Webinar: Jak połączyć CRM i Contact Center, by zwiększyć sprzedaż i jakość obsługi?
.png)
Przekształć swoją sprzedaż i obsługę klienta dzięki Microsoft Dynamics 365 Sales i Focus Contact Center!
Jeśli jesteś zainteresowany poznaniem wszystkich możliwości rozwiązań biznesowych Microsoft i Focus - w kwietniu organizujemy warsztaty siedzibie Microsoft. Zanim jednak przejdziemy do głównego wydarzenia, zapraszamy do poznania Dynamics 365 i FCC na webinarze.
Dołącz do naszego webinaru, aby dowiedzieć się, w jaki sposób CRM Microsoft Dynamics 365 Sales i Focus Contact Center mogą zrewolucjonizować Twoją strategię biznesową i obsługę obecnych klientów. Odkryj najlepsze praktyki i spostrzeżenia z polskiego rynku, aby zmaksymalizować swój potencjał biznesowy!
W coraz bardziej cyfrowym świecie zdolność do efektywnego zarządzania relacjami z klientami i wykorzystywania danych do strategicznych spostrzeżeń ma kluczowe znaczenie. Microsoft Dynamics 365 i Power BI oferują potężne narzędzia do poprawy wyników sprzedaży i uzyskania dogłębnych informacji o klientach. Ten webinar zapewni Ci wiedzę i umiejętności potrzebne do skutecznego wykorzystania narzędzi w celu poszerzenia horyzontów sprzedaży.
💡 Dlaczego warto wziąć udział?
- Zwiększ efektywność sprzedaży z Microsoft Dynamics 365: Dowiedz się, jak usprawnić procesy sprzedażowe i poprawić wskaźniki konwersji dzięki zaawansowanym narzędziom oferowanym przez Dynamics 365 Sales.
- Popraw jakość obsługi klienta z Focus Contact Center: Odkryj, jak integracja wszystkich kanałów komunikacji – telefon, e-mail, SMS, czat – w jednym systemie może podnieść jakość obsługi klienta i zwiększyć efektywność zespołu.
- Wykorzystaj możliwości AI wbudowane w najnowsze rozwiązania Microsoft i FCC: sztuczna inteligencja może zrewolucjonizować sposób, w jaki zarządzacie relacjami z klientami. Automatyzacja procesów sprzedażowych, personalizacja i lepsze wskaźniki to tylko niektóre z zalet, które oferuje ten inteligentny system.
- Demo konektora który łączy system CRM Microsoft z Focus Contact Center: Zaprezentujemy możliwości połączenia FCC z CRM oraz scenariusze wykorzystania takiego połączenia między systemami.
Zapraszamy:
- Przedstawicieli małych, średnich i dużych firm, które chcą poznać aplikacje biznesowe i sztuczną inteligencję od Microsoft 🤝
- Właścicieli, Członków Zarządów, dyrektorów sprzedaży, marketingu, finansów, IT i obsługi Klienta 🚀
- Firmy, które rozważają wdrożenie nowych technologii, takich jak Dynamics 365 i AI w swojej organizacji
📅 DATA: 25.03.2025
⏰ 10:00 - 11:00
📍 GDZIE: Microsoft Teams
Prelegenci:
%20(1).jpg)
Adam Sobczyk – Chief Commercial Officer @Intersys
Z branżą nowych technologii konsumenckich oraz biznesowych związany od ponad 10 lat. Na co dzień odpowiada za doradztwo w zakresie cyfrowej transformacji dla firm z obszaru EMEA oraz APAC. Posiada szeroką wiedzę o marketingu oraz sprzedaży B2B zdobytą w wielu przedsiębiorstwach, zarówno na stanowisku menedżerskim, handlowym jak i właścicielskim. Ewangelista dobrych praktyk związanych z adopcją podczas wdrażania aplikacji biznesowych, posiada doświadczenie w prowadzeniu projektów CRM, Marketing Automation oraz Business Intelligence.
.jpg)
Paweł Krulikowski - Head of Dynamics CRM Department @Intersys
Paweł związany jest z Microsoft Dynamics od 2014 roku. Wdrażał systemy klasy CRM w Polsce i za granicą(Austria, Holandia, Wielka Brytania) dla branży medialnej, sportów elektronicznych czy bankowości. W projektach pracował w rolach Konsultanta, Analityka oraz Project Managera. Z wykształcenia jest ekonomistą i politologiem. Uwielbia bezpośredni kontakt z Klientem i nowe wyzwania.