Linkedin
Facebook
Twitter
Blog

Optymalizacja pracy przedstawicieli mobilnych

Efektywnie zaplanuj trasy i godziny pracy przedstawicielom terenowym.

Precyzyjnie poinformuj klienta, o której godzinie może się spodziewać obsługi lub dostawy.

Maksymalizuj wydajność pracy zespołów serwisowych.

Zadbaj o satysfakcję klientów dzięki szybkiej i sprawnej obsłudze.

Skoncentruj się na pielęgnowaniu relacji i stwórz widok 360 stopni na klienta.

Zarządzaj mądrze obsługą terenową z systemem CRM – Microsoft Dynamics 365.

Microsoft-Dynamics-365

System, który wspomoże maksymalną efektywność pracy przedstawicieli terenowych w Twojej firmie.

Funkcjonalności Microsoft Dynamics 365 ułatwiają zarządzanie i koordynację zadań realizowanych przez terenowe działy obsługi klienta, między innymi:

  • obsługę zleceń serwisowych, dostaw i wizyt u klientów,
  • optymalizację trasy podróży przedstawicieli terenowych,
  • monitorowanie terminów kontaktów z klientami i ich rezultatów,
  • prognozowanie planu pracy na podstawie historii wizyt czy terminów kolejnych serwisów.

Co oznacza Microsoft Dynamics CRM dla Twojej firmy:

Efektywne zarządzanie usługami terenowymi w wybranym miejscu i czasie

Platforma Microsoft Dynamics CRM pozwala pracować w dowolnym miejscu i o wybranej porze. Delegacja, praca zdalna czy inne obowiązki nie przeszkodzą w pełnym zarządzaniu kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi, kiedy zalogujesz się do systemu.

Pełny obraz potrzeb klientów w czasie rzeczywistym

Wszystkie dane wprowadzane do systemu Microsoft Dynamics 365 (CRM) są dostępne w czasie rzeczywistym. Widzisz na bieżąco, jaka jest ilość zleceń lub spotkań do obsłużenia, jaki jest status realizacji poszczególnych zgłoszeń i jakie potencjalne problemy mogą napotkać przedstawiciele terenowi. Możesz obserwować, analizować, wyciągać wnioski i stale ulepszać pracę swoich przedstawicieli terenowych.

Oszczędność czasu dzięki optymalnej trasie

Dzięki Microsoft Dynamics 365 (CRM) zarówno Twoi przedstawiciele terenowi, jak i osoby zarządzające ich pracą mogą skupić się na strategicznym przemyśleniu kontaktów z klientami, zamiast poszukiwać odpowiedniej trasy obsługi zgłoszeń czy spotkań. Na podstawie wprowadzonych danych o potrzebach klientów i ich pilności oraz o lokalizacjach, w których ma się odbyć realizacja usług, system sam wskaże optymalną trasę dla każdego przedstawiciela, aby oszczędzić cenny czas.

Koncentracja na relacjach, nie na historii korespondencji

Microsoft Dynamics 365 (CRM) możesz skupić się na budowaniu i pielęgnowaniu relacji z klientem i realizowaniu usług w terenie, zamiast przedzierać się przez historię korespondencji i notatek, przypominając sobie jej przebieg. Historia interakcji i zrealizowanych usług serwisowych czy przeprowadzonych spotkań pozwala Ci ocenić jakość relacji i wyłonić kwestie niezbędne do dopilnowania w najbliższym czasie. Sprawiasz, że klient doświadcza maksymalnie troskliwej opieki.

Sprawne zarządzanie zespołem przedstawicieli terenowych

Microsoft Dynamics 365 (CRM) dostarcza pełny zakres informacji o działaniach zespołów przedstawicieli serwisowych w terenie. Umożliwia wyciąganie wniosków ze zrealizowanych aktywności i stawianie rozwojowych, a jednocześnie realistycznych celów na przyszłość, a także przekazywanie bieżących uwag i wskazówek. Pełna integracja z Office 365, pocztą Outlook, komunikatorem Skype czy OneNote pozwala na dynamiczną komunikację i wymianę wiedzy. Microsoft Dynamics 365 (CRM) to również platforma zarządzania projektami, zleceniami i czasem pracy.

Zarządzaj zapasami, także tymi w terenie

System Microsoft Dynamics 365 (CRM) oferuje możliwości zdalnego zarządzania zasobami firmowymi, także tymi w terenie. Dane o zapasach czy środkach transportu aktualizowane w czasie rzeczywistym i widoczne dla wszystkich użytkowników pozwalają na zapewnienie klientom obsługi możliwie najszybszej i na najwyższym poziomie.