Linkedin
Facebook
Twitter
Blog

Zagwarantuj optymalne Customer experience – śniadanie biznesowe 11.12

11 grudnia (wtorek)
o godzinie 9:00

na Stadionie Narodowym

odbędzie się śniadanie biznesowe

„Zagwarantuj optymalne Customer experience dzięki profesjonalnej obsłudze Klienta z wykorzystaniem wielokanałowości”,

które organizujemy wspólnie z Focus Telecom i Microsoft.

 

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, zapraszamy do rejestracji

 

 

AGENDA SPOTKANIA:

9:00 – 9:15 – Rejestracja i powitalna kawa

9:15 – 10:50 – Panel A
> Jak wykorzystać różnorodne kanały komunikacji do zwiększenia wydajności działu obsługi klienta?
> BOK jako szansa na wyróżnienie swojej marki, zwiększenie lojalności Klientów i wsparcia Klientów.
> Telefon – dlaczego w dobie internetu jest wciąż ważnym kanałem komunikacji?
> Kompleksowe rozwiązania dla działu obsługi klienta.

10:50 – 11:00 – Przerwa kawowa

11:00 – 12:00 – Panel B
> Analiza danych i raporty niezbędne do usprawnienia obsługi klienta.
> Scenariusze wykorzystania nowoczesnego systemu CRM, Microsoft Dynamics 365 oraz rozwiązanie Focus Contact Center wraz z możliwościami integracji obydwu systemów.

 

ZAPRASZAMY