Morpheus – tunning CRM dla obsługi klienta
Arystoteles mawiał, że mniejsze rzeczy trzeba poświęcać dla większych. To stwierdzenie sprawdza się także w przypadku systemu Microsoft Dynamics, rozwiązania projektow...
Opublikowany
24.4.2019
Polisa na rozwój biznesu. CRM For Agents
Henry Ford swego czasu mawiał: „Firma, która zajmuje się wyłącznie zarabianiem pieniędzy to kiepska firma”. Myślę, że tym jednym zdaniem napisał prawie kompletny podrę...
Opublikowany
10.1.2018
CRM w myśl Einsteina
„Sprawy powinny być tak proste, jak to tylko możliwe – ale nie prostsze.” To oczywiście cytat z Alberta Einsteina i o tym właśnie dzisiaj będzie wpis – o funkcjonalnym...
Opublikowany
4.9.2017
Zintegruj Dynamics 365 z IoT
Kolejny krok transformacji cyfrowej, integracja 365 z IoT, otwiera następne drzwi do świata nieograniczonych możliwości. Na początek przybliżę pojęcie IoT...
Opublikowany
28.8.2017
Przychodzi analityk do lekarza, czyli co i jak badamy przed wdrożeniem systemu
Tym razem będzie kilka słów o technikach analizy, podejściu, narzędziach i o tym co wspólnego analityk ma z lekarzem.
Kiedy przychodzimy do organizacji, która zamówił...
Opublikowany
16.8.2017
“Po co mi ta analiza?” – czyli dlaczego warto mieć analityka przy wdrożeniu
O problemach na projektach i roli analizy już pisaliśmy. Nie jest tajemnicą, dlaczego nie wolno oszczędzać na analizie i z jakimi problemami najczęściej trzeba się zmi...
Opublikowany
17.7.2017