Webinar: Marketing Automation od Microsoft - zobacz jak pracują najlepsi!
Microsoft Dynamics 365 Customer Insights dostarcza pełny zakres informacji o działaniach zespołów sprzedaży i marketingu oraz ich efektywności. Umożliwia wyciąganie wniosków ze zrealizowanych aktywności i stawianie rozwojowych, a jednocześnie realistycznych celów na przyszłość, a także przekazywanie bieżących uwag i wskazówek. Pełna integracja z Office 365, pocztą Outlook, komunikatorem Teams czy OneNote pozwala na dynamiczną komunikację i wymianę wiedzy.
Podczas naszego spotkania omówimy trendy rynkowe w marketingu firm usługowych oraz zaprezentujemy funkcjonowanie Microsoft Dynamics 365 Customer Insights - Pomoże Twojej organizacji zapewniać klientom wyjątkowe doświadczenia. Stanowi podstawę do tworzenia naprawdę spersonalizowanych, responsywnych i połączonych podróży klientów w zespołach sprzedaży, marketingu i usług.
🚀 Połączona platforma danych klientów i koordynacja podróży w czasie rzeczywistym umożliwiają Twoim zespołom odkrywanie nowych spostrzeżeń i zapewnianie spersonalizowanych doświadczeń klientów. Pożegnaj fragmentaryczne dane i czasochłonne ręczne tworzenie treści. Zwiększ swoją kreatywność dzięki rekomendowanym pomysłom na treści z Copilot w Customer Insights.
Przełam bariery dla swoich zespołów w dostępie do danych i segmentów docelowych.
🚀 Analitycy danych mogą ujednolicić dane transakcyjne, demograficzne i behawioralne, aby uzyskać całościowy obraz klientów. Wzbogacaj dane swoich klientów, aby dowiedzieć się więcej o ich zainteresowaniach, korzystaniu z produktów lub wykorzystać dane rynkowe.
🚀 Copilot w Customer Insights pozwala im używać języka naturalnego do eksplorowania, analizowania i rozumienia danych klientów oraz odkrywania nowych spostrzeżeń.
🚀 Marketerzy mogą własnymi słowami opisać pożądane wyniki i pozwolić Copilotowi na płynne tworzenie nowych segmentów i ścieżek klientów. Mogą także uprościć tworzenie treści dzięki rekomendacjom tekstowym i graficznym, które można dostosować do potrzeb Twojej marki i odbiorców.
🚀 Sprzedawcy otrzymują płynną informację od swojego zespołu marketingowego z ujednoliconym harmonogramem interakcji z klientami, priorytetowymi potencjalnymi klientami i spersonalizowanymi rekomendacjami produktów.Agenci obsługi klienta mogą ustalać priorytety i personalizować poziom usług, aby zapewnić najlepszą obsługę z wglądem w przewidywaną wartość długoterminową klienta.
Spotkaj się z naszymi ekspertami: Alicją Czerwińską, Pawłem Krulikowskim i Adamem Sobczykiem, który zaprezentują jak zbudować skuteczną strategię marketingową z użyciem narzędzi Marketing Automation, niezależnie od tego czy masz do czynienia z dziesiątkami, czy tysiącami kontaktów. Zagłębią się w każdy aspekt wykorzystania Microsoft Dynamics 365 Customer Insights i PowerBI w analizie danych przy użyciu dynamicznych raportów oraz podzielą się wiedzą, której potrzebujesz, aby usprawnić działania marketingowe w Twojej firmie.
Data: 19.11.2024r.
Godzina: 10:00 - 11:30
Miejsce: Microsoft Teams
Prelegenci:
Adam Sobczyk – Chief Commercial Officer @Intersys
Z branżą nowych technologii konsumenckich oraz biznesowych związany od 10 lat. Ewangelista dobrych praktyk związanych z adopcją podczas wdrażania aplikacji biznesowych, posiada doświadczenie w prowadzeniu projektów CRM, Marketing Automation oraz Business Intelligence. W Intersys pracuje od pięciu lat, odpowiada za strategię oraz jej egzekucję dla działu sprzedaży i marketingu.
Paweł Krulikowski – Head of Dynamics 365 CRM Department @Intersys
Paweł związany jest z Microsoft Dynamics od 2014 roku. Wdrażał systemy klasy CRM w Polsce i za granicą (Austria, Holandia, Wielka Brytania) dla branży medialnej, sportów elektronicznych czy bankowości. W projektach pracował w rolach Konsultanta, Analityka oraz Project Managera. Z wykształcenia jest ekonomistą i politologiem. Uwielbia bezpośredni kontakt z Klientem i nowe wyzwania.
Alicja Czerwińska - Dynamics CRM Consultant @Intersys
Alicja jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Dzięki pracy przy projekcie największej inwestycji przemysłowej w Polsce, miała okazję pracować przy wprowadzaniu modułu SAP SD i CRM. Implementacja tych systemów pozwoliła jej na zdobycie doświadczenia w zakresie IT zarówno od strony technicznej, jak i biznesowej. Obecnie dla Alicji niezwykle istotna jest komunikacja między klientem a konsultantem oraz wnikliwa analiza systemu CRM dla klienta.