Compendium Centrum Edukacyjne
Compendium Centrum Edukacyjne od 2000 roku dostarcza autoryzowane oraz autorskie szkolenia dla branży IT w Polsce oraz Europie Środkowo-Wschodniej.
Głównym celem wdrożenia systemów MS Dynamics 365 Marketing oraz Sales było usprawnienie i zautomatyzowanie procesów
Wdrożenie nowoczesnego rozwiązania opartego na chmurze przyczyniło się do szybszego i łatwiejszego dostępu do wszystkich informacji, które są niezbędne do realizacji zaimplementowanych procesów biznesowych, a dzięki ich zautomatyzowaniu usprawni i ułatwi ich obsługę.
Na etapie analizy procesów zdefiniowano następujące cele dla wdrożenia nowych systemów CRM oraz Marketing Automation
Widok klienta 360 stopni, jakie szkolenia klient i jego pracownicy odbyli i jakimi produktami są jeszcze potencjalnie zainteresowani. Skoncentrowanie działań marketingowych i handlowych na konkretnych grupach odbiorców. Usprawnienie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej podczas obsługi terminów szkoleń.
Marketing Automation
Pracownicy są w stanie właściwie dostosować swój przekaz do odbiorcy, angażując go, umacniając relacje i zwrócić uwagę na nowości w firmie.
Planowanie terminów szkoleń
Usprawnienie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej podczas obsługi terminów szkoleń.
E-mail marketing
Personalizowanie i odpowiednie targetowanie komunikacji do Klientów.
Raportowanie
Firma może łatwiej śledzić historię zaangażowania Klientów oraz rozwiązywać problemy i świadczyć bardziej wydajnie usługi.
CCE jest w stanie zrobić więcej w krótszym czasie - firma korzysta z modułu Marketing, aby docierać do tysięcy Klientów
Opinie o projekcie
Bartosz Niepsuj
Adam Sobczyk
Pozostałe realizacje
Q4Net
GM System
Mazars Audyt
Napisz do nas
Skontaktuj się z ekspertami Intersys, którzy doradzą w Twojej cyfrowej transformacji.