CAS Polska
Firma CAS to nowoczesna sieć produkcji i dystrybucji wag na skalę międzynarodową, a także posprzedażowy serwis i wsparcie techniczne klientów.

CAS zależało na przyspieszeniu realizacji usług i usprawnieniu pracy serwisantów w kilku oddziałach firmy
Automatyzacja obsługi klienta i realizowania zgłoszeń, wprowadzona dzięki Microsoft Dynamics CRM, usprawniła cały proces sprzedażowy i obsługowy firmy. Zapewniona została płynna komunikacja i przepływ informacji między specjalistami oraz oddziałami, a dzięki temu – wysoki poziom obsługi i polepszenie doświadczeń klientów we współpracy z firmą.
Automatyzacja obsługi klienta i realizowania zgłoszeń usprawniła cały proces sprzedażowy i obsługowy firmy
Zapewniona została płynna komunikacja i przepływ informacji między specjalistami oraz oddziałami, a dzięki temu – wysoki poziom obsługi i polepszenie doświadczeń klientów we współpracy z firmą.

Opinie o projekcie

Jerzy Migduła
.webp)
Piotr Błaszczyński
Pozostałe realizacje
.png)
WOLF Technika Grzewcza

Q4Net
.jpg)
Uniscale
Napisz do nas
Skontaktuj się z ekspertami Intersys, którzy doradzą w Twojej cyfrowej transformacji.