Intersys Events: Sprzedaż bez chaosu - CRM, który naprawdę działa

Intersys Events: Sprzedaż bez chaosu - CRM, który naprawdę działa
Już 24.09.2024 odbędą się bezpłatne warsztaty sprzedażowe, podczas których eksperci Intersys i Microsoft odpowiedzą na pytanie "W jakich obszarach sprzedaży AI jest usprawnieniem, a gdzie wprowadzenie automatyzacji sztucznej inteligencji jest nieefektywne?".
Automatyzacja procesów biznesowych to przyszłość, która już jest z nami. Jednak jak każda technologia, także automatyzacja wymaga przemyślanej implementacji. Bezmyślne i pochopne wdrożenie automatyzacji w CRM może przynieść więcej problemów niż korzyści – od błędów w procesach po spadek efektywności.

Na warsztatach omówimy i pokażemy:
  • robotyzację powtarzalnych aktywności sprzedażowych takich jak raportowanie aktywności czy zbieranie danych o Klientach
  • demo na żywo wybranych scenariuszy wykorzystania platform Microsoft Dynamics 365 CRM oraz PowerBI, z uwzględnieniem scenariuszy wsparcia przez sztuczną inteligencję Copilot
  • polecenia w Copilot które w minuty usprawnią działania sprzedażowe
  • badanie rynkowe Computerworld „Gra o Rynek”, w tym trendy w sprzedaży B2B

Dla kogo jest to spotkanie:

Kadra menedżerska związana z obszarami sprzedaży, operacji, rozwoju biznesu, IT oraz zarządzania w firmach usługowych oraz produkcyjnych/dystrybucyjnych.

 

Zarezerwuj miejsce na spotkaniu!

📅 DATA: 24.09.2024

⏰  9:00 - 12:00 Sesja dla firm usługowych

⏰ 13:00 - 16:00 Sesja dla firm produkcyjnych/dystrybucyjnych

📍 GDZIE: Microsoft Polska (Al. Jerozolimskie 195A, 02-222 Warszawa)

Uczestnicy otrzymają możliwość:

👉 pobrania unikalnego raportu Computerworld „Gra o Rynek”

👉 dedykowanych warsztatów Microsoft Dynamics 365

 

📢 Wydarzenie jest bezpłatne!

📢 Zapewnimy pyszny poczęstunek i kawę :)

📢 Liczba miejsc ograniczona

O Intersys: Firma Intersys Group Sp. z o.o. została założona w czerwcu 2004 roku. Specjalizujemy się w dostarczaniu najwyższej jakości informatycznych produktów biznesowych oraz usług związanych z ich skutecznym uruchomieniem.

Intersys to ekspert w zakresie dostarczania i optymalizacji informatycznych rozwiązań biznesowych, które zwiększają efektywność działania organizacji. Firma posiada wieloletnie doświadczenie we wdrożeniach systemów opartych o platformę technologiczną Microsoft i dostosowaniu ich do indywidualnych potrzeb klienta.

Intersys ma najbardziej doświadczony zespół wdrożeniowy w Polsce i cieszy się prestiżowym statusem Złotego Partnera Microsoft!

Intersys w liczbach:
  • na rynku od 2004 roku,
  • prawie 100 profesjonalistów na pokładzie,
  • ponad 220 zadowolonych Klientów,
  • więcej niż 350 zrealizowanych projektów opartych o technologie Microsoft.

Prelegenci:

Adam Sobczyk – Chief Commercial Officer @Intersys

Z branżą nowych technologii konsumenckich oraz biznesowych związany od 10 lat. Ewangelista dobrych praktyk związanych z adopcją podczas wdrażania aplikacji biznesowych, posiada doświadczenie w prowadzeniu projektów CRM, Marketing Automation oraz Business Intelligence. W Intersys pracuje od pięciu lat, odpowiada za strategię oraz jej egzekucję dla działu sprzedaży i marketingu.

Paweł Krulikowski – Head of Dynamics 365 CRM Department @Intersys

Paweł związany jest z Microsoft Dynamics od 2014 roku. Wdrażał systemy klasy CRM w Polsce i za granicą (Austria, Holandia, Wielka Brytania) dla branży medialnej, sportów elektronicznych czy bankowości. W projektach pracował w rolach Konsultanta, Analityka oraz Project Managera. Z wykształcenia jest ekonomistą i politologiem. Uwielbia bezpośredni kontakt z Klientem i nowe wyzwania.

Alicja Czerwińska - Dynamics CRM Consultant @Intersys

Alicja jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Dzięki pracy przy projekcie największej inwestycji przemysłowej w Polsce, miała okazję pracować przy wprowadzaniu modułu SAP SD i CRM. Implementacja tych systemów pozwoliła jej na zdobycie doświadczenia w zakresie IT zarówno od strony technicznej, jak i biznesowej. Obecnie dla Alicji niezwykle istotna jest komunikacja między klientem a konsultantem oraz wnikliwa analiza systemu CRM dla klienta.

Michał Skowroński - Business Applications Customer Experience Category Lead for Central Europe, Middle East and Africa @Microsoft

Michał reprezentuje w Microsoft wachlarz produktów z obszaru zarządzania relacjami z klientami (CRM) i odpowiada za marketing oraz strategię rynkową obecności tych rozwiązań w regionie Europy Środkowowschodniej. Dodatkowo, zajmuje się szerzeniem wiedzy w zakresie nowoczesnego podejścia do sprzedaży, obsługi klienta i marketingu z wykorzystaniem chmury i nowoczesnych technologii z rodziny Microsoft Dynamics 365. Większość życia zawodowego spędził w sprzedaży i szeroko pojętym doradztwie w obszarze aplikacji biznesowych. Jest autorem publikacji oraz prelegentem podczas wielu konferencji branżowych, w których promuje nowe trendy i metody zwiększenia efektywności w dziedzinie nowoczesnego Customer Experience. 

Łukasz Biegański – BDM & Cloud Presales @TD Synnex

Od ponad 10 lat związany branżą IT, a od ponad 7 z rozwiązaniami Microsoft. Początki pracy zawodowej to firmy z branży telekomunikacyjnej, między innymi Polkomtel, NOKIA, HTC i HMD. Następnie współpracował z Microsoft Polska, gdzie na różnych stanowiskach wspierał działy Retail, OEM i MMDS. Obecnie pełni rolę konsultanta rozwiązań chmurowych oraz opiekuje się klientami z ramienia TD SYNNEX Polska. Jego rolą jest doradztwo i maksymalizacja wykorzystania rozwiązań chmurowych Microsoft w modelu SaaS.

* Rejestrując się na wydarzenie, wyrażają Państwo zgodę na udostępnienie wizerunku na potrzeby promocji eventu w social media i artykułach marketingowych. Liczba miejsc ograniczona, Intersys zastrzega sobie prawo do potwierdzenia rejestracji wybranym osobom. Wydarzenie nie jest przeznaczone dla firm z kanału partnerskiego Microsoft. Prosimy o rejestracje maksymalnie 2 osoby z jednej firmy.

No items found.
Dziękujemy!
Twoja wiadomość została wysłana prawidłowo. W krótce się z Tobą skontaktujemy.
Uups! Coś poszło nie tak. Spróbuj jeszcze raz.

Pozostałe wydarzenia

08

.

07

2024

Youtube / Spotify / Apple Podcast