Linkedin
Facebook
Twitter
Blog

Śniadanie biznesowe z Dynamics CRM w Poznaniu, 19.06

Intersys zaprasza na Śniadanie w Chmurze poświęcone zwiększaniu efektywności sprzedaży dzięki zastosowaniu wielokanałowej komunikacji w systemie Dynamics CRM.

Wydarzenie, organizowane we współpracy z Focus Telecom i przy wsparciu Microsoft, odbędzie się

we wtorek

19 czerwca 2018 r.

w hotelu Novotel Poznań Centrum.

 

Podczas śniadania biznesowego będziemy poruszali następujące tematy:

  • Skuteczne zarządzanie czasem i pracą handlowców,
  • Rola widoku 360 stopni na Klienta dla skuteczności działań sprzedażowych,
  • Analiza i optymalizacja lejka sprzedaży z wykorzystaniem profesjonalnych narzędzi,
  • Wykorzystanie i integracja różnorodnych kanałów komunikacji do zwiększenia wydajności oraz efektów pracy działu sprzedaży,
  • Wymogi RODO a integracja systemu CRM z wieloma kanałami komunikacji z klientem,
  • Raporty i analiza danych z wielu źródeł oraz ich rola w podnoszeniu skuteczności sprzedaży,
  • Scenariusze wykorzystania nowoczesnego systemu CRM, Microsoft Dynamics 365, oraz rozwiązania Focus Contact Center wraz z możliwościami integracji obydwu narzędzi.

Powyższe zagadnienia zostaną zaprezentowane przez dwóch doświadczonych managerów sprzedaży:

Jacka Piątkowkiego, Head of Sales, Focus Telecom
oraz
Adama Sobczyka, Head of Sales & Marketing, Intersys

 

Swobodna formuła śniadania biznesowego sprzyja networkingowi oraz wymianie poglądów między uczestnikami.

 

Śniadanie w Chmurze 19.06 jest adresowane do właścicieli firm, osób nimi zarządzających oraz managerów sprzedaży.

 

Zapraszamy do wcześniejszej, obowiązkowej rejestracji pod adresem internetowym (kliknij).