Warsztaty dla Obecnych Klientów Intersys: Rozwój platformy Dynamics 365
Cieszymy się, że jesteście z nami kolejny rok. Po sukcesie zeszłorocznych warsztatów,które realizowaliśmy w naszej siedzibie, postanowiliśmy kolejny raz zorganizować spotkanie dla Naszych Klientów, abyście mogli poznać najnowsze trendy i innowacyjne rozwiązania w obszarze Dynamics 365. Przygotowaliśmy dla Was intensywny dzień pełen wiedzy, inspiracji i praktycznych wskazówek, które pozwolą Wam wykorzystać potencjał platformy Dynamics 365 na maksimum.
Agenda warsztatów:
Quo vadis Dynamics 365 - plany rozwoju platformy Dynamics 365 na 2024 rok - Rozpoczniemy od przedstawienia fascynującej podróży, którą planujemy na kolejny rok. Odkryjcie, jakie nowości, funkcje i usprawnienia czekają na Was w platformie Dynamics 365.
AI CRM - inteligentny system do automatycznej obsługi Klientów - Poznacie potencjał sztucznej inteligencji w obszarze zarządzania relacjami z klientami.Dowiecie się, jakie możliwości oferuje inteligentny system do automatycznej obsługi klientów, który zapewnia personalizację, efektywne zarządzanie danymi i zwiększa satysfakcję klientów.
Power Platform, czyli interaktywne i responsywne aplikacje, które automatyzują procesy biznesowe - Odkryjecie, jak stworzyć interaktywne i responsywne aplikacje za pomocą Power Platform. Poznajcie narzędzia, które umożliwiają automatyzację procesów biznesowych i usprawnienie codziennych działań w Waszej organizacji.
Power Pages - Portal B2B Dostarcz informacje swoim Klientom w jednym miejscu - Dowiecie się, jak za pomocą Power Pages stworzyć portal B2B, który umożliwi dostarczanie informacji i usług Waszym klientom w jednym miejscu. Zyskajcie przewagę konkurencyjną, oferując wygodę i spersonalizowane doświadczenie dla swoich partnerów biznesowych.
Business Central - kierunek rozwoju aplikacji chmurowej - Przeanalizujemy perspektywy rozwoju aplikacji chmurowych na przykładzie Business Central.Poznajcie najnowsze trendy i strategie w obszarze chmurowego zarządzania przedsiębiorstwem oraz korzyści wynikające z wdrożenia Business Central.
Rozwiązania ISV - przegląd i korzyści dla Twojej organizacji (Dodatki do Contini, Nowości It.Integro t.j. KSeF, Cash Desk, Bonus&Accruals) - Dowiecie się, jakie rozwiązania ISV mogą zrewolucjonizować Waszą organizację. Przeanalizujemy różne dodatki, takie jak Contini, KSeF, Cash Desk, Bonus&Accruals, i przedstawimy korzyści, jakie niosą dla Waszego biznesu.
Kadry i Płace - Skuteczne zarządzanie danymi pracowników, umowami i wynagrodzeniami -Poznacie narzędzia, które ułatwią zarządzanie danymi pracowników, umowami i wynagrodzeniami. Wdrożenie skutecznych rozwiązań kadrowo-płacowych pozwoli uniknąć błędów, zoptymalizować procesy i skoncentrować się na strategicznych aspektach działalności.
Case Study z wdrożenia - zwinne podejście do realizacji Projektu - Przyjrzymy się praktycznemu przypadkowi wdrożenia i zaprezentujemy zwinne podejście do realizacji projektu. Dowiecie się, jak skutecznie wprowadzać innowacje i osiągać sukces w implementacji rozwiązań Dynamics 365.
Supportis- Tips and tricks jak owocnie korzystać z portalu serwisowego - Poznacie najważniejsze wskazówki, triki i funkcje portalu serwisowego Supportis.Zwiększcie swoją efektywność i optymalizujcie korzystanie z dostępnych narzędzi, aby szybko rozwiązywać problemy i podnosić jakość naszej współpracy.
Cyfrowa Transformacja - Czy twoja firma jest na nią gotowa? - Zakończymy nasze warsztaty dyskusją na temat cyfrowej transformacji. Porozmawiamy o tym, jak przygotować swoją firmę na zmiany, jakie niesie ze sobą era cyfrowa, i jak osiągnąć sukces w transformacji biznesowej.
Dołączcie do nas na tych niezwykłych warsztatach, które dostarczą Wam praktycznej wiedzy,inspiracji i możliwości nawiązania cennych kontaktów. Zarezerwujcie swoje miejsce już teraz i przełamcie granice możliwości w obszarze Dynamics 365!
Na spotkanie zapraszamy:
· Obecnych Klientów Intersys
· Maksymalnie dwóch przedstawicieli z danej firmy
Firmy, które rozważają scenariusze wykorzystanie sztucznej inteligencji w swojej organizacji
Właścicieli,Członków Zarządów, dyrektorów sprzedaży, marketingu, finansów, IT oraz działów obsługi Klienta
📅 DATA: 22.08.2023
⌚️ GODZINA: 09:00 – 16:00
📍 LOKALIZACJA: Biuro Intersys (MYSŁOWICKA 3, 01-612 WARSZAWA)
Warsztaty są rekomendowane dla kadry zarządczej naszych Klientów,
która poszukuje sposobów na zmaksymalizowanie wydajności i skuteczności działań swoich zespołów.
Wydarzenie jest TYLKO dla obecnych klientów Intersys