Według raportu „Gra o rynek” przygotowanego przez redakcję Computerworld, ponad 71% respondentów wskazało 3 najważniejsze trendy w sprzedaży:
dostosowanie oferty do Klienta,
stały kontakt z Klientem offline/online,
wykorzystanie mechanizmów sztucznej inteligencji.
Jednocześnie, aż 41% deklaruje, iż nie posiada dedykowanego rozwiązania do obsługi procesu sprzedaży.
W odpowiedzi na ten dysonans w oczekiwaniach rynku, a możliwościach przedsiębiorstw zapraszamy na dedykowane warsztaty, podczas których:
- Opowiemy, czemu Elon Musk sprzedaje samochody lepiej, niż inni producenci z kilkunastokrotnie dłuższym doświadczeniem na rynku!
- Pokażemy, jak sprawić, aby Wasi Klienci kupowali ten sam produkt 444 razy drożej!
- Omówimy badanie rynkowe Computerworld „Gra o Rynek”, w tym trendy w sprzedaży B2B.
- Pokażemy wybrane scenariusze wykorzystania rozwiązań CRM oraz Business Intelligence adresujące trendy rynkowe, m. in.:
- jak analizować obecną sytuację rynkową na podstawie danych z wielu źródeł i dostosowywać swoje działania, z wykorzystaniem sztucznej inteligencji,
- jak prowadzić proces sprzedaży w pełni online lub offline,
- współpraca z członkami zespołu i managerami,
- robotyzacja powtarzalnych procesów.
Dla kogo jest to spotkanie:
👉 Kadra menedżerska związana z obszarami sprzedaży, operacji, rozwoju biznesu, IT oraz zarządzania Microsoft.
📅 DATA: 26.07.2022
⌚️ GODZINA: 13:00 – 17:00
📍 LOKALIZACJA: Radisson Hotel Gdańsk (ul. Chmielna 10, 80-748 Gdańsk)
Informacje przekazane na spotkaniu będą pigułką wiedzy o tym, jak rozwiązania IT nastawione na wsparcie biznesu pomogą w osiągnięciu pozycji lidera na rynku.
Uczestnicy otrzymają możliwość:
Pobrania unikalnego raportu Computerworld „Gra o Rynek”.
Dedykowanych warsztatów Dynamics 365.
📢 Wydarzenie jest bezpłatne!
📢 Zapewnimy pyszny poczęstunek i kawę.
📢 Liczba miejsc ograniczona, Organizator potwierdzi rejestrację najpóźniej na tydzień przed spotkaniem
Zarejestruj się na wydarzenie
(liczba miejsc ograniczona / maksymalnie 2 osoby z jednej firmy)
* Rejestrując się na wydarzenie, wyrażają Państwo zgodę na udostępnienie wizerunku na potrzeby promocji eventu w social media i artykułach marketingowych
Intersys to ekspert w zakresie dostarczania i optymalizacji informatycznych rozwiązań biznesowych, które zwiększają efektywność działania organizacji. Firma posiada wieloletnie doświadczenie we wdrożeniach systemów opartych o platformę technologiczną Microsoft i dostosowaniu ich do indywidualnych potrzeb klienta.
Intersys ma najbardziej doświadczony zespół wdrożeniowy w Polsce i cieszy się prestiżowym statusem Złotego Partnera Microsoft.
- na rynku od 2004 roku,
- ponad 70 profesjonalistów na pokładzie,
- ponad 200 zadowolonych Klientów,
- więcej niż 350 zrealizowanych projektów opartych o technologie Microsoft.
Prelegenci
Adam Sobczyk – Chief Commercial Officer @ Intersys
Z branżą nowych technologii konsumenckich oraz biznesowych związany od 10 lat. Na co dzień odpowiada za doradztwo w zakresie cyfrowej transformacji dla firm z obszaru EMEA oraz APAC. Posiada szeroką wiedzę o marketingu oraz sprzedaży B2B zdobytą w wielu przedsiębiorstwach, zarówno na stanowisku menedżerskim, handlowym jak i właścicielskim. Doradzał w zakresie kreowania strategii marketingowych oraz sprzedażowych na każdym etapie lejka sprzedażowego setkom przedsiębiorstw o zróżnicowanej wielkości oraz z różnych branż. Ewangelista dobrych praktyk związanych z adopcją podczas wdrażania aplikacji biznesowych, posiada doświadczenie w prowadzeniu projektów CRM, Marketing Automation oraz Business Intelligence. Pasjonat technologii konsumenckich i biznesowych oraz motoryzacji. Absolwent Wydziału Zarządzania, Uniwersytetu Warszawskiego. W Intersys pracuje od pięciu lat, odpowiada za strategię oraz jej egzekucję dla działu sprzedaży i marketingu.
Paweł Krulikowski – Head of Dynamics 365 CRM Department @ Intersys
Paweł związany jest z Microsoft Dynamics od 2014 roku. Wdrażał systemy klasy CRM w Polsce i za granicą (Austria, Holandia, Wielka Brytania) dla branży medialnej, sportów elektronicznych czy bankowości. W projektach pracował w rolach Konsultanta, Analityka oraz Project Managera. Z wykształcenia jest ekonomistą i politologiem. Uwielbia bezpośredni kontakt z Klientem i nowe wyzwania.