Linkedin
Facebook
Twitter
Blog

System CRM dla firm

Wieloletnie doświadczenie oraz nieustanne doskonalenie umiejętności pozwalają nam wspierać Klientów szukających rozwiązań informatycznych. Zajmujemy się przede wszystkim dopasowywaniem i wdrażaniem wybranych systemów w różnych przedsiębiorstwach: jednym z nich jest CRM dla firm.

Czym jest CRM dla firm?

Najprościej mówiąc jest to system, w którym gromadzone są wszystkie zadania, procedury, a także narzędzia pozwalające na zarządzanie relacjami z obecnymi lub potencjalnymi kontrahentami. Jego nazwa to skrót od angielskich słów Customer Relationship Management, oznaczająca właśnie zarządzanie relacjami z Klientami. System ten najczęściej zajmuje się wspomaganiem pracy w działach zajmujących się sprzedażą, obsługą, ale także marketingu, dlatego jest często wykorzystywany przez różnego rodzaju firmy, np. szkoleniowe.

Jakie korzyści ma oprogramowanie CRM dla firm?

crm dla firm

Jak powszechnie wiadomo, pracownicy przedsiębiorstw są niezwykle ważną częścią każdego sukcesu, na który najczęściej składa się wiedza, doświadczenie, a także dobra znajomość działań firmy oraz samych Klientów. Jeśli dana firma szkoleniowa lub inna zajmująca się obsługą nie posiada odpowiedniego oprogramowania, to nie ma również miejsca, w którym mogłyby być gromadzone informacje o Klientach oraz wiedza zdobywana na ich temat przez zatrudnione osoby. W związku z tym odejście każdego pracownika wiązałoby się z utratą jakiejś części informacji na temat Klientów, z którymi pracował. Z tego względu tak istotne jest korzystanie z systemów CRM.

Oprogramowanie CRM dla firm jako doskonałe źródło informacji

Mając taki system, pracownicy małych i średnich przedsiębiorstw mogą w prosty i szybki sposób zapisywać wszystkie swoje doświadczenia, a także historie działań z Klientem. Już same notatki z rozmów oraz maile stanowią doskonały materiał do przyszłych ustaleń. Taki system to ogromna oszczędność czasu, zwłaszcza że możesz segregować notatki chronologicznie, a także wygodnie sprawdzać kto i kiedy je dodawał. W ten sposób możesz też dużo łatwiej odróżnić nowe informacje o Kliencie od tych sprzed kilku lat, a także zweryfikować działania, jakie były na nim prowadzone przez cały okres współpracy.

Zapanuj nad danymi i dobrze planuj pracę z odpowiednim systemem

crm dla firmy szkoleniowej

Bez względu na to czy prowadzisz małe, średnie czy duże przedsiębiorstwo, to konieczna jest dobra organizacja. Jeśli chcesz, żeby pracownicy szybko i sprawnie realizowali swoje obowiązki, a wszystkie zadania były wykonywane na czas, to jest to kolejny dobry powód, dla którego warto zdecydować się na CRM dla firm szkoleniowych oraz tych działających w innej branży.

Wdrożenie takiego oprogramowania może pomóc zwiększyć efektywność w pracy poszczególnych działów, zwłaszcza tych zajmujących się sprzedażą i realizacją zamówień. CRM dla małych firm ułatwi także podejmowanie decyzji biznesowych, które łatwiej będzie podjąć na podstawie zgromadzonych przez system danych.

Co oferujemy małym, średnim i dużym firmom?

W ramach naszych działań zajmiemy się wdrożeniem wybranego systemu CRM opartego na rozwiązaniach Microsoft Dynamics 365 ze wszystkimi funkcjonalnościami, które mogą być potrzebne w Państwa organizacji. Dobrze dopasowane oprogramowanie pozwoli Ci gromadzić wszystkie najważniejsze informacje w jednym miejscu, a także zoptymalizować pracę zarówno w małym, średnim, jak i dużym zespole.

Wdrożony przez nas system CRM pozwoli Ci wygodnie i szybko tworzyć oraz planować szkolenia i zadania, o których wykonaniu będzie odpowiednio przypominał. Ponadto, dzięki niemu w wygodny sposób sprawdzisz każdego obsługiwanego klienta, znajdującego się w bazie. Takie oprogramowanie to ogromne ułatwienie, z pomocą którego bez trudu zyskasz niezbędne do rozmowy informacje.

Funkcjonalne narzędzie do zarządzania zespołem

system crm dla firm

Proponowane przez nas systemy opierają się na sprawdzonych rozwiązaniach stosowanych przez największe firmy na świecie. Oprogramowanie oparte na funkcjonalnościach Microsoft Dynamics 365 daje naprawdę szerokie możliwości, jeśli chodzi o zarządzanie zespołem, kontrolowanie pracy poszczególnych działów, gromadzenie danych czy wymianę informacji z Klientami. Wszystkie te czynności wykonywane są za pomocą jednego narzędzia doskonale zsynchronizowanego z systemami informatycznymi stosowanymi przez przedsiębiorstwo.

Udogodnieniem, które zasługuje w tym zakresie na szczególne zainteresowanie, jest możliwość nie tylko sprawdzania pracy handlu, marketingu czy produkcji, ale także łączenie wszystkich tych czynności w jedno efektywne działanie sprzedażowe. System CRM umożliwia stałe kontrolowanie zadań zlecanych poszczególnym zespołom. Za sprawą jednego oprogramowania zyskujesz wgląd w sprzedaż, marketing, managment czy kwestie reklamacyjne. Dzięki temu możesz reagować szybciej i sprawniej zlecać pracownikom realizowanie kolejnych zleceń.

Dlaczego warto?

Ponieważ oprogramowanie CRM sprawdzi się zarówno w przypadku małych, średnich oraz dużych przedsiębiorstw. Nie tylko będzie doskonałą bazą informacji dla obecnych, ale również przyszłych pracowników, gdy tylko przejdą szkolenie i nauczą się korzystać z systemu będą mogli wygodnie sprawdzać dane o klientach i korzystać z nich podczas pracy. Takie rozwiązanie znacznie przyspieszy nie tylko codzienne obowiązki, ale również szkolenia oraz proces wdrożenia nowego pracownika.