Linkedin
Facebook
Twitter
Blog

Automatyzacja marketingowa

Buduj efektywne oferty dzięki szczegółowemu rozpoznaniu zwyczajów i preferencji klientów.

Optymalnie segmentuj grupy docelowe i profiluj skuteczne treści zgodne z ich potrzebami.

Maksymalizuj wydajność działań, personalizując kampanie cykliczne i triggerowane.

Buduj zaawansowane procesy marketingowe i przepływy zainteresowania klientów.

Zarządzaj bez trudu wielokanałowymi kampaniami marketingowymi.

Retargetuj komunikaty, zapewniając największy potencjał konwersji sprzedażowej.

Korzystaj z widoku 360 na swoich klientów, ich potrzeby i preferencje.

Wydłuż cykl życia swoich klientów do maksimum, odpowiadając dokładnie na ich potrzeby.

Maksymalizuj swój potencjał handlowy dzięki skutecznym kampaniom i znajomości klientów.

Promuj skutecznie i sprzedawaj więcej z rozwiązaniami marketing automation.

Rozwiązanie do marketing automation

System, który wspomoże maksymalną efektywność promocji w Twojej firmie, pozwalając na skuteczną realizację wielopoziomowych, precyzyjnie targetowanych kampanii marketingowych.

Funkcjonalności rozwiązań ułatwiają tworzenie, optymalizowanie i analizowanie skomplikowanych kampanii marketingowych, maksymalizując efektywność działań promocyjnych w Twojej firmie. Pozwalają też na pozyskiwanie z kanałów marketingowych pogłębionych informacji o zainteresowaniu i potrzebach klientów, dzięki czemu optymalizacje oferty handlowej i kolejne kampanie marketingowe, oparte na pełnych i adekwatnych informacjach, zwiększają swoją efektywność. Kluczowe funkcje:

  • konstruowanie precyzyjnych grup docelowych i profilowanych komunikatów do nich,
  • segmentacja klientów na potrzeby określonych działań, np. programów lojalnościowych, ofert specjalnych czy kampanii wizerunkowych,
  • zapewnienie optymalnej płynności wielokanałowych kampanii marketingowych i retargetingowych,
  • śledzenie lead journey, czyli zarządzenie doświadczeniem klienta z firmą przez konstrukcję dedykowanej ścieżki podróży po kanałach firmowych,
  • tworzenie i optymalizowanie publikacji mailingowych i social mediowych,
  • elastyczne zarządzanie budżetami w testach, działaniach i wielokanałowych kampaniach,
  • syntetyczną analizę efektywności działań we wszystkich kanałach e-marketingowych,
  • intuicyjną budowę i optymalizacja publikacji mailingowych i innych formatów e-marketingowych,
  • integrację z rozwiązaniami oferowanymi przez Microsoft, np. systemem Dynamics 365 (CRM).

Co oznacza automatyzacja marketingu dla Twojej firmy:

Efektywne zarządzanie działaniami marketingowymi w wybranym miejscu i czasie

Platformy marketing automation pozwalają pracować w dowolnym miejscu i o wybranej porze. Delegacja, praca zdalna czy inne obowiązki nie przeszkodzą w pełnym zarządzaniu i optymalizacji działań i kampanii, kiedy zalogujesz się do systemu. W każdym momencie możesz zareagować na dynamiczny wzrost lub spadek zainteresowania, na dowolnym formacie, w ramach wielowymiarowej kampanii. Nie daj się zaskoczyć żadnym zmianom.

Wzrost sprzedaży dzięki skutecznej promocji

Z platformą marketing automation precyzyjnie zdefiniujesz segmenty w swojej grupie docelowej, a także łatwo zaobserwujesz prawidłowości, które rządzą ich upodobaniami i zachowaniami rynkowymi. Odpowiesz na ich potrzeby adekwatnie sprofilowanymi komunikatami w optymalnie dobranych kanałach. Zarządzisz ich zainteresowaniem, projektując dedykowane ścieżki przepływu ruchu, aby po mistrzowsku doprowadzić ich do decyzji zakupowej. Zbierzesz najpełniejsze dane o zainteresowaniu i potrzebach klientów dla działu sprzedaży, który na ich podstawie skonstruuje optymalne oferty handlowe. Skuteczna promocja i konwersja sprzedażowa jest w zasięgu jednego narzędzia.

Koncentracja na optymalizacji i wydajności dzięki łatwemu zarządzaniu

Z narzędziami marketing automation możesz skupić się na analizowaniu i optymalizowaniu działań marketingowych dla zapewnienia im maksymalnej skuteczności, zarządzając wielokanałowymi kampaniami różnego rodzaju z jednego panelu administratorskiego. Historia efektywności pomoże Ci dobrać najskuteczniejsze kanały promocji, na bieżąco aktualizowane wyniki poszczególnych formatów pozwolą zoptymalizować słabiej performujące formaty, a kompleksowy panel zarządczy zagwarantuje Ci dynamikę i elastyczność działania. To podstawy dla skutecznego e-marketera.

Jedno centrum sterowania marketingiem

Przy wsparciu rozwiązań do automatyzacji marketingowej z łatwością stworzysz, zoptymalizujesz, opublikujesz i będziesz monitorował dowolny format internetowy, pozostając w jednym panelu zarządczym. Przygotowując prezentację lub raport z działań marketingowych również możesz skorzystać z jednego narzędzia analitycznego, wyposażonego w komplet informacji, zamiast odwiedzać wiele paneli i pieczołowicie zbierać oraz ujednolicać dane liczbowe. Już nigdy nie będziesz zmuszony do przedzierania się przez różne okna i wielokrotnego sprawdzania kreacji, ustawień i rezultatów – zalogujesz się do jednego centrum sterowania marketingiem.

Oszczędzaj czas i przeznaczaj go na strategiczne kwestie

Dzięki automatyzacji marketingowej możesz skupić się na myśleniu o strategicznych kwestiach i szczegółowym planowaniu przyszłych, skutecznych działań, oszczędzając cenny czas na planowaniu działań i kampanii, weryfikacji i optymalizacji wydajności formatów oraz raportowaniu. Podaruj sobie cenny czas na jeszcze głębsze przemyślenie strategii i taktyk dzięki usprawnieniu codziennych operacji.

Rozwiązania marketing automation w ofercie Intersys: