Automatyzacja Marketingu: DRUGA EDYCJA Spotkań Biznesowych Intersys
Serdecznie zapraszamy na drugą edycję bezpłatnych spotkań biznesowych skierowanych do osób dbających o marketing i rozwój biznesu w firmach produkcyjnych oraz usługowych, podczas których eksperci Intersys oraz Microsoft pokażą, jak zautomatyzować działania marketingowe oraz zwiększyć efektywność marketingu w generowaniu leadów.
👉 Email Marketing
👉 Kampanie Multichannel
👉 Precyzyjne targetowanie i klasyfikacja leadów
👉 Obsługa eventów online
👉 Analiza danych z użyciem dynamicznych raportów
Nasi eksperci zagłębiają się w każdy aspekt Twojej strategii marketingowej, zapewniając Ci narzędzia, których potrzebujesz, aby przenieść Twój biznes na wyższy poziom.
Zmień swoje kontakty w klientów.
Spotkaj się z ekspertami: Pawłem Krulikowskim, Adamem Sobczykiem oraz Michałem Skowrońskim, którzy zaprezentują, jak zbudować skuteczną strategię marketingową z użyciem narzędzi Marketing Automation, niezależnie od tego, czy masz do czynienia z dziesiątkami, czy tysiącami kontaktów. Zagłębią się w każdy aspekt wykorzystania Microsoft Dynamics 365 Marketing i PowerBI w analizie danych przy użyciu dynamicznych raportów oraz podzielą się wiedzą, której potrzebujesz, aby usprawnić działania marketingowe w Twojej firmie.
📢 Wydarzenie jest bezpłatne!
📢 Zapewnimy pyszny poczęstunek i kawę 🙂
📢 Możliwość zwiedzania Muzeum Polskiej Wódki
📢 Liczba miejsc ograniczona, Organizator potwierdzi rejestrację najpóźniej na tydzień przed spotkaniem
Prelegenci
Adam Sobczyk – Chief Commercial Officer @ Intersys
Z branżą nowych technologii konsumenckich oraz biznesowych związany od 10 lat. Na co dzień odpowiada za doradztwo w zakresie cyfrowej transformacji dla firm z obszaru EMEA oraz APAC. Posiada szeroką wiedzę o marketingu oraz sprzedaży B2B zdobytą w wielu przedsiębiorstwach, zarówno na stanowisku menedżerskim, handlowym jak i właścicielskim. Doradzał w zakresie kreowania strategii marketingowych oraz sprzedażowych na każdym etapie lejka sprzedażowego setkom przedsiębiorstw o zróżnicowanej wielkości oraz z różnych branż. Ewangelista dobrych praktyk związanych z adopcją podczas wdrażania aplikacji biznesowych, posiada doświadczenie w prowadzeniu projektów CRM, Marketing Automation oraz Business Intelligence. Pasjonat technologii konsumenckich i biznesowych oraz motoryzacji. Absolwent Wydziału Zarządzania, Uniwersytetu Warszawskiego. W Intersys pracuje od pięciu lat, odpowiada za strategię oraz jej egzekucję dla działu sprzedaży i marketingu.
Paweł Krulikowski – Head of Dynamics 365 CRM Department @ Intersys
Paweł związany jest z Microsoft Dynamics od 2014 roku. Wdrażał systemy klasy CRM w Polsce i za granicą (Austria, Holandia, Wielka Brytania) dla branży medialnej, sportów elektronicznych czy bankowości. W projektach pracował w rolach Konsultanta, Analityka oraz Project Managera. Z wykształcenia jest ekonomistą i politologiem. Uwielbia bezpośredni kontakt z Klientem i nowe wyzwania.
Michał Skowroński @Microsoft
Michał Skowroński reprezentuje w Microsoft wachlarz produktów z obszaru zarządzania relacjami z klientami (CRM) i odpowiada za marketing oraz strategię rynkową obecności tych rozwiązań w regionie Europy Środkowowschodniej. Dodatkowo, zajmuje się szerzeniem wiedzy w zakresie nowoczesnego podejścia do sprzedaży, obsługi klienta i marketingu z wykorzystaniem chmury i nowoczesnych technologii z rodziny Microsoft Dynamics 365.
Większość życia zawodowego Michał spędził na sprzedaży i szeroko pojętego doradztwa w obszarze aplikacji biznesowych. Jest autorem publikacji oraz prelegentem podczas wielu konferencji branżowych, w których promuje nowe trendy i metody zwiększenia efektywności w dziedzinie nowoczesnego Customer Experience.