CRM dla małych i średnich przedsiębiorstw.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Intersys Group sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji złożonego zapytania ofertowego (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).