System, który wspomoże maksymalną efektywność sprzedaży, marketingu i obsługi klienta w Twojej firmie.
Funkcjonalności Microsoft Dynamics 365 ułatwiają zarządzanie i koordynację zadań realizowanych przez działy sprzedaży, marketingu i obsługi klienta, między innymi:
Zwiększenie efektywności marketingu
Jeśli dążysz do tego, aby tworzyć trwałe relacje z klientami, a do tego sprawnie zarządzać procesami sprzedażowymi, skorzystaj z możliwości, jakie daje system wchodzący w skład klasy CRM. Microsoft Dynamics 365 to szereg funkcjonalności, które pozwalają na zwiększenie efektywności marketingu. Ustawiaj kampanie marketingowe, rozsyłaj newslettery i mailingi, twórz listy klientów i kontroluj cały obieg informacji i przydzielone budżety, wszystko to z jednego narzędzia. Każdy kontakt z klientem przeobraża się w sukces: on otrzymuje pewność, że Twoja marka odpowie na wszystkie jego potrzeby, a Ty jesteś spokojny o to, że działania przynoszą pożądane efekty.
Zwiększenie efektywności sprzedaży
Za sprawą proponowanych rozwiązań możesz skupić się nie tylko na pielęgnowaniu relacji z klientem i efektywnym zwiększaniu potencjału firmy, ale także optymalizowaniu procesów ofertowych oraz sprzedażowych. Dział marketingu wymaga szczególnego podejścia, bo to właśnie od jego pracy zależeć będzie to, jak żywotna okaże się relacja z klientem. Możesz zwiększać zyski poprzez optymalizowanie działań, zarządzanie celami sprzedażowymi oraz śledzenie podstępów i wyciąganie pożytecznych wniosków. Maksymalizuj działania promocyjne tak, aby klienci chętnie wracali właśnie do Ciebie.
Zarządzaj relacjami z klientem dzięki Microsoft Dynamics 365 i ciesz się z efektów
Zwiększenie efektywności sprzedaży, działań marketingowych oraz obsługi klienta przyczyni się do pozytywnej zmiany Twojego wizerunku. Usprawnij planowane i prowadzone procesy tak, aby zarządzania danymi osobowymi klientów i kontrahentów przebiegało dokładnie tak, jak to sobie wyobrażasz. Proponowane przez nas narzędzia do zwiększania efektywności pracy nie tylko usprawnią koordynowanie działów odpowiedzialnych za promocję oraz obsługę klienta, ale także pozwolą zarządzać kampanią wizerunkową, wspomogą tworzenie programów specjalnych oraz usprawnią kontakt między marketingiem a odbiorcą oferty. Zarządzaj współpracą w zespole tak, aby zwiększać sprzedaż, monitorować zapotrzebowanie produkcji oraz tworzyć przyciągające uwagę oferty.
Wszystkie te czynności możesz wykonać za pośrednictwem jednego narzędzia, jakim jest Microsoft Dynamics 365. Wdrożony w strukturę informatyczną Twojej firmy przyczyni się do znacznego usprawnienia sprzedaży oraz działań marketingowych.