Linkedin
Facebook
Twitter
Blog

Usprawnienie marketingu i maksymalizacja jego efektów – RAPORT

Niewłaściwie skomunikowane zespoły marketingu i sprzedaży mają problem z koordynacją działań, korzystają z różnych informacji, a także tracą z oczu cele i punkty odniesienia z uwagi na różne parametry działań i rozbieżność w danych. Wiele spośród wyzwań, które czynią pracę działów sprzedaży i marketing trudniejszą, wynika z izolacji procesów i systemów, uniemożliwiającej każdemu z zespołów skuteczną pracę wspólną.

Optymalna sytuacja ma miejsce wtedy, gdy system wykorzystywany dla wsparcia działu marketingu uspójnia jego działanie, pozwalając marketerom koncentrować się na trzech kluczowych aspektach:
– maksymalnej personalizacji kontaktów z Klientami i potencjalnymi Klientami,
– gromadzeniu wartościowych insightów od Klientów, które pozwolą na podejmowanie efektywnych działań,
– zarządzaniu i optymalizacji wszystkich działań z poziomu jednego, intuicyjnego panelu.

Wypełnij formularz, pobierz raport i dowiedz się więcej, jak optymalizować pracę swoich marketerów oraz maksymalizować jej efekty.

Podając swój adres e-mail, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych przez Intersys Group sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy 01-793) przy ul. Rydygiera 15. Wyrażam zgodę na przekazywanie mi przez Intersys Group sp. z o.o. informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.