Sprzedaż, marketing i obsługa Klienta w erze Sztucznej Inteligencji – co przyniesie przyszłość...

Sprzedaż, marketing i obsługa Klienta w erze Sztucznej Inteligencji – co przyniesie przyszłość...
Zapraszamy na wyjątkowe wydarzenie, które zmieni sposób, w jaki myślicie o biznesie!

Nasza era jest erą przemian. Zmiany zachodzą szybciej niż kiedykolwiek wcześniej, a technologia odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu przyszłości biznesu. Dla firm, które nie nadążają za trendami, rynek staje się coraz bardziej nieosiągalny. Dlatego właśnie chcemy Was serdecznie zaprosić na naszą konferencję, która odkryje przed Wami sekrety sukcesu w nowoczesnym biznesie, wspieranym przez sztuczną inteligencję.

🚀 Dlaczego sztuczna inteligencja jest niezbędna dla działów sprzedaży, marketingu i obsługi Klienta w Twojej firmie?

Dane rynkowe nie pozostawiają złudzeń - firmy, które wykorzystują sztuczną inteligencję w sprzedaży, marketingu i obsłudze klienta, są teraz liderami w swoich branżach. Według raportu McKinsey, firmy wykorzystujące AI w procesach biznesowych osiągają o 20% wyższe marże operacyjne niż konkurencja.

Ale to nie wszystko. Zgodnie z prognozami Gartner, do 2025 roku 85% interakcji między firmami a klientami będzie obsługiwanych przez sztuczną inteligencję. Czy Twoja firma jest gotowa na tę przyszłość?

🔥 Czego możesz spodziewać się na naszej konferencji?
  • Najnowsze trendy AD 2023 -  Dowiedz się, jakie są najnowsze trendy w wykorzystywaniu sztucznej inteligencji w biznesie.
  • Studia przypadków -  Poznaj historie firm, które zrewolucjonizowały swoje branże dzięki AI.

👉 DEMO aplikacji biznesowych Microsoft Dynamics 365 na żywo:

o  Marketing Automation – jak AI wspiera m.in. przy kreowaniu spersonalizowanego kontentu, inteligentnych mailingów, automatycznych dopasowań segmentów, organizacji eventów, planowaniu postów na Social Media oraz wiele innych.

o  CRM – pokażemy m.in. wsparte sztuczną inteligencją podpowiedzi w procesie sprzedaży, automatyczne podsumowania spotkań, kwalifikacje szans sprzedażowych, przygotowywanie ofert czy priorytetyzowanie procesów handlowych oraz wsparte machine learningiem prowadzenie konwersacji handlowych i generowanie podpowiedzi cross i up sell.

o  Customer Service – pokażemy m.in. jak działa inteligentna baza wiedzy, chat boty wsparte Chatem GPT oraz zautomatyzowana komunikacja mailowa.

👉 DEMO platformy low code Power Platform:

o  Power Apps – środowisko do inteligentnego tworzenia aplikacji biznesowych

o  PowerBI – zaawansowana analityka i predykcja danych

o  Power Pages – zautomatyzowane portale dla Klientów i partnerów biznesowych

 

👋 Dla kogo przeznaczone jest to spotkanie:

  • Kadry managerskiej, Zarządów, przedstawicieli obszarów biznesowych sprzedaż, marketing, obsługa Klienta
  • Firmy z sektora SMB oraz Corporate
  • Wszystkie branże

Konkurs!

Uwaga, na koniec konferencji zostanie przeprowadzony konkurs, w którym można wygrać indywidualne warsztaty z ekspertami Intersys o wartości 11.500 pln netto, w których wyniku zostanie przygotowana możliwa roadmapa wdrożenia sztucznej inteligencji w Państwa organizacji.

Nie pozostawaj w tyle! Dołącz do naszej konferencji i zobacz, jak sztuczna inteligencja może zmienić Twoją firmę na lepsze. Rejestracja jest już otwarta, miejsca są ograniczone, więc nie zwlekaj!

Bądź częścią przyszłości. Bądź częścią sukcesu. Do zobaczenia na konferencji!

Prelegenci:

Adam Sobczyk – Chief Commercial Officer @ Intersys

Z branżą nowych technologii konsumenckich oraz biznesowych związany od ponad 10 lat. Na co dzień odpowiada za doradztwo w zakresie cyfrowej transformacji dla firm z obszaru EMEA oraz APAC. Posiada szeroką wiedzę o marketingu oraz sprzedaży B2B zdobytą w wielu przedsiębiorstwach, zarówno na stanowisku menedżerskim, handlowym jak i właścicielskim. Doradzał w zakresie kreowania strategii marketingowych oraz sprzedażowych na każdym etapie lejka sprzedażowego setkom przedsiębiorstw o zróżnicowanej wielkości oraz z różnych branż. Ewangelista dobrych praktyk związanych z adopcją podczas wdrażania aplikacji biznesowych, posiada doświadczenie w prowadzeniu projektów CRM, Marketing Automation oraz Business Intelligence. Pasjonat technologii konsumenckich ibiznesowych oraz motoryzacji. Absolwent Wydziału Zarządzania, Uniwersytetu Warszawskiego. Aktualnie poza prowadzeniem kilku startupów technologicznych oraz ecommerce, pracuje od siedmiu lat w Intersys, odpowiada za strategię działu sprzedaży i marketingu.

Paweł Krulikowski – Head of Dynamics 365 CRM Department @ Intersys

Paweł związany jest z Microsoft Dynamics od 2014 roku. Wdrażał systemy klasy CRM w Polsce i za granicą (Austria, Holandia, Wielka Brytania) dla branży medialnej, sportów elektronicznych czy bankowości. W projektach pracował w rolach Konsultanta, Analityka oraz Project Managera. Z wykształcenia jest ekonomistą i politologiem. Uwielbia bezpośredni kontakt z Klientem i nowe wyzwania.

Weronika Urban - Dynamics CRM Consultant @ Intersys

Zanim zaczęła pracę w Intersys, Weronika zajmowała się analizą i dostosowywaniem systemu do potrzeb użytkowników oraz szkoleniem użytkowników. Aktualnie kształci się w kierunku analizy biznesowej na SGH. W Intersys pracuje na stanowisku Dynamics CRM Consultant w zespole Pawła Krulikowskiego i cieszy się z możliwości rozwoju w tym obszarze. Jest wyróżniającym się członkiem zespołu - ma za sobą projekt, gdzie praktycznie samodzielnie wdrożyła u jednego z naszych Klientów dość nowe dla nas rozwiązanie - Project Service Automation.

Anna Sufa - Customer Success Manager @ Intersys

Pasjonatka strategii Customer First. Zawsze priorytetowo traktuje potrzeby klienta. Energiczna i zaangażowana Customer Success Manager.

*Rejestrując się na wydarzenie wyrażają Państwo zgodę na udostępnienie wizerunku na potrzeby promocji eventu w social media i artykułach marketingowych.

Liczba miejsc ograniczona. Intersys zastrzega sobie prawo do potwierdzenia rejestracji wybranym osobom.

Wydarzenie nie jest przeznaczone dla firm z kanału partnerskiego Microsoft.

Prosimy o rejestracje maksymalnie 2 osoby z jednej firmy.

26.9.2023
10:00
/
/
Wydarzenie archiwalne
Brak miejsc

No items found.
Dziękujemy!
Twoja wiadomość została wysłana prawidłowo. W krótce się z Tobą skontaktujemy.
Uups! Coś poszło nie tak. Spróbuj jeszcze raz.

Pozostałe wydarzenia

13

.

11

2024

Microsoft Teams