Linkedin
Facebook
Twitter
Blog

WOLF – Wdrożenie systemu Microsoft Dynamics 365 – CASE STUDY

WOLF - Wdrożenie systemu Microsoft Dynamics 365 - CASE STUDY

Firma Wolf od 25 lat w Polsce oferuje zrównoważone rozwiązania ogrzewania, klimatyzacji i techniki solarnej, gwarantując klientom klimat temperatury, wilgotności i czystości higienicznej powietrza. Dynamiczny rozwój firmy, szczególnie w ostatnich pięciu latach, spowodował konieczność podniesienia jakości obsługi klientów na kolejny poziom.

Dlatego WOLF zdecydował się na rozwiązanie Microsoft Dynamics, które wspiera przedsiębiorstwo w zarządzaniu relacjami ze swoimi klientami. W procesie inwestycyjnym zawsze występują kluczowe podmioty, takie jak inwestor, projektant, generalny wykonawca i często również hurtownik.

CRM odgrywa istotną rolę w procesie sprzedażowym, ponieważ pomaga ułożyć i usystematyzować sieć powiązań pomiędzy tymi podmiotami, a także wspomaga handlowców w procesie budowania pozytywnych relacji z klientem. Poza możliwością prowadzenia bazy klientów posiada również szereg dodatkowych funkcji. Są to między innymi możliwość planowania działań, takich jak rozmowy telefoniczne lub spotkania z klientami z funkcją kalendarza i przypomnień. CRM daje mi możliwość wglądu w historię klienta, mając dostęp do tych danych, pracownik działy sprzedaży jest w stanie efektywnie obsłużyć klienta i zwiększyć swoje szanse sprzedażowe.

Rozwój, który planuje WOLF, będzie pociągał za sobą konieczność zastosowania kolejnych rozwiązań IT. Również opartych o rozwiązania firmy Microsoft, a konkretnie Business Central, który pozwoli bardziej efektywnie zarządzać firmą w przyszłości.