Linkedin
Facebook
Twitter
Blog

Zwiększanie efektywności sprzedaży, marketingu oraz obsługi klienta

W jaki sposób zwiększyć efektywność sprzedaży, a tym samym poszerzać potencjał marketingowy firmy? Do tego potrzebne są sprawdzone rozwiązania informatyczne. Takie, które nie tylko pozwolą skupić się na pielęgnowaniu relacji z klientem, ale dodatkowo zmobilizują dział sprzedaży do stawiania bardziej odważnych kroków w celu zdobycia uznania w oczach potencjalnych odbiorców oferty. Kontakt z zainteresowanymi powinien zawsze przebiegać w sposób, który okaże się wygodny i uzasadniony właśnie z ich perspektywy.

 

Relacje z klientem to bardzo ważna strefa działań marketingowych. Nieprzemyślana może zakończyć się nie tylko niezadowoleniem odbiorcy, do którego kierowany był przekaz, ale także rozprzestrzenianiem niekorzystnych informacji na temat przedsiębiorstwa. Wszystkie podejmowane w tym zakresie kroki można zoptymalizować: w tym nieoceniony okaże się systemem klasy CRM – Microsoft Dynamics 365.

Zapewnij maksimum efektywności każdemu kontaktowi z klientem.

Skoncentruj się na pielęgnowaniu relacji i stwórz widok 360 stopni na klienta.

Wydłuż cykl życia każdego pozyskanego klienta do maksimum.

Optymalizuj proces ofertowania dzięki wsparciu w przygotowaniu i wersjonowaniu ofert oraz zamówień.

Oszczędź czas na strategiczne projekty dzięki automatyzacji procesu realizacji zamówień.

Maksymalizuj efektywność sprzedaży dzięki organizacji czasu pracy w systemie.

Zarządzaj celami sprzedażowymi działu sprzedaży oraz na bieżąco śledź ich wykonanie.

Zarządzaj relacjami mądrze z systemem klasy CRM – Microsoft Dynamics 365.

zwiększenie efektywności marketingu

System, który wspomoże maksymalną efektywność sprzedaży, marketingu i obsługi klienta w Twojej firmie.

Funkcjonalności Microsoft Dynamics 365 ułatwiają zarządzanie i koordynację zadań realizowanych przez działy sprzedaży, marketingu i obsługi klienta, między innymi:

  • zarządzanie danymi osobowymi klientów i partnerów biznesowych,
  • segmentacja klientów na potrzeby określonych działań, np. programów lojalnościowych, ofert specjalnych czy kampanii wizerunkowych,
  • zapewnienie spójności kontaktów firmy z klientem,
  • zgłaszanie zapotrzebowania na produkcję przez dział sprzedaży,
  • tworzenie i rejestrowanie ofert sprzedażowych i promes.

Zwiększenie efektywności marketingu

Jeśli dążysz do tego, aby tworzyć trwałe relacje z klientami, a do tego sprawnie zarządzać procesami sprzedażowymi, skorzystaj z możliwości, jakie daje system wchodzący w skład klasy CRM. Microsoft Dynamics 365 to szereg funkcjonalności, które pozwalają na zwiększenie efektywności marketingu. Ustawiaj kampanie marketingowe, rozsyłaj newslettery i mailingi, twórz listy klientów i kontroluj cały obieg informacji i przydzielone budżety, wszystko to z jednego narzędzia. Każdy kontakt z klientem przeobraża się w sukces: on otrzymuje pewność, że Twoja marka odpowie na wszystkie jego potrzeby, a Ty jesteś spokojny o to, że działania przynoszą pożądane efekty.

 

Zwiększenie efektywności sprzedaży

Za sprawą proponowanych rozwiązań możesz skupić się nie tylko na pielęgnowaniu relacji z klientem i efektywnym zwiększaniu potencjału firmy, ale także optymalizowaniu procesów ofertowych oraz sprzedażowych. Dział marketingu wymaga szczególnego podejścia, bo to właśnie od jego pracy zależeć będzie to, jak żywotna okaże się relacja z klientem. Możesz zwiększać zyski poprzez optymalizowanie działań, zarządzanie celami sprzedażowymi oraz śledzenie podstępów i wyciąganie pożytecznych wniosków. Maksymalizuj działania promocyjne tak, aby klienci chętnie wracali właśnie do Ciebie.

 

Zarządzaj relacjami z klientem dzięki Microsoft Dynamics 365 i ciesz się z efektów

Zwiększenie efektywności sprzedaży, działań marketingowych oraz obsługi klienta przyczyni się do pozytywnej zmiany Twojego wizerunku. Usprawnij planowane i prowadzone procesy tak, aby zarządzania danymi osobowymi klientów i kontrahentów przebiegało dokładnie tak, jak to sobie wyobrażasz. Proponowane przez nas narzędzia do zwiększania efektywności pracy nie tylko usprawnią koordynowanie działów odpowiedzialnych za promocję oraz obsługę klienta, ale także pozwolą zarządzać kampanią wizerunkową, wspomogą tworzenie programów specjalnych oraz usprawnią kontakt między marketingiem a odbiorcą oferty. Zarządzaj współpracą w zespole tak, aby zwiększać sprzedaż, monitorować zapotrzebowanie produkcji oraz tworzyć przyciągające uwagę oferty.

 

Wszystkie te czynności możesz wykonać za pośrednictwem jednego narzędzia, jakim jest Microsoft Dynamics 365. Wdrożony w strukturę informatyczną Twojej firmy przyczyni się do znacznego usprawnienia sprzedaży oraz działań marketingowych.

Co oznacza Microsoft Dynamics 365 dla Twojej firmy:

Efektywne zarządzanie relacjami z klientami w wybranym miejscu i czasie

Platforma Microsoft Dynamics CRM pozwala pracować w dowolnym miejscu i o wybranej porze. Delegacja, praca zdalna czy inne obowiązki nie przeszkodzą w pełnym zarządzaniu kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi, kiedy zalogujesz się do systemu.

Pełny obraz kontaktów z klientem w czasie rzeczywistym

Wszystkie dane wprowadzane do systemu Microsoft Dynamics 365 (CRM) są dostępne w czasie rzeczywistym. Widzisz na bieżąco, jak przebiega relacja z klientem, jakimi produktami bądź usługami jest zainteresowany, jakie zgłaszał problemy w związku z procesem realizacji zamówień. Oceniasz jego potencjał i poziom zadowolenia z obsługi, a monitorując relację w razie potrzeby możesz zatrzymać niezadowolonego klienta, proponując ofertę specjalną.

Koncentracja na relacjach, nie na historii korespondencji

Microsoft Dynamics 365 (CRM) możesz skupić się na budowaniu i pielęgnowaniu relacji z klientem, zamiast przedzierać się przez historię korespondencji i notatek, przypominając sobie jej przebieg. Historia interakcji i zrealizowanych transakcji pozwala Ci śledzić skuteczność ofert handlowych i kampanii reklamowych dla danego klienta i na tej podstawie odpowiednio budować relację z nim.

Sprawne zarządzanie zespołem i współpracą

Microsoft Dynamics 365 (CRM) dostarcza pełny zakres informacji o działaniach zespołów sprzedaży i marketingu oraz ich efektywności. Umożliwia wyciąganie wniosków ze zrealizowanych aktywności i stawianie rozwojowych, a jednocześnie realistycznych celów na przyszłość, a także przekazywanie bieżących uwag i wskazówek. Pełna integracja z Office 365, pocztą Outlook, komunikatorem Skype czy OneNote pozwala na dynamiczną komunikację i wymianę wiedzy. Microsoft Dynamics 365 (CRM) to również platforma zarządzania projektami, zleceniami i czasem pracy.

Oszczędność czasu przeznaczonego na ofertowanie

Dzięki Microsoft Dynamics 365 (CRM) możesz skupić się na przemyśleniu strategicznych kontraktów, oszczędzając cenny czas na ręcznym przygotowaniu ofert. Przy wsparciu systemu z łatwością stworzysz ofertę sprzedaży, zamówienie zbiorcze czy promesę. Na podstawie danych dostępności towarów i usług system wskaże przewidywany termin realizacji zlecenia, a sugerowana cena obliczy się automatycznie dzięki wprowadzonym aktualnym kosztom i marżom.

Promuj swoją firmę skutecznie

Definiuj szczegółowo grupy docelowe na podstawie ich danych i zachowań, a następnie docieraj z komunikacją skrojoną na miarę. Mierz ich reakcje na różne formy kontaktu i komunikatów. Analizuj przepływ i efektywność kampanii reklamowych i optymalizuj je we współpracy z pozostałymi członkami zespołu. Proces tworzenia i akceptacji działań również przeprowadzisz na platformie Microsoft Dynamics 365 (CRM).

Zarządzaj kompleksowo obsługą klienta

Narzędzie Microsoft Dynamics 365 (CRM) pozwoli Ci zaplanować harmonogram prac przedstawicieli terenowych, np. wizyt serwisowych. Monitoring relacji z klientem umożliwi Ci wykorzystanie do maksimum każdego kontaktu z nim i upewnienie się, że doświadczył troskliwej opieki.

Zgodność z wytycznymi odnośnie bezpieczeństwa danych osobowych

Microsoft Dynamics 365 spełnia techniczne wymogi określone dla firmowych systemów informatycznych w Rozporządzeniu Ogólnym Parlamentu Europejskiego o Ochronie Danych Osobowych, które wejdzie w życie 25 maja 2018 roku. W zależności od funkcji pełnionej w organizacji i roli dla operacji finansowych, pracownik otrzymuje dostęp do niezbędnych danych i działań w systemie. Ścieżki przepływu danych, dokumentów i akceptacji możesz tworzyć i modyfikować bezpośrednio z poziomu platformy, kierując je tylko do niezbędnej grupy osób. Dane osobowe są przechowywane w systemie o szyfrowanym połączeniu, a status zabezpieczeń podlega stałemu monitoringowi. Dane można łatwo zablokować lub usunąć, na żądanie właściciela.