Trendy i wyzwania w sprzedaży, na rynku SMB

Trendy i wyzwania w sprzedaży, na rynku SMB

Jesteś kierownikiem sprzedaży poszukującym możliwości zwiększenia efektywności swojego zespołu?

Czy może dyrektorem sprzedaży rozważającym, jak nowoczesne aplikacje CRM oraz BI wpływają na innowacyjność i konkurencyjność przy tworzeniu strategii sprzedażowej?

A może na co dzień pracujesz z Klientami i zastanawiasz się, jak aplikacje biznesowe mogą usprawnić Twoją codzienną pracę?

Jeśli odpowiedź, na którekolwiek z tych pytań brzmi tak – te warsztaty są dla Ciebie.

Podczas spotkania:

  • Omówimy wyniki unikatowego badania Computerworld o trendach w sprzedaży, czyli jak być konkurencyjnym w tych niełatwych czasach.
  • Poruszymy istotny temat filozofii wykorzystania CRM, jako podstawy do budowy przewagi konkurencyjnej, obniżania kosztów oraz zwiększania sprzedaży.
  • Pokażemy na przykładzie demo na żywo, aplikacji biznesowych, jak poradzić sobie z kluczowymi wyzwaniami stojącymi obecnie przed firmami z sektora SMB:
  • Wielokanałowa digitalizacja komunikacji – w dobie post COVID nasi Klienci nie chcą się już spotykać, jak w związku z tym do nich dotrzeć? Na pomoc przychodzą Chatboty, Teamsy oraz natywne połączenie z aplikacjami Dynamics 365 oraz Microsoft 365.
  • SMarketing – połączenie sił sprzedaży i marketingu.
  • O Kliencie wewnątrz organizacji – na żywo, czyli praca z innymi działami, w czasie rzeczywistym, kluczem do efektywnego reagowania na oczekiwania Klientów.
  • Robotyzacja – wsparcie handlowców dzięki automatyzacjom, czyli jak robić więcej, w tym samym czasie.
13.12.2022
4:30
/
21:00
/
16:45
Zapisz się - 13:00
Wydarzenie archiwalne
Brak miejsc

Zarejestruj się na wydarzenie

(liczba miejsc ograniczona / maksymalnie 2 osoby z jednej firmy)
Dla firm Usługowych
Dla firmy Produkcyjnych i Dystrybucyjnych
Dziękujemy!
Twoja wiadomość została wysłana prawidłowo. W krótce się z Tobą skontaktujemy.
Uups! Coś poszło nie tak. Spróbuj jeszcze raz.

Pozostałe wydarzenia

19

.

03

2024

Microsoft Teams