Mamy wielką przyjemność poinformować, że nasze innowacyjne, autorskie rozwiązanie w zakresie oprogramowania do sprzedaży mobilnej zostało oficjalnie opublikowane w
Microsoft Dynamics AppSource.
SFA (Sales Force Automation) to narzędzia IT, automatyzujące biznesowe działania sprzedażowe mobilnych przedstawiciel handlowych. Zazwyczaj używane są w połączeniu z systemami klasy CRM oraz ERP, rozwiązania SFA wspomagają handlowców pracujących z dala od siedziby firmy.
MobilSFA to autorskie narzędzie Intersys, które w sposób unikalny, łączy funkcjonalności aplikacji SFA oraz CRM, w platformie Microsoft Dynamics 365 oraz ekosystemie Microsoft. Rozwiązanie komplementarnie pokrywa proces sprzedażowy w organizacjach, które sprzedają w modelu mobilnym.
Istotnym elementem z perspektywy przedstawicieli handlowych jest to, że MobilSFA jest rozwiązaniem bardzo ergonomicznym oraz intuicyjnym. Zapewnia natychmiastowy dostęp do materiałów sprzedażowych i promocyjnych oraz pozwala łatwo zorganizować spotkanie z dowolnym Klientem. Umożliwia zarządzanie użytkownikami i strukturą pracowników pracujących w terenie. Szereg funkcjonalności pozwala użytkownikom przeglądać i aktualizować dane Klienta oraz zapewnia dostęp do historycznych informacji o współpracy.