Linkedin
Facebook
Twitter
Blog

WEBINARIUM „Efektywne i przyjemne zarządzanie sprzedażą – czyli jak zoptymalizować pracę dzięki CRM oraz Business Intelligence”

7 listopada br.
o godzinie 10:00

odbędzie się webinarium

„Efektywne i przyjemne zarządzanie sprzedażą – czyli jak zoptymalizować pracę dzięki CRM oraz Business Intelligence”

ZAREJESTRUJ SIĘ

 

Według najnowszych badań rynkowych przedstawiciele handlowi poświęcają na sprzedaż zaledwie 34% swojego czasu pracy, przez co ponad połowa z nich (57%) sygnalizuje, że nie da rady wykonać w tym roku założonych planów sprzedaży. Powyższe dane dobitnie wskazują, jak duże wyzwanie stoi przed menedżerami sprzedaży i zarządami przedsiębiorstw.

Podczas webinarium pokażemy, z jakimi wyzwaniami stykają się osoby zarządzające działami sprzedaży oraz jak sobie z nimi poradzić, aby osiągnąć szczęście w biznesie.

 

Jeśli:

    • Zarządzasz działem sprzedaży i jesteś liderem, który nieustannie dąży do perfekcji,
    • Chcesz efektywniej wspierać handlowców w realizacji założonych celów strategicznych przedsiębiorstwa,
    • Chcesz zwiększyć sprzedaż przy jednoczesnej oszczędności cennego czasu,
    • Chcesz wiedzieć co robi konkurencja oraz jak z nią wygrywać,
    • Chcesz ograniczyć churny i zwiększyć satysfakcję Klientów.

To webinarium jest dla Ciebie!

 

Microsoft Dynamics 365 (CRM) dostarcza pełny zakres informacji o działaniach zespołów sprzedaży oraz ich efektywności. W połączeniu z PowerBI umożliwia wyciąganie wniosków ze zrealizowanych aktywności i stawianie rozwojowych, a jednocześnie realistycznych celów na przyszłość, a także przekazywanie bieżących uwag i wskazówek. Pełna integracja z Office 365, pocztą Outlook, komunikatorem Skype czy OneNote pozwala na dynamiczną komunikację i wymianę wiedzy.
Podczas transmisji pokażemy na żywo, jakie możliwości analityczne oraz raportowe oferuje połączenie narzędzi klasy CRM oraz BI:

    • Jak efektywnie prognozować sprzedaż i budować budżet sprzedażowy na kolejny rok,
    • Jak monitorować pracę swojego zespołu handlowego, bez pracochłonnych Exceli oraz manualnych raportów,
    • Jak analizować churn-y i zapobiec retencji Klientów,
    • Jak monitorować działania konkurencji i stworzyć przewagę konkurencyjną.

Doradzimy również jak oszczędzić niezmiernie cenny czas menedżerów sprzedaży i zarządu, co przełoży się na większą efektywność organizacyjną oraz przyjemność z wykonywanej pracy.

 

W trakcie webinarium nasi eksperci odpowiedzą na wszystkie pojawiające się na czacie pytania.

 

Zapraszamy do rejestracji

 

Krzysztof Kozieł

Intersys Group | Dynamics 365 Consultant

Doświadczony konsultant, specjalizujący się we wdrażaniu i optymalizacji narzędzi informatycznych maksymalizujących poprawne planowanie i efektywność operacji biznesowych. Przez blisko 10 lat związany z analizą wskaźników operacyjnych sektorów bezpośredniej sprzedaży i obsługi klienta. W swojej karierze zawodowej był odpowiedzialny m.in. za raportowanie kluczowych wyznaczników efektywności tzw. „pierwszej linii” oraz wdrażanie najwyższych standardów Customer Operations Performance Center. Posiada też doświadczenie w implementacji procesów raportowych podnoszących sprawność działalności strategicznej firmy. Narzędzia klasy Business Intelligence zna „od podszewki”. W Intersys zajmuje się optymalizacją efektywności rozwiązań klasy CRM.

 

Adam Sobczyk

Intersys Group | Head of Sales & Marketing Department

Z branżą nowych technologii konsumenckich oraz biznesowych związany od 7 lat. Na co dzień odpowiada za doradztwo w zakresie cyfrowej transformacji dla firm na rynku polskim oraz europejskim. Posiada szeroką wiedzę o potrzebach rynku B2B zdobytą podczas wieloletniej pracy w wydawnictwach technologicznych, w tym jako dziennikarz. Przez dwa lata jako pracownik największego wydawnictwa technologicznego International Data Group Poland, doradzał w zakresie kreowania strategii marketingowych oraz sprzedażowych na każdym etapie lejka sprzedażowego (content marketing, lead generation, lead nurturing). Pasjonat technologii konsumenckich i biznesowych oraz motoryzacji. Absolwent Wydziału Zarządzania, Uniwersytetu Warszawskiego.
W Intersys pracuje od dwóch lat, odpowiada za strategię oraz działania operacyjne działu sprzedaży i marketingu; członek elitarnego programu Microsoft Partner Seller, dla najlepszych sprzedawców w kanale partnerskim.