Biznes bez barier - Jak Low Code i No Code automatyzują i optymalizują procesy
Czy wiesz, że według najnowszych danych rynkowych, organizacje wykorzystujące platformy low code i no code osiągają średnio o 50% szybszy rozwój i dostarczanie aplikacji biznesowych?
W rzeczywistości, 67% firm uważa te platformy za niezbędne narzędzia do efektywnej transformacji cyfrowej.
Czy jesteś gotowy, aby wykorzystać potencjał rozwiązań low code i no code?
Dołącz do nas na zbliżających się warsztatach, aby poznać, jak te platformy napędzają innowacje i umożliwiają elastyczność biznesową w dzisiejszym konkurencyjnym otoczeniu.
Nie przegap okazji, aby pozostać krok przed innymi – zarezerwuj swoje miejsce już teraz!
Dowiedz się jak wykorzystywać najnowsze narzędzia Microsoft Power Platform (No-Code i Low-Code), które radykalnie zmieniają sposób tworzenia i skalowania aplikacji biznesowych:
- Poznaj platformę Power BI która pozwala na raportowanie i grupowanie danych, w czasie rzeczywistym.
- Zobacz jak szybko i łatwo tworzyć portale internetowe w Power Pages
- Zautomatyzuj i zrobotyzuj powtarzalne procesy dzięki Power Automate
- Twórz dowolne aplikacje wspierające procesy biznesowe bez kodowania dzięki PowerApps
- Zwiększaj efektywność komunikacji z Klientem dzięki Power Virtual Agents
Zapraszamy do uczestnictwa w darmowych warsztatach, dzięki którym poznasz możliwości wszystkich aplikacji platformy Power Platform dzięki którym można budować aplikacje mobilne, automatyzować procesy biznesowe, tworzyć raporty i wiele więcej — wszystko to bez potrzeby pisania kodu!
To spotkanie to również doskonała okazja do budowania relacji biznesowych i networkingowych. Poznasz ludzi, którzy mają podobne zainteresowania i pasje, co może prowadzić do nowych współprac, pomysłów i możliwości rozwoju.
🚀 Rozkład jazdy:
👉 Trendy w platformach Low Code AD 2023, AI oraz ekosystem Microsoft
👉 DEMO – Czym jest Power Platform?
👉 DEMO – Power Apps, Power Virtual Agents, Power Automate
👉 DEMO – PowerBI
👉 DEMO – Power Portal
Dla kogo jest to spotkanie:
👨👩💼 Kadra menedżerska związana z obszarami sprzedaży, operacji, rozwoju biznesu, finansów, IT oraz zarządzania.
Informacje przekazane na spotkaniu będą pigułką wiedzy o tym jak rozwiązania IT nastawione na wsparcie biznesu pomogą w osiągnięciu pozycji lidera na rynku.
📢 Wydarzenie jest bezpłatne!
📢 Zapewnimy pyszny poczęstunek i kawę
📢 Zapewniamy możliwość zwiedzania Muzeum Polskiej Wódki
📢 Liczba miejsc ograniczona - Organizator potwierdzi rejestrację najpóźniej na tydzień przed spotkaniem
Zarejestruj się na wydarzenie!
📅 DATA: 17.10.2023
⏰ GODZINA DLA FIRM USŁUGOWYCH: 9:00 - 12:00
⏰ GODZINA DLA FIRM PRODUKCYJNYCH/DYSTRYBUCYJNYCH: 14:00 - 17:00
📍 GDZIE: Muzeum Polskiej Wódki (Plac Konesera 1, 03-736 Warszawa)
(liczba miejsc ograniczona / maksymalnie 2 osoby z jednej firmy)
*Rejestrując się na wydarzenie, wyrażają Państwo zgodę na udostępnienie wizerunku na potrzeby promocji eventu w social media i artykułach marketingowych
🚀 Intersys to ekspert w zakresie dostarczania i optymalizacji informatycznych rozwiązań biznesowych, które zwiększają efektywność działania organizacji. Firma posiada wieloletnie doświadczenie we wdrożeniach systemów opartych o platformę technologiczną Microsoft i dostosowaniu ich do indywidualnych potrzeb klienta.
Intersys ma najbardziej doświadczony zespół wdrożeniowy w Polsce i cieszy się prestiżowym statusem Partnera Microsoft.
Prelegenci:
Adam Sobczyk – Chief Commercial Officer @ Intersys
Z branżą nowych technologii konsumenckich oraz biznesowych związany od ponad 10 lat. Na co dzień odpowiada za doradztwo w zakresie cyfrowej transformacji dla firm z obszaru EMEA oraz APAC. Posiada szeroką wiedzę o marketingu oraz sprzedaży B2B zdobytą w wielu przedsiębiorstwach, zarówno na stanowisku menedżerskim, handlowym jak i właścicielskim. Doradzał w zakresie kreowania strategii marketingowych oraz sprzedażowych na każdym etapie lejka sprzedażowego setkom przedsiębiorstw o zróżnicowanej wielkości oraz z różnych branż. Ewangelista dobrych praktyk związanych z adopcją podczas wdrażania aplikacji biznesowych, posiada doświadczenie w prowadzeniu projektów CRM, Marketing Automation oraz Business Intelligence. Pasjonat technologii konsumenckich ibiznesowych oraz motoryzacji. Absolwent Wydziału Zarządzania, Uniwersytetu Warszawskiego. Aktualnie poza prowadzeniem kilku startupów technologicznych oraz ecommerce, pracuje od siedmiu lat w Intersys, odpowiada za strategię działu sprzedaży i marketingu.
Paweł Krulikowski – Head of Dynamics 365 CRM Department @ Intersys
Paweł związany jest z Microsoft Dynamics od 2014 roku. Wdrażał systemy klasy CRM w Polsce i za granicą (Austria, Holandia, Wielka Brytania) dla branży medialnej, sportów elektronicznych czy bankowości. W projektach pracował w rolach Konsultanta, Analityka oraz Project Managera. Z wykształcenia jest ekonomistą i politologiem. Uwielbia bezpośredni kontakt z Klientem i nowe wyzwania.
Łukasz Biegański – BDM & Cloud Presales @ TD Synnex
Od ponad 10 lat związany branżą IT, a od ponad 7 z rozwiązaniami Microsoft. Początki pracy zawodowej to firmy z branży telekomunikacyjnej między innymi Polkomtel, NOKIA, HTC i HMD. Następnie współpracował z Microsoft Polska, gdzie na różnych stanowiskach wspierał działy Retail, OEM i MMDS. Obecnie pełni rolę konsultanta rozwiązań chmurowych oraz opiekuje się klientami z ramienia TD SYNNEX Polska. Jego rolą jest doradztwo i maksymalizacja wykorzystania rozwiązań chmurowych Microsoft w modelu SaaS.