Linkedin
Facebook
Twitter
Blog

Zarządzaj obsługą Klienta w kryzysie z Dynamics 365 przez 6 miesięcy za darmo

Microsoft Dynamics 365 for Customer Service to kompleksowe rozwiązanie dla działów obsługi Klienta mające na celu szybszą oraz efektywniejszą obsługę zgłoszeń.

Wychodząc naprzeciw trudnej sytuacji w jakiej ostatnio znalazła się większość firm, Intersys, Złoty Partner Microsoft prezentuje dwufalowe działanie, które może pomóc odzyskać kontrolę nad pracą w działach obsługi klientów w kryzysowych momentach. Jeśli zajmujesz się obsługą call center, prowadzisz dział obsługi klienta lub Customer Service to Twój główny biznes – ta oferta jest dla Ciebie.

Oferujemy dostęp do narzędzi Microsoft Dynamics 365 for Customer Service przez 6 miesięcy za darmo.

Jeśli spełniasz warunki promocji, rejestrując się poprzez formularz kontaktowy, otrzymasz dostęp do narzędzi, które umożliwią połączenie wszystkich elementów obsługujących klientów w Twojej firmie, w jeden zintegrowany system.

Ponadto po rejestracji otrzymasz raport ekspertów Intersys, który może pomóc Twojej firmie w usprawnieniu działania obsługi klientów w czasach kryzysu, w których obecnie się znaleźliśmy. I który najprawdopodobniej będzie nam towarzyszył przez najbliższe miesiące kształtując nowy styl działania biznesu.

Mamy nadzieję, że dostarczane przez nas rozwiązania pomogą Twojej organizacji w utrzymaniu biznesu i klientów.

Aby wziąć udział w promocji:

  • Skontaktuj się z nami poprzez poniższy formularz rejestracyjny, podaj nazwę firmy, dane kontaktowe oraz liczbę użytkowników, którzy wymagają bezpłatnych licencji.
  • Zweryfikujemy czy są Państwo objęci promocją.
  • Podpisują Państwo zamówienie na ustaloną liczbę bezpłatnych licencji oraz umowę licencyjną Microsoft.
  • Jeszcze tego samego dnia mogą Państwo cieszyć się możliwością korzystania z systemu D365 for Customer Service

Więcej informacji o funkcjonalnościach narzędzia Microsoft Dynamics 365 for Customer Service znajduje się na naszym blogu.

Warunki promocji:

  • do 200 użytkowników,
  • 6 miesięcy za darmo od daty aktywacji,
  • scenariusze obsługi Klienta, na które wpływ ma obecny kryzys związany z pandemią COVID-19.

Intersys Group nie ma uprawnień do obsługi licencyjnej Klientów rządowych oraz instytucji publicznych.

Jeśli są Państwo organizacją typu Government lub Education prosimy o kontakt z Microsoft Polska w celu wskazania odpowiedniego partnera.

Zarejestruj swoją firmę aby uzyskać dostęp do systemu Microsoft Dynamics 365 for Customer Service.

Po rejestracji otrzymasz raport ekspertów Intersys, z którego dowiesz się jak zoptymalizować obsługę klienta w czasach kryzysu.

    Podając swój adres e-mail, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych przez Intersys Group sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy 01-793) przy ul. Rydygiera 15. Wyrażam zgodę na przekazywanie mi przez Intersys Group sp. z o.o. informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.