Poznaj najlepsze rozwiązanie w zakresie oprogramowania do sprzedaży mobilnej
których zespoły handlowców pracujących w terenie, odpowiadają za sprzedaż produktów, budowanie marki, realizację działań promocyjnych,
a także monitoring standardów oraz rozwój rynku.
których przedstawiciele handlowi mają za zadanie pozyskiwanie nowych Klientów, bezpośrednią sprzedaż towarów, generowanie zamówień, realizację umów handlowych, czy kontrolę
wszelkich należności.
których konsultanci terenowi odpowiedzialni są za profesjonalną prezentację oferty sprzedażowej, badanie potrzeb i utrzymanie najwyższej jakości obsługi Klientów oraz zamykanie sprzedaży ,dzięki elektronicznemu podpisywaniu umów.
Zbyt wiele przedsiębiorstw podejmuje decyzje dotyczące sprzedaży, mając niewiele informacji na temat ich rynku. Nie musisz być jednym z nich. MobilSFA pomaga odkryć kluczowe trendy, które mają miejsce na Twoim rynku, umożliwiając podejmowanie mądrzejszych decyzji biznesowych … od zgodności półek, taktyk sprzedaży, po regionalne ceny. Wszystko co pozwala na wyjście przed konkurencje.
Dzięki oznaczonym geotagami wizytom, spotkaniom, zdjęciom, notatkom i raportom Twojego zespołu, które masz w kieszeni, teraz możesz mieć spokój ducha, wiedząc, jak pracują Twoi przedstawiciele w terenie. Natychmiast i skutecznie przekazuj informacje zwrotne, aby zwiększyć szanse na osiągnięcie wyznaczonych celów.
Dzięki aplikacji MobilSFA możliwa jest obsługa procesu pozyskiwania nowych Klientów. Elastyczna kartoteka Klienta posiada opcję dodatkowych atrybutów oraz umożliwia kategoryzację i segmentację Klientów. Narzędzie posiada funkcję prezentacji geograficznego rozkładu klientów na mapie.
Aplikacja umożliwia definiowanie drzewiastej struktury produktów w celu łatwiejszego wyszukiwania w ofercie i zamówieniu oraz definiowanie ofert i indywidualnych cenników. Narzędzie posiada konfigurator użycia danego produktu w zależności od rodzaju oferty lub zamówienia, a także obsługę grup cenowych, czy produktów POS.
Moduł służy do weryfikacji obecności, ułożenia oraz ilości danych produktów na półce w sklepie. Aktualnie moduł jest w wersji podstawowej, wymaga ręcznego wprowadzenia danych, lecz w trakcie tworzenia jest moduł wykorzystujący ML (rozpoznawanie obiektów) oraz rzeczywistość rozszerzoną.
Moduł aplikacji, który ułatwia proces zarządzania i planowania wizyt u Klientów oraz pracy handlowca na najbliższy tydzień, weryfikację i akceptację planów przez przełożonych. Użytkownicy mogą planować swoje działania w aplikacji, korzystając również z gotowego szablonu trasy, wykorzystując Google Maps. Korzystając z funkcji GPS, możliwe jest natychmiastowe z lokalizowanie dowolnego pracownika podczas jego codziennej pracy.
Rozszerzenie modułu Trasówek o możliwość optymalizacji zaplanowanej trasy. Przedstawiciel układa plan dnia, czyli klientów, których chce odwiedzić, a o optymalną kolejność zaplanowanych przystanków zadba algorytm wspierany przez mechanizmy Azure Maps. Dodatkowe opcje to możliwość określenia punktu startowego oraz końcowego, co ma również niebagatelny wpływ na przebieg trasy.
Dzięki wbudowanym przeglądom danych i raportów, możliwa jest rejestracja planowanych i rzeczywistych czasów realizacji zadań przez pracowników oraz obsługa statusów jakości ich wykonania. Elastyczna konfiguracja zakres uczynności umożliwiająca odzwierciedlenie firmowych standardów pracy z Klientem oraz monitoring pracy przy pomocy różnych wskaźników KPI.
W aplikacji istnieje możliwość wykorzystania plików z repozytorium w celu realizacji działań sprzedażowych oraz opcja dystrybucji wybranych materiałów do Klientów. Centralne zarządzanie plikami, dokumentami oraz materiałami marketingowymi z poziomu mobilnych urządzeń umożliwia wykorzystanie plików z repozytorium w realizowanych czynnościach, np. przy podpisywaniu umów.
Dzięki aplikacji MobilSFA możliwa jest konfiguracja szablonów produktów dla różnego typu umów, a także proces akceptacji umowy. Możliwość monitorowania zapasów klienta poprzez dedykowane ankiety do wypełnienia podczas wizyt. Narzędzie posiada szybki i prosty mechanizm określania przez klienta listy monitorowanych produktów.
Aplikacja umożliwia przegląd stanów magazynowych oraz konfigurację ich typów, a także przechowywanie informacji o produktach POS i ich ilościach w kontekście każdego magazynu przedstawiciela, czy regionu. Daje możliwość obsługi wielu numerów partii i dlatego samego produktu POS oraz obsługę przyjęć i wydań z magazynów.
MobilSFA to zaawansowane narzędzie do kreowania różnego rodzaju ankiet, wypełnione ankiety mogą automatycznie aktualizować dane na karcie Klienta. Zebrane informacje z ankiet mogą posłużyć do analizy Klienta, procesów sprzedażowych oraz marketingowych. Możliwe jest także włączenie funkcji kontroli ankiet przez przełożonego lub ich akceptacji przez dział marketingu.