Change Management
Dynamics 365 to platforma, która bezustannie się rozszerza, dostarczając Klientom nowe możliwości. Wraz z rozwojem aplikacji biznesowych Microsoftu, podejście do wdrażania i utrzymywania systemów, w Intersys uległo zmianie. Aby wesprzeć Klientów w sytuacji ciągłej zmiany, w ramach współpracy zapewniamy wsparcie Customer Success Managera, doświadczonej, certyfikowanej osoby, w zakresie zarządzania procesem Change Managementu.
Podczas wdrożenia systemu informatycznego przeprowadzamy klientów zarówno przez analizę potrzeb, wdrożenie i proces utrzymania systemu jaki i zapewniamy wsparcie w zarządzaniu ludzką stroną zmiany podczas projektów IT.
Aby zapewnić:
Ø odpowiedni onboarding kluczowych użytkowników biorących udział w projekcie wdrożeniowym
Ø lepszą adopcję rozwiązania
Ø optymalizację platformy systemowej przy wykorzystaniu nieustannie zwiększających się możliwości, które zapewni Microsoft
Zgodnie z autorskim programem Intersys Customer Success Journey, wypracowanym na bazie doświadczeń zebranych z setek naszych wdrożeń, przeprowadzamy swoich klientów przez proces zarządzania zmianą.
Podczas projektu organizujemy warsztaty, spotkania, telekonferencje, w ramach których wspieramy klienta przy:
Ø generowaniu spodziewanych wartości biznesowych
Ø weryfikowaniu gotowości Klienta do transformacji cyfrowej
Ø budowie planu pomyślnej adopcji
Ø weryfikacji założonych celów
Ø optymalizacji wdrożonego systemu
Zarządzanie projektem z perspektywy operacyjnej i ludzkiej zapewnia naszym Klientom większe prawdopodobieństwo osiągnięcia stawianych przed wdrożeniem celów i realizacji projektu
w ustalonym budżecie i czasie. Dzięki wypracowanemu modelowi współpracy, zapewniamy lepsze customer experience, dzięki czemu współpracujemy z naszymi Klientami przy wielu projektach przez długie lata.