Linkedin
Facebook
Twitter
Blog

WEBINARIUM „Zagwarantuj lojalność swoich klientów dzięki profesjonalnej obsłudze w systemie CRM”

6 listopada br.
o godzinie 10:00

odbędzie się webinarium

„Zagwarantuj lojalność swoich klientów dzięki profesjonalnej obsłudze w systemie CRM”

 

ZAREJESTRUJ SIĘ

 

Czy wiesz, że koszt pozyskania nowego klienta jest nawet 7 razy większy niż utrzymanie obecnego?

Klient, który został dobrze potraktowany i profesjonalnie obsłużony, chętnie wraca do marki, nawet jeśli wiąże się to z wyższymi kosztami.

Customer experience buduje stałą przewagę konkurencyjną firm i jest kluczowe przede wszystkim na tzw. „pierwszej linii” obsługi klienta, czyli przy rozwiązywaniu problemów, zgłoszeń czy reklamacji.

Jeśli:

    • Zarządzasz działem obsługi klienta,
    • Chcesz wspierać konsultantów w podnoszeniu jakości obsługi zgłoszeń,
    • Zależy Ci na ulepszaniu customer experience,
    • Poszukujesz narzędzia optymalizacji bieżącej obsługi zgłoszeń od klientów i zwiększania efektywności zespołu ds. obsługi,

zapraszamy do udziału w webinarium.

Microsoft Dynamics 365 Customer Service to narzędzie klasy CRM, które pozwala usprawniać, monitorować i optymalizować obsługę klienta na każdym etapie realizacji zgłoszenia. Inteligentne procesy, przydzielanie i jednoczesna realizacja wielu zadań w ramach zespołu, bazy wiedzy i personalizowane ścieżki zgłoszeń wspierają konsultantów w szybkim i skutecznym rozwiązywaniu problemów.

Podczas webinarium eksperci IntersysGroup zaprezentują, jak sprawnie zorganizować obsługę klienta w Dynamics 365, aby zapewnić pozytywne doświadczenia związane z firmą, w zakresie m.in.:

    • Błyskawicznej klasyfikacji i kolejkowania wpływających zgłoszeń,
    • Pełnej informacji o zgłoszeniu i zadaniach zleconych w ramach jego realizacji,
    • Priorytetyzacji według terminów SLA, klienta lub rangi danej kategorii zgłoszenia,
    • Wskazówek dla konsultantów, jak prowadzić dany rodzaj sprawy (success guide),
    • Bazy wiedzy o szablonach obsługi zgłoszeń i analogicznych zgłoszeniach, które zostały obsłużone,
    • Monitorowania, raportowania i optymalizacji wydajności pracy zespołu obsługi klienta,
    • Zachowania zgodności z RODO i pozostałymi regulacjami dotyczącymi danych osobowych.

W trakcie webinarium nasi eksperci odpowiedzą na wszystkie pojawiające się na czacie pytania.

 

Zapraszamy do rejestracji

 

 

Andrzej Kryk

ANDRZEJ KRYK

Intersys Group | Chief Delivery Officer

Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w obszarach zarządzania obsługą klienta, modelowaniem procesów biznesowych oraz technologii informatycznych klasy CRM dla firm funkcjonujących w wielu różnych branżach. W Intersys Group odpowiada za koordynację zespołu obsługi klienta w zakresie zgłoszeń serwisowych i usług IT. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w pracy z klientem indywidualnym oraz biznesowym w oparciu o narzędzia IT, jak również implementacji i dostosowaniu tych systemów do potrzeb różnorodnych modeli biznesowych na rynku B2B, posiada świadomość najlepszych praktyk oraz skutecznych rozwiązań w obsłudze klienta.

Anna Sufa

ANNA SUFA

Intersys Group  | Sales Manager

Doświadczony menedżer sprzedaży, od 5 lat specjalizuje się w obszarze produktów z rodziny Dynamics. Posiada 10-letnie doświadczenie w sprzedaży, w swojej pracy koncentrując się szczególnie na głębokim zrozumieniu i skutecznym adresowaniu potrzeb klientów z rynku B2B obsługujących zarówno konsumentów indywidualnych, jak i kontrahentów biznesowych. Wieloletnia praktyka poparta licznymi sukcesami udowodniła skuteczność jej przekonania o nieocenionej roli budowania trwałych i silnych relacji z klientami, zapewniania najwyższych standardów ich obsługi oraz elastycznego podejścia do rozwiązywania problemów. Członkini elitarnego programu Microsoft Partner Seller, zrzeszającego najlepszych sprzedawców w kanale partnerskim.