Linkedin
Facebook
Twitter
Blog

Niezbędne aplikacje w jednym miejscu

Wszystko, czego potrzebujesz, zawsze pod ręką online – Office 365

Korzystaj w dowolnym miejscu i czasie z aplikacji niezbędnych w codziennej pracy.

Zarządzaj i wersjonuj treści w dokumentach tekstowych, arkuszach, prezentacjach i notatkach.

Obsługuj swój zestaw nieodzownych aplikacji także na smartfonie i tablecie.

Poznaj pełnię możliwości dzięki integracji z innymi rozwiązaniami Microsoft.

Zagwarantuj optymalną strukturę przepływu informacji i dokumentów.

Zapewnij swojej firmie sprawne funkcjonowanie z Office 365.

Office 365_cut

Dobrany zestaw aplikacji niezbędnych w codziennej pracy.

Podstawą jest powszechnie znany i wykorzystywany pakiet Microsoft Office, czyli:

  • edytor tekstowy Microsoft Word,
  • arkusze kalkulacyjne Microsoft Excel,
  • narzędzie do tworzenia prezentacji Microsoft PowerPoint,
  • klient poczty Microsoft Outlook,
  • edytor wizualny Microsoft Publisher,
  • narzędzie tworzenia i dzielenia się notatkami OneNote.

Office 365 pozwala na swobodne korzystanie z tych aplikacji w wybranym czasie i miejscu oraz na wybranym urządzeniu dzięki umieszczeniu rozwiązania w chmurze, co oznacza:

  • możliwość zdalnej pracy nad dokumentami i przekazywania uwag,
  • personalizację stylu pracy, przepływu informacji i kanałów komunikowania indywidualnie dla firmy, działu lub zespołu projektowego,
  • możliwości jednoczesnej pracy zespołowej nad dokumentami i treściami,
  • oszczędność czasu i optymalizacja realizowanych zadań,
    • możliwość integracji z innymi rozwiązaniami Microsoft.
    • doskonałą komunikację wpływającą na sukces prac.

Co oznacza Office 365 dla Twojej firmy:

Efektywne zarządzanie informacją w wybranym miejscu i czasie

Office 365 to narzędzie, które pozwala pracować w dowolnym miejscu i o wybranej porze. Delegacja, praca zdalna czy inne obowiązki nie przeszkodzą w pełnej weryfikacji i zarządzaniu dokumentami i przepływem informacji w organizacji.

Optymalizacja komunikacji i pracy zespołowej

Office 365 przygotowanie dokumentów i prezentacji w dowolnie dużym zespole jest bardzo proste. Narzędzie pozwala na zbudowanie własnej ścieżki komunikacji grupowej, jak również na jednoczesną pracę nad plikami w trybie online. Dzięki temu każdy członek zespołu w wybranym miejscu i czasie ma dostęp do realizowanego projektu i bez trudu może wprowadzić bezpośrednio do projektu np. inspirację lub pomysł, który zaskoczył go poza biurem.

Oszczędność czasu dzięki optymalizacji prac

Stały dostęp do dokumentów dzięki pakietowi Office 365 pozwala błyskawicznie odszukać odpowiedni plik wraz z historią prac i uwag członków zespołu, aby prześledzić dotychczasowe działania lub wątpliwości. Dzięki temu rozwiązaniu zarówno członkowie zespołu projektowego, jak i osoby zarządzające ich pracą mogą skupić się na strategicznych aspektach działania i jego udoskonalaniu, zamiast poszukiwać odpowiedzi na te same pytania lub sprawdzać gotowość poszczególnych elementów. Optymalna płynność pracy oszczędza cenny czas.

Platforma do gromadzenia wiedzy

Razem z pakietem Office 365 otrzymujesz 1 terabajt (1TB) miejsca w chmurze na przechowywanie efektów swojej sprawnej współpracy. Zapewniasz swoim pracownikom przestrzeń, do której zawsze mogą się udać w poszukiwaniu potrzebnych dokumentów lub informacji. Chmura dla pakietu Office 365 jest wspierana przez technologię Microsoft Azure, a dane przechowywane na pewnych serwerach z szyfrowanym połączeniem, więc nie musisz się obawiać o żadne zagrożenia. Masz możliwość zebrania całej wiedzy swojej firmy w jednym, bezpiecznym miejscu.

Integracja z innymi rozwiązaniami Microsof

Pakiet Office 365 jest kompatybilny z innymi rozwiązaniami oferowanymi przez Microsoft. W naturalny sposób można go zintegrować z systemem CRM, komunikatorem Skype, platformą wymiany plików SharePoint lub rozszerzyć o zaawansowany panel analityczny Power BI i skutecznie zarządzać firmą w oparciu o informacje budżetowe, sprzedażowe i inne aktualizowane w czasie rzeczywistym.

Poprawa komunikacji, atmosfery i satysfakcji w firmie

Office 365 wpłynie także pozytywnie na relacje w firmie i satysfakcję pracowników z wykonywanych zadań. Ułatwiając przepływ informacji i zapewniając sprawność działań z pakietem, minimalizujemy możliwość nieporozumień przy realizacji projektu, co wpływa na dobrą atmosferę i satysfakcję z współpracy. Zadania są realizowane płynnie i bez problemów technicznych, przepływ informacji jest zoptymalizowany, a pracownicy – zmotywowani. Każda strona wygrywa z Office 365.

Office 365 Business Essentials

ZAPYTAJ O CENĘ W PLNzobowiązanie roczne
  • 4,20 € za użytkownika/miesiąc
  • Cena nie uwzględnia podatku VAT.
  • Najlepsza dla firm, które potrzebują poczty e-mail klasy biznesowej i innych usług biznesowych.
    Nie zawiera aplikacji pakietu Office.
  • Aplikacje pakietu Office

    Brak
    Ten plan współdziała z najnowszą wersją pakietu Office oraz z pakietami Office 2013 i Office 2011 dla komputerów Mac. Poprzednie wersje pakietu Office, takie jak Office 2010 i Office 2007, mogą współdziałać z usługą Office 365 z ograniczoną funkcjonalnością. Ta zgodność z pakietem Office nie dotyczy planów Exchange Online Kiosk i Office 365 Enterprise K1.
  • Usługi

    Exchange SharePoint OneDrive dla Firm Skype dla Firm Microsoft Teams Yammer
    • Hosting poczty e-mail klasy biznesowej ze skrzynką pocztową o rozmiarze 50 GB
    • Własne adresy domeny poczty e-mail (nazwa@twoja_firma.com)
    • Internetowe wersje aplikacji Outlook, Word, Excel i PowerPoint (nie zawiera klasycznych wersji aplikacji)
    • 1 TB przestrzeni dyskowej usługi OneDrive
    • Informowanie i angażowanie pracowników za pomocą firmowego intranetu przy użyciu programu SharePoint oraz udostępnianie zespołom zawartości, doświadczenia i procesów w witrynach zespołów.
    • Hostowanie nieograniczonej liczby wideokonferencji w jakości HD nawet dla 250 osób za pomocą programu Skype dla firm
    Klient programu Skype dla firm dla komputerów Mac jest zgodny z usługą Office 365, programem Skype dla firm Server 2015 i programem Lync Server 2013. Klienci korzystający z programu Lync Server 2010 powinni nadal używać programu Lync 2011 dla komputerów Mac jako klienta komputerów Mac.
    • Obszar roboczy oparty na czacie, zapewniający łączność między zespołami dzięki aplikacji Microsoft Teams
    • Zarządzanie zadaniami i pracą zespołową za pomocą usługi Microsoft Planner
    • Współpraca między różnymi działami i lokalizacjami przy użyciu usługi Yammer
    • Maksymalna liczba użytkowników: 300
    • Licencja do użytku komercyjnego

Office 365 Business Premium

ZAPYTAJ O CENĘ W PLNzobowiązanie roczne
  • 10,50 € za użytkownika/miesiąc
  • Cena nie uwzględnia podatku VAT.
  • Najlepsza dla firm, które potrzebują poczty e-mail klasy biznesowej, aplikacji pakietu Office i innych usług biznesowych.
  • Aplikacje pakietu Office

    Word Excel PowerPoint Outlook OneNote Publisher (tylko komputery PC) Access (tylko komputery PC)
  • Usługi

    Exchange SharePoint OneDrive dla Firm Skype dla Firm Microsoft Teams Yammer
    • Hosting poczty e-mail klasy biznesowej ze skrzynką pocztową o rozmiarze 50 GB
    • Własne adresy domeny poczty e-mail (nazwa@twoja_firma.com)
    • Klasyczne wersje aplikacji pakietu Office 2016: Outlook, Word, Excel, PowerPoint i OneNote oraz Access i Publisher tylko na (tylko komputery PC)
    • Internetowe wersje aplikacji Outlook, Word, Excel i PowerPoint
    • Jedna licencja obejmuje 5 komputerów PC lub Mac, 5 telefonów i 5 tabletów na użytkownika
    Zgodność z systemem Windows 7 lub nowszym; pakiet Office 2016 dla komputerów Mac wymaga systemu Mac OS X 10.10.
    Informacje o aplikacjach mobilnych do użytku biznesowego
    • 1 TB przestrzeni dyskowej usługi OneDrive
    • Informowanie i angażowanie pracowników za pomocą firmowego intranetu przy użyciu programu SharePoint oraz udostępnianie zespołom zawartości, doświadczenia i procesów w witrynach zespołów
    • Hostowanie nieograniczonej liczby wideokonferencji w jakości HD nawet dla 250 osób za pomocą programu Skype dla firm
    Klient programu Skype dla firm dla komputerów Mac jest zgodny z usługą Office 365, programem Skype dla firm Server 2015 i programem Lync Server 2013. Klienci korzystający z programu Lync Server 2010 powinni nadal używać programu Lync 2011 dla komputerów Mac jako klienta komputerów Mac.
    • Obszar roboczy oparty na czacie, zapewniający łączność między zespołami dzięki aplikacji Microsoft Teams
    • Umożliwienie klientom planowania spotkań w trybie online za pomocą aplikacji Microsoft Bookings
    • Zarządzanie zadaniami i pracą zespołową za pomocą usługi Microsoft Planner
    • Współpraca między różnymi działami i lokalizacjami przy użyciu usługi Yammer
    • Maksymalna liczba użytkowników: 300
    • Licencja do użytku komercyjnego

Office 365 Business

ZAPYTAJ O CENĘ W PLNzobowiązanie roczne
  • 8,80 € za użytkownika/miesiąc
  • Cena nie uwzględnia podatku VAT.
  • Najlepsza dla firm, które potrzebują aplikacji pakietu Office oraz przechowywania i udostępniania plików w chmurze. Brak poczty e-mail klasy biznesowej.
  • Aplikacje pakietu Office

    Word Excel PowerPoint Outlook OneNote Publisher (tylko komputery PC) Access (tylko komputery PC)
  • Usługi

    OneDrive dla Firm
    • (Bez hostingu poczty e-mail klasy biznesowej)
    • Klasyczne wersje aplikacji pakietu Office 2016: Outlook, Word, Excel, PowerPoint i OneNote oraz Access i Publisher tylko na Windows
    • Internetowe wersje aplikacji Outlook, Word, Excel i PowerPoint
    • Jedna licencja obejmuje 5 komputerów PC lub Mac, 5 telefonów i 5 tabletów na użytkownika
    Zgodność z systemem Windows 7 lub nowszym; pakiet Office 2016 dla komputerów Mac wymaga systemu Mac OS X 10.10.
    Informacje o aplikacjach mobilnych do użytku biznesowego
    • 1 TB przestrzeni dyskowej usługi OneDrive
    • Maksymalna liczba użytkowników: 300
    • Licencja do użytku komercyjnego

Wyrażam zgodę na przetwarzanie powyższych danych osobowych przez Intersys Group sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Rydygiera 15 w związku ze złożonym zapytaniem i w celu przygotowania wyceny interesującej mnie usługi. Jestem świadomy dobrowolności przekazania tych informacji, jak również przysługującego mi prawa do wglądu w zebrane na mój temat informacje oraz do ich edycji i usunięcia.

Podając swój adres e-mail, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych przez Intersys Group sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy 01-793) przy ul. Rydygiera 15. Wyrażam zgodę na przekazywanie mi przez Intersys sp. z o.o. informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.