Linkedin
Facebook
Twitter
Blog

ZAAWANSOWANA ANALITYKA DANYCH O KLIENTACH – RAPORT

KOLEJNY POZIOM W PRZETWARZANIU DANYCH O KLIENTACH

Przedsiębiorstwa w coraz większym stopniu korzystają z zaawansowanych rozwiązań technologicznych wspierających zarzadzanie wszystkimi etapami i aspektami kontaktów z klientem. W badaniu Intersys oraz redakcji Computerworld przyjrzeliśmy się najnowszym trendom w tym obszarze, a szczególną uwagę poświęciliśmy narzędziom klasy Customer Data Platform. CDP agreguje dane pochodzące z różnych źródeł i różnego typu, tworząc ujednolicony profil klienta do wykorzystania w działaniach marketingowych, sprzedażowych i obsłudze.

Jak firmy w Polsce podchodzą do przetwarzania i analizowania danych o klientach?

Czy CDP to już rozpowszechnione narzędzie?

Jakie są w tym obszarze najważniejsze wyzwania i cele?

Wypełnij poniższy formularz, aby pobrać RAPORT.

Podając swój adres e-mail, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych przez Intersys Group sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy 01-793) przy ul. Rydygiera 15. Wyrażam zgodę na przekazywanie mi przez Intersys Group sp. z o.o. informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.