Niewłaściwie skomunikowane zespoły marketingu i sprzedaży mają problem z koordynacją działań, korzystają z różnych informacji, a także tracą z oczu cele i punkty odniesienia z uwagi na różne parametry działań i rozbieżność w danych. Wiele spośród wyzwań, które czynią pracę działów sprzedaży i marketing trudniejszą, wynika z izolacji procesów i systemów, uniemożliwiającej każdemu z zespołów skuteczną pracę wspólną.
Optymalna sytuacja ma miejsce wtedy, gdy system wykorzystywany dla wsparcia działu marketingu uspójnia jego działanie, pozwalając marketerom koncentrować się na trzech kluczowych aspektach:
– maksymalnej personalizacji kontaktów z Klientami i potencjalnymi Klientami,
– gromadzeniu wartościowych insightów od Klientów, które pozwolą na podejmowanie efektywnych działań,
– zarządzaniu i optymalizacji wszystkich działań z poziomu jednego, intuicyjnego panelu.
Wypełnij formularz, pobierz raport i dowiedz się więcej, jak optymalizować pracę swoich marketerów oraz maksymalizować jej efekty.