Linkedin
Facebook
Twitter
Blog

Mądrze zaplanuj swój wzrost z CRM – oferta specjalna

W dniu 31 lipca 2019 r. uruchomiliśmy ofertę specjalną dotyczącą narzędzia klasy CRM, Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement.

Jak pokazuje „CRM Industry User Research” przygotowany przez Capterra, firmy, które skutecznie wdrożyły rozwiązanie klasy CRM, aż 39% użytkowników narzędzi CRM zwróciło uwagę na zwiększenie potencjału w zakresie cross-sell i up-sell. Dla 47% przedsiębiorców wdrożenie odpowiedniego systemu zauważalnie przełożyło się na zatrzymanie klientów i ich większą satysfakcję. Z kolei według badań Insight Technology Group, firmy, które trafnie wybrały narzędzie CRM, odnotowały wzrost przychodów o 42%, zmniejszenie kosztów sprzedaży o 35% oraz skrócenie cyklu sprzedaży o 25%.

Sekretem sukcesu nowego systemu jest dobre przemyślenie potrzeb firmy i szczegółowe zaplanowanie funkcjonalności swojego przyszłego systemu. Do wdrożenia warto przygotować się starannie, korzystając z pomocy doświadczonego konsultanta, który przeprowadzi audyt niezbędnych zmian, zapozna się z modelem działania biznesu i zarekomenduje optymalne dla wzrostu rozwiązania systemowe, także ich indywidualne dostosowanie do wymogów przedsiębiorstwa oraz rynku.

Dla Klientów, którzy skontaktują się z nami przed końcem wakacji 2019, przygotowaliśmy specjalną propozycję. Oferujemy bezpłatną konsultację z doświadczonym analitykiem biznesowych rozwiązań IT, który nakreśli ramy rekomendowanych zmian w Państwa aktualnie wykorzystywanym systemie CRM, jak również preferencyjne warunki wdrożenia optymalnego rozwiązania.

Zapraszamy do kontaktu