Jak Dynamics 365 może wesprzeć Twoją firmę
Kompleksowe narzędzie profesjonalnego zarządzania relacjami z Klientem istotnie usprawnia i wzmacnia ścieżki rozwoju przedsiębiorstwa.
Usprawnienie funkcjonowania i rozliczania pracy zespołów handlowych jest łatwo osiągalne dzięki wyznaczaniu zadań i targetów dla każdego pracownika bezpośrednio z systemu, a następnie egzekwowaniu efektów pracy i monitorowaniu wyników. Narzędzia klasy Business Intelligence pomogą następnie wyciągnąć wnioski z dotychczasowych działań sprzedażowych i optymalizować je na przyszłość.
Koordynowanie działań marketingowych, jak również monitorowanie i optymalizacja ich rezultatów nie sprawia trudności z intuicyjną segmentacją grup docelowych, rejestrowaniem kanałów i kosztów kampanii wraz z klasyfikacją pozyskanych leadów. Skuteczność kampanii można następnie monitorować przy użyciu widoków w pulpitach nawigacyjnych lub narzędzi klasy Business Intelligence.
Wypracowanie najwyższych standardów obsługi Klienta i utrzymanie jej wysokiego poziomu staje się możliwe dzięki rozbudowanym narzędziom z zakresu Customer Service. System pozwala sprawnie budować i egzekwować SLA, tworzyć repozytoria wiedzy i sprawnie tworzyć złożone kolejki zadań, aby zapewnić każdemu Klientowi maksymalną satysfakcję z jakości obsługi.
Zestaw narzędzi optymalizujących pracę w zespole zapewnia komunikację i jednoczesną pracę na dokumentach w czasie rzeczywistym, jak również szereg praktycznych rozwiązań przeznaczonych do harmonogramowania, przydzielania i rozliczania zadań, kosztorysowania na podstawie etapów projektu i godzin poświęconych na jego realizację.