Linkedin
Facebook
Twitter
Blog

Zwiększanie efektywności sprzedaży, marketingu oraz obsługi klienta

Zapewnij maksimum efektywności każdemu kontaktowi z klientem.

Skoncentruj się na pielęgnowaniu relacji i stwórz widok 360 stopni na klienta.

Wydłuż cykl życia każdego pozyskanego klienta do maksimum.

Optymalizuj proces ofertowania dzięki wsparciu w przygotowaniu i wersjonowaniu ofert oraz zamówień.

Oszczędź czas na strategiczne projekty dzięki automatyzacji procesu realizacji zamówień.

Maksymalizuj efektywność sprzedaży dzięki organizacji czasu pracy w systemie.

Zarządzaj celami sprzedażowymi działu sprzedaży oraz na bieżąco śledź ich wykonanie.

Zarządzaj relacjami mądrze z systemem CRM – Microsoft Dynamics 365.

Microsoft-Dynamics-365

System, który wspomoże maksymalną efektywność sprzedaży, marketingu i obsługi klienta w Twojej firmie.

Funkcjonalności Microsoft Dynamics 365 ułatwiają zarządzanie i koordynację zadań realizowanych przez działy sprzedaży, marketingu i obsługi klienta, między innymi:

  • zarządzanie danymi osobowymi klientów i partnerów biznesowych,
  • segmentacja klientów na potrzeby określonych działań, np. programów lojalnościowych, ofert specjalnych czy kampanii wizerunkowych,
  • zapewnienie spójności kontaktów firmy z klientem,
  • zgłaszanie zapotrzebowania na produkcję przez dział sprzedaży,
  • tworzenie i rejestrowanie ofert sprzedażowych i promes.

Co oznacza Microsoft Dynamics CRM dla Twojej firmy:

Efektywne zarządzanie relacjami z klientami w wybranym miejscu i czasie

Platforma Microsoft Dynamics CRM pozwala pracować w dowolnym miejscu i o wybranej porze. Delegacja, praca zdalna czy inne obowiązki nie przeszkodzą w pełnym zarządzaniu kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi, kiedy zalogujesz się do systemu.

Pełny obraz kontaktów z klientem w czasie rzeczywistym

Wszystkie dane wprowadzane do systemu Microsoft Dynamics 365 (CRM) są dostępne w czasie rzeczywistym. Widzisz na bieżąco, jak przebiega relacja z klientem, jakimi produktami bądź usługami jest zainteresowany, jakie zgłaszał problemy w związku z procesem realizacji zamówień. Oceniasz jego potencjał i poziom zadowolenia z obsługi, a monitorując relację w razie potrzeby możesz zatrzymać niezadowolonego klienta, proponując ofertę specjalną.

Koncentracja na relacjach, nie na historii korespondencji

Microsoft Dynamics 365 (CRM) możesz skupić się na budowaniu i pielęgnowaniu relacji z klientem, zamiast przedzierać się przez historię korespondencji i notatek, przypominając sobie jej przebieg. Historia interakcji i zrealizowanych transakcji pozwala Ci śledzić skuteczność ofert handlowych i kampanii reklamowych dla danego klienta i na tej podstawie odpowiednio budować relację z nim.

Sprawne zarządzanie zespołem i współpracą

Microsoft Dynamics 365 (CRM) dostarcza pełny zakres informacji o działaniach zespołów sprzedaży i marketingu oraz ich efektywności. Umożliwia wyciąganie wniosków ze zrealizowanych aktywności i stawianie rozwojowych, a jednocześnie realistycznych celów na przyszłość, a także przekazywanie bieżących uwag i wskazówek. Pełna integracja z Office 365, pocztą Outlook, komunikatorem Skype czy OneNote pozwala na dynamiczną komunikację i wymianę wiedzy. Microsoft Dynamics 365 (CRM) to również platforma zarządzania projektami, zleceniami i czasem pracy.

Oszczędność czasu przeznaczonego na ofertowanie

Dzięki Microsoft Dynamics 365 (CRM) możesz skupić się na przemyśleniu strategicznych kontraktów, oszczędzając cenny czas na ręcznym przygotowaniu ofert. Przy wsparciu systemu z łatwością stworzysz ofertę sprzedaży, zamówienie zbiorcze czy promesę. Na podstawie danych dostępności towarów i usług system wskaże przewidywany termin realizacji zlecenia, a sugerowana cena obliczy się automatycznie dzięki wprowadzonym aktualnym kosztom i marżom.

Promuj swoją firmę skutecznie

Definiuj szczegółowo grupy docelowe na podstawie ich danych i zachowań, a następnie docieraj z komunikacją skrojoną na miarę. Mierz ich reakcje na różne formy kontaktu i komunikatów. Analizuj przepływ i efektywność kampanii reklamowych i optymalizuj je we współpracy z pozostałymi członkami zespołu. Proces tworzenia i akceptacji działań również przeprowadzisz na platformie Microsoft Dynamics 365 (CRM).

Zarządzaj kompleksowo obsługą klienta

Narzędzie Microsoft Dynamics 365 (CRM) pozwoli Ci zaplanować harmonogram prac przedstawicieli terenowych, np. wizyt serwisowych. Monitoring relacji z klientem umożliwi Ci wykorzystanie do maksimum każdego kontaktu z nim i upewnienie się, że doświadczył troskliwej opieki.

Zgodność z wytycznymi odnośnie bezpieczeństwa danych osobowych

Microsoft Dynamics 365 spełnia techniczne wymogi określone dla firmowych systemów informatycznych w Rozporządzeniu Ogólnym Parlamentu Europejskiego o Ochronie Danych Osobowych, które wejdzie w życie 25 maja 2018 roku. W zależności od funkcji pełnionej w organizacji i roli dla operacji finansowych, pracownik otrzymuje dostęp do niezbędnych danych i działań w systemie. Ścieżki przepływu danych, dokumentów i akceptacji możesz tworzyć i modyfikować bezpośrednio z poziomu platformy, kierując je tylko do niezbędnej grupy osób. Dane osobowe są przechowywane w systemie o szyfrowanym połączeniu, a status zabezpieczeń podlega stałemu monitoringowi. Dane można łatwo zablokować lub usunąć, na żądanie właściciela.