Linkedin
Facebook
Twitter
Blog

Dynamics 365 Sales

Skoncentruj się na pielęgnowaniu relacji i stwórz widok 360 stopni na klienta.

Wydłuż cykl życia każdego pozyskanego klienta do maksimum.

Optymalizuj proces ofertowania dzięki wsparciu w przygotowaniu i wersjonowaniu ofert oraz zamówień.

Oszczędź czas na strategiczne projekty dzięki automatyzacji procesu realizacji zamówień.

Maksymalizuj efektywność sprzedaży dzięki organizacji czasu pracy w systemie.

Zarządzaj celami sprzedażowymi działu sprzedaży oraz na bieżąco śledź ich wykonanie.

Zarządzaj relacjami mądrze z najlepszym systemem klasy CRM – Microsoft Dynamics 365.

Łącz sprzedawców z klientami w preferowanych kanałach komunikacji dzięki aplikacjom Microsoft Teams i Dynamics 365 Sales.

Microsoft Dynamics 365 Marketing

Usprawniaj cykle sprzedaży dzięki sugerowanym kolejnym najlepszym akcjom, koncentrując się na działaniu o najwyższym priorytecie i najwyższym prawdopodobieństwie pomyślnego sfinalizowania.

Microsoft Dynamics 365 Marketing

Analizuj przypływ informacji między firmą a klientami, aby tworzyć dokładne prognozy sprzedaży.

Microsoft Dynamics 365 Marketing

Korzystając ze szczegółowym informacji w czasie rzeczywistym, szkól sprzedawców w zakresie rozpoznawania emocji klientów, rynku konkurencyjnego, opinii oraz priorytetów w trakcie rozmów telefonicznych.

Microsoft Dynamics 365 Marketing

SPRAWDŹ

Seria wpisów wraz z instruktażowym wideo „Out of the box”, dzięki którym poznasz wszystkie funkcjonalności, które są w podstawowej wersji Microsoft Dynamics 365 Sales.

Microsoft Dynamics 365 Marketing

Dynamics Blog, z którego dowiesz się o wszystkich nowościach dotyczących modułu Dynamics 365 Sales od Microsoft.

Microsoft Dynamics 365 Marketing

Wszystkie funkcjonalności, które może zapewnić system Dynamics 365 Sales

Co oznacza automatyzacja sprzedaży dla Twojej firmy:

Efektywne zarządzanie relacjami z klientami w wybranym miejscu i czasie

Rozwiązania CRM Microsoft Dynamics pozwalają pracować w dowolnym miejscu i o wybranej porze. Delegacja, praca zdalna czy inne obowiązki nie przeszkodzą w pełnym zarządzaniu kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi, kiedy zalogujesz się do systemu.

Pełny obraz kontaktów z klientem w czasie rzeczywistym

Wszystkie dane wprowadzane do systemu Microsoft Dynamics 365 (CRM) są dostępne w czasie rzeczywistym. Widzisz na bieżąco, jak przebiega relacja z klientem, jakimi produktami bądź usługami jest zainteresowany, jakie zgłaszał problemy w związku z procesem realizacji zamówień. Oceniasz jego potencjał i poziom zadowolenia z obsługi, a monitorując relację w razie potrzeby możesz zatrzymać niezadowolonego klienta, proponując ofertę specjalną.

Koncentracja na relacjach, nie na historii korespondencji

Microsoft Dynamics 365 (CRM) możesz skupić się na budowaniu i pielęgnowaniu relacji z klientem, zamiast przedzierać się przez historię korespondencji i notatek, przypominając sobie jej przebieg. Historia interakcji i zrealizowanych transakcji pozwala Ci śledzić skuteczność ofert handlowych i kampanii reklamowych dla danego klienta i na tej podstawie odpowiednio budować relację z nim.

Sprawne zarządzanie zespołem i współpracą

Oprogramowanie Microsoft Dynamics 365 (CRM) dostarcza pełny zakres informacji o działaniach zespołów sprzedaży i marketingu oraz ich efektywności. Umożliwia wyciąganie wniosków ze zrealizowanych aktywności i stawianie rozwojowych, a jednocześnie realistycznych celów na przyszłość, a także przekazywanie bieżących uwag i wskazówek. Pełna integracja z Office 365, pocztą Outlook, komunikatorem Teams czy SharePoint pozwala na dynamiczną komunikację i wymianę wiedzy. Microsoft Dynamics 365 (CRM) to również platforma zarządzania projektami, zleceniami i czasem pracy.

Oszczędność czasu przeznaczonego na ofertowanie

Wdrożenie CRM Microsoft Dynamics 365 pozwala na skupieniu się na przemyśleniu strategicznych kontraktów, oszczędzając cenny czas na ręcznym przygotowaniu ofert. Przy wsparciu systemu z łatwością stworzysz ofertę sprzedaży, zamówienie zbiorcze czy promesę. Na podstawie danych dostępności towarów i usług system wskaże przewidywany termin realizacji zlecenia, a sugerowana cena obliczy się automatycznie dzięki wprowadzonym aktualnym kosztom i marżom.

KONTAKT

Zacznij pracę z nowoczesnym systemem klasy CRM

Wypełnij poniższy formularz, aby poznać bezpłatną wycenę wdrożenia systemu Microsoft Dynamics 365 oraz raport redakcji COMPUTERWORLD o trendach na rynku systemów klasy CRM

Oferta tylko dla firm



    Podając swój adres e-mail, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych przez Intersys Group sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy 01-793) przy ul. Rydygiera 15. Wyrażam zgodę na przekazywanie mi przez Intersys Group sp. z o.o. informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgadzając się na warunki, akceptujesz zasady zawarte polityce prywatności Intersys