Linkedin
Facebook
Twitter
Blog
zwiększenie efektywności marketingu

Poznaj najlepsze rozwiązanie w zakresie oprogramowania do sprzedaży mobilnej

 

MobilSFA ułatwia odkrywanie cennych informacji na temat Twojego rynku, śledzenie i weryfikowanie działań zespołu oraz bezproblemową komunikację na wszystkich urządzeniach. Oto jak firma używa MobilSFA do zarządzania wizytami i zwiększania sprzedaży. Niezależnie od tego, czy Twoim celem jest zwiększenie produktywności, generowanie przychodów czy zarządzanie działaniami, MobilSFA jest aplikacją dla Twojej firmy.

MobilSFA W CODZIENNEJ PRACY

POZNAJ NAJNOWSZE TRENDY W SPRZEDAŻY MOBILNEJ

Z MobilSFA KORZYSTAJĄ

Producenci

których zespoły handlowców pracujących terenie, odpowiadają za sprzedaż produktów, budowanie marki, realizację działań promocyjnych,
a
także monitoring standardów oraz rozwój rynku.

Dystrybutorzy

których przedstawiciele handlowi mają za zadanie pozyskiwanie nowych Klientów, bezpośrednią sprzedaż towarów, generowanie zamówień, realizację umów handlowych, czy kontrolę
wszelkich
należności.

Usługodawcy

których konsultanci terenowi odpowiedzialni za profesjonalną prezentację oferty sprzedażowej, badanie potrzeb i  utrzymanie najwyższej jakości obsługi Klientów oraz zamykanie sprzedaży ,dzięki elektronicznemu podpisywaniu umów.

Odkryj cenne informacje o swoim rynku

Zbyt wiele przedsiębiorstw podejmuje decyzje dotyczące sprzedaży, mając niewiele informacji na temat ich rynku. Nie musisz być jednym z nich. MobilSFA pomaga odkryć kluczowe trendy, które mają miejsce na Twoim rynku, umożliwiając podejmowanie mądrzejszych decyzji biznesowych … od zgodności półek, taktyk sprzedaży, po regionalne ceny. Wszystko co pozwala na wyjście przed konkurencje.

Popraw synergię i współpracę w zespole

Dzięki oznaczonym geotagami wizytom, spotkaniom, zdjęciom, notatkom i raportom Twojego zespołu, które masz w kieszeni, teraz możesz mieć spokój ducha, wiedząc, jak pracują Twoi przedstawiciele w terenie. Natychmiast i skutecznie przekazuj informacje zwrotne, aby zwiększyć szanse na osiągnięcie wyznaczonych celów.

OBEJRZYJ WIDEO MobilSFA

WYBRANE FUNKCJONALNOŚCI MobilSFA

Dzięki aplikacji MobilSFA możliwa jest obsługa procesu pozyskiwania nowych Klientów. Elastyczna kartoteka Klienta posiada opcję dodatkowych atrybutów oraz umożliwia kategoryzację i segmentację Klientów. Narzędzie posiada funkcję prezentacji geograficznego rozkładu klientów na mapie.

Aplikacja umożliwia definiowanie drzewiastej struktury produktów w celu łatwiejszego wyszukiwania w ofercie i zamówieniu oraz definiowanie ofert i indywidualnych cenników. Narzędzie posiada konfigurator użycia danego produktu w zależności od rodzaju oferty lub zamówienia, a także obsługę grup cenowych, czy produktów POS.

Moduł aplikacji, który ułatwia proces zarządzania i planowania wizyt u Klientów oraz pracy handlowca na najbliższy tydzień, weryfikację i akceptację planów przez przełożonych. Użytkownicy mogą planować swoje działania w aplikacji, korzystając również z gotowego szablonu trasy, wykorzystując Google Maps. Korzystając z funkcji GPS, możliwe jest natychmiastowe z lokalizowanie dowolnego pracownika podczas jego codziennej pracy.

Dzięki wbudowanym przeglądom danych i raportów, możliwa jest rejestracja planowanych i rzeczywistych czasów realizacji zadań przez pracowników oraz obsługa statusów jakości ich wykonania. Elastyczna konfiguracja zakres uczynności umożliwiająca odzwierciedlenie firmowych standardów pracy z Klientem oraz monitoring pracy przy pomocy różnych wskaźników KPI.

W aplikacji istnieje możliwość wykorzystania plików z repozytorium w celu realizacji działań sprzedażowych oraz opcja dystrybucji wybranych materiałów do Klientów. Centralne zarządzanie plikami, dokumentami oraz materiałami marketingowymi z poziomu mobilnych urządzeń umożliwia wykorzystanie plików z repozytorium w realizowanych czynnościach, np. przy podpisywaniu umów.

Dzięki aplikacji MobilSFA możliwa jest konfiguracja szablonów produktów dla różnego typu umów, a także proces akceptacji umowy. Możliwość monitorowania zapasów klienta poprzez dedykowane ankiety do wypełnienia podczas wizyt. Narzędzie posiada szybki i prosty mechanizm określania przez klienta listy monitorowanych produktów.

Aplikacja umożliwia przegląd stanów magazynowych oraz konfigurację ich typów, a także przechowywanie informacji o produktach POS i ich ilościach w kontekście każdego magazynu przedstawiciela, czy regionu. Daje możliwość obsługi wielu numerów partii i dlatego samego produktu POS oraz obsługę przyjęć i wydań z magazynów.

MobilSFA to zaawansowane narzędzie do kreowania różnego rodzaju ankiet, wypełnione ankiety mogą automatycznie aktualizować dane na karcie Klienta. Zebrane informacje z ankiet mogą posłużyć do analizy Klienta, procesów sprzedażowych oraz marketingowych. Możliwe jest także włączenie funkcji kontroli ankiet przez przełożonego lub ich akceptacji przez dział marketingu.

Naszą misją jest uczynienie sprzedaży w terenie prostszą, inteligentniejszą i wydajniejszą

.

Wypełnij formularz i umów się na bezpłatne DEMO. Otrzymasz również Ebook „Trendy w sprzedaży mobilnej w 2021”

Wyrażam zgodę na przetwarzanie powyższych danych osobowych przez Intersys Group sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Rydygiera 15 w związku ze złożonym zapytaniem i w celu przygotowania wyceny interesującej mnie usługi. Jestem świadomy dobrowolności przekazania tych informacji, jak również przysługującego mi prawa do wglądu w zebrane na mój temat informacje oraz do ich edycji i usunięcia. Zgadzając się na warunki, akceptujesz zasady zawarte polityce prywatności Intersys

Podając swój adres e-mail, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych przez Intersys Group sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy 01-793) przy ul. Rydygiera 15. Wyrażam zgodę na przekazywanie mi przez Intersys sp. z o.o. informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.