System CRM umożliwia planowanie, koordynowanie i raportowanie pracy, pozwalając gromadzić wiedzę przedsiębiorstwa w jednym miejscu oraz zapewniać właściwy poziom obsługi Klienta w cyklu życia produktu. Wysokie koszty inwestycji oraz złożony proces wdrożenia sprawiają, że decyzja o wyborze i implementacji CRM w firmie podejmowana jest na lata. Aby ułatwić tę decyzję prezentujemy badanie wykonane przez ekspertów z redakcji COMPUTERWORLD, dzięki któremu dowiesz się m.in:
- Jakie są braki i niedoskonałości systemów CRM?
- Czym kierować się przy wyborze systemu CRM?
- Które działy w firmach wykorzystują CRM?
- Jak system CRM przyczynia się do zwiększenia efektywności sprzedaży, marketingu i obsługi Klienta w firmie?
- Jakie są najważniejsze cele wdrożenia nowego lub szerszego wykorzystania istniejącego już systemu CRM w firmie?
Zmienna i trudna sytuacja w gospodarce wywiera na firmach przymus przenoszenia zasobów i danych do zoptymalizowanych systemów informatycznych. Jeśli dbasz o pozytywne zmiany w swojej organizacji i przed pandemią myślałeś, że wprowadzenie nowoczesnego systemu wspierającego procesy biznesowe byłoby przydatnym działaniem – ten raport rozwieje wszystkie Twoje wątpliwości i pomoże Ci w wyborze odpowiedniego rozwiązania dla Twojej organizacji.
Wypełnij poniższy formularz, a otrzymasz dostęp do raportu: „SYSTEM CRM W ŚREDNICH I DUŻYCH PRZEDSIĘBIORSTWACH”.