Intersys Events Gdańsk: Wykorzystanie narzędzi CRM Sales i raportowania PowerBI

Intersys Events Gdańsk: Wykorzystanie narzędzi CRM Sales i raportowania PowerBI

Według raportu „Gra o rynek” przygotowanego przez redakcję Computerworld, ponad 71% respondentów wskazało 3 najważniejsze trendy w sprzedaży:

- dostosowanie oferty do Klienta,

- stały kontakt z Klientem offline/online,

- wykorzystanie mechanizmów sztucznej inteligencji

Jednocześnie, aż 41% deklaruje, iż nie posiada dedykowanego rozwiązania do obsługi procesu sprzedaży.

W odpowiedzi na ten dysonans w oczekiwaniach rynku, a możliwościach przedsiębiorstw zapraszamy na dedykowane warsztaty, podczas których:

  • Opowiemy, czemu Elon Musk sprzedaje samochody lepiej, niż inni producenci z kilkunastokrotnie dłuższym doświadczeniem na rynku!
  • Pokażemy, jak sprawić, aby Wasi Klienci kupowali ten sam produkt 444 razy drożej!
  • Omówimy badanie rynkowe Computerworld „Gra o Rynek”, w tym trendy w sprzedaży B2B.
  • Pokażemy wybrane scenariusze wykorzystania rozwiązań CRM oraz Business Intelligence adresujące trendy rynkowe, m. in.:
  • jak analizować obecną sytuację rynkową na podstawie danych z wielu źródeł i dostosowywać swoje działania, z wykorzystaniem sztucznej inteligencji,
  • jak prowadzić proces sprzedaży w pełni online lub offline,
  • współpraca z członkami zespołu i managerami,
  • robotyzacja powtarzalnych procesów

Dla kogo jest to spotkanie:

👉 Kadra menedżerska związana z obszarami sprzedaży, operacji, rozwoju biznesu, IT oraz zarządzania Microsoft.

Informacje przekazane na spotkaniu będą pigułką wiedzy o tym, jak rozwiązania IT nastawione na wsparcie biznesu pomogą w osiągnięciu pozycji lidera na rynku.

Uczestnicy otrzymają możliwość:

1. Pobrania unikalnego raportu Computerworld „Gra o Rynek”.

2. Dedykowanych warsztatów Dynamics 365.

📢 Wydarzenie jest bezpłatne!

📢 Zapewnimy pyszny poczęstunek i kawę.

📢 Liczba miejsc ograniczona, Organizator potwierdzi rejestrację najpóźniej na tydzień przed spotkaniem

Intersys to ekspert w zakresie dostarczania i optymalizacji informatycznych rozwiązań biznesowych, które zwiększają efektywność działania organizacji. Firma posiada wieloletnie doświadczenie we wdrożeniach systemów opartych o platformę technologiczną Microsoft i dostosowaniu ich do indywidualnych potrzeb klienta.

Intersys ma najbardziej doświadczony zespół wdrożeniowy w Polsce i cieszy się prestiżowym statusem Złotego Partnera Microsoft.

Intersys w liczbach:

  • na rynku od 2004 roku,
  • ponad 70 profesjonalistów na pokładzie,
  • ponad 200 zadowolonych Klientów,
  • więcej niż 350 zrealizowanych projektów opartych o technologie Microsoft.

Prelegenci

Adam Sobczyk – Chief Commercial Officer @ Intersys

Z branżą nowych technologii konsumenckich oraz biznesowych związany od 10 lat. Na co dzień odpowiada za doradztwo w zakresie cyfrowej transformacji dla firm z obszaru EMEA oraz APAC. Posiada szeroką wiedzę o marketingu oraz sprzedaży B2B zdobytą w wielu przedsiębiorstwach, zarówno na stanowisku menedżerskim, handlowym jak i właścicielskim. Doradzał w zakresie kreowania strategii marketingowych oraz sprzedażowych na każdym etapie lejka sprzedażowego setkom przedsiębiorstw o zróżnicowanej wielkości oraz z różnych branż. Ewangelista dobrych praktyk związanych z adopcją podczas wdrażania aplikacji biznesowych, posiada doświadczenie w prowadzeniu projektów CRM, Marketing Automation oraz Business Intelligence. Pasjonat technologii konsumenckich i biznesowych oraz motoryzacji. Absolwent Wydziału Zarządzania, Uniwersytetu Warszawskiego. W Intersys pracuje od pięciu lat, odpowiada za strategię oraz jej egzekucję dla działu sprzedaży i marketingu.

Paweł Krulikowski – Head of Dynamics 365 CRM Department @ Intersys

Paweł związany jest z Microsoft Dynamics od 2014 roku. Wdrażał systemy klasy CRM w Polsce i za granicą (Austria, Holandia, Wielka Brytania) dla branży medialnej, sportów elektronicznych czy bankowości. W projektach pracował w rolach Konsultanta, Analityka oraz Project Managera. Z wykształcenia jest ekonomistą i politologiem. Uwielbia bezpośredni kontakt z Klientem i nowe wyzwania.

26.7.2022
13:00
/
/
Wydarzenie archiwalne
Brak miejsc

No items found.
Dziękujemy!
Twoja wiadomość została wysłana prawidłowo. W krótce się z Tobą skontaktujemy.
Uups! Coś poszło nie tak. Spróbuj jeszcze raz.

Pozostałe wydarzenia

24

.

09

2024

Microsoft Polska